Zou je denkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:19 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij wordt het lijstje een stuk korter als we gewoon opnoemen wie er geen drugs gebruiken.
Ik zei bekende Nederlandersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:20 schreef welkominspace het volgende:
ik!
Meid, vertelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:22 schreef zhe-devilll het volgende:
allemaal, in de regering schijnen ze ook behoorlijk te snuiven,
gehoord via via,..![]()
Ik denk dat Bart de Graaff niet zo veel van wat dan ook gebruikt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
En dan vooral de bekende Nederlanders waar je het niet van verwacht. Zoals Bart de Graaf, Belle Perez (nou jaaaaa, niet verwachten is een groot woord) Henny Huisman enz.
Ben ik wel benieuwd naar.
Zeg eerst maar eens "taalcursus", dan praten we verder...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:24 schreef welkominspace het volgende:
heb ik al "tvp" gezegt?
Ik heb het uit betrouwbare bronquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart de Graaff niet zo veel van wat dan ook gebruikt.
taalcursusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zeg eerst maar eens "taalcursus", dan praten we verder...
Stond ook uitgebreid in de krantquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:22 schreef zhe-devilll het volgende:
allemaal, in de regering schijnen ze ook behoorlijk te snuiven,
gehoord via via,..![]()
Laten we zeggen "wat Bart vroeger eventueel gebruikt heeft.... "quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb het uit betrouwbare bron
een zus van een vriendin en daar de vrienden van,quote:
Ach, dat denkt men er toch hopelijk wel bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef Gobo het volgende:
[..]
Laten we zeggen "wat Bart vroeger eventueel gebrukt heeft.... "
Zooozooo, laat me raden yab yumquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
een zus van een vriendin en daar de vrienden van,
die kennen weer iemand die in de regering zit, en die vertelde dit
snuiffestijnen enzo
nee denk t ook niet, hij had aan kleine hoeveelheden al genoegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart de Graaff niet zo veel van wat dan ook gebruikt.
Maar daar verwacht je het bij! Welke BNers, waar je het niet van verwacht, gebruiken drugs?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:40 schreef Gobo het volgende:
kweet alleen van Jorinde Mol en Patty Brard dat ze veel dope gebruikt hebben.
is dat zo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zooozooo, laat me raden yab yum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |