Ik heb de DVD al besteldquote:
Dat was Buup ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:01 schreef rena het volgende:
Bupatih in de Spits![]()
![]()
Of was het niet 'de' Bupa?
En loop ik nu 5 jaar achter![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:01 schreef rena het volgende:
Bupatih in de Spits![]()
![]()
Of was het niet 'de' Bupa?
En loop ik nu 5 jaar achter![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Linkje?![]()
Ik wist niet dat het echt was![]()
Oh, dáár sloeg dat plaatje op!quote:
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:28 schreef Gezondaar het volgende:
Is Bupa geband eigenlijk? Hij is wel actief in zijn fobo maar niet op het forum![]()
Perieus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:29 schreef PeRi het volgende:
Sneeeeeeeeeeeeeeuw!!!!!!!!!!!!!
Uhuh!! Hier in Rotterdam net dikke vette sneeuw!! En het bleef een beetje liggen maar de zon is er nuquote:
Dan wil ik wel gaan discobowlen, want een "gewoon" potje bowlen kan nu niet meer tegen de hype opleven natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:16 schreef PeRi het volgende:
Zondag!
Hebben we al een datum voor bowlen?!
Zou eventueel kunnen.. Ik zit de 10e en 11e ook in Amsterdam (meetsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, ik zat te denken aan vrjidag 9 maart... dan ben ik toch al in A'dam
Het komt wel uit hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zou eventueel kunnen.. Ik zit de 10e en 11e ook in Amsterdam (meets.
. ), moet ik wel even nagaan of het uitkomt voor degene bij wie ik slaap.
quote:
Oeh, vrijdag. Dan kan ik denk ik wel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi, you and me: 9 maart, discobowlen!!![]()
niet déze vrijdag he.... volgende maand!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:43 schreef Gezondaar het volgende:
Oeh, vrijdag. Dan kan ik denk ik wel!Maar ik geef geen garanties
![]()
Weet ik!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet déze vrijdag he.... volgende maand!!
bipolair???quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:32 schreef Gezondaar het volgende:
Er werkt sinds kort een joviale Turk bij ons; hij doet me heel erg aan Dizer denkenQua persoonlijkheid hè
![]()
Vooral heel erg enthousiast, aimabel, soms heel onnozel en soms juist inzichtvolquote:
Ik wil ook sneeuw!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:41 schreef PeRi het volgende:
Nog meer sneeeeeeeeeuw!!!!!!!
same herequote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:50 schreef Gezondaar het volgende:
Die paar laffe frutseltjes die vanochtend omlaag vielen smolten op de grond, niet in de mond![]()
Allang gedaan!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:23 schreef Gezondaar het volgende:
Atb, jij moet het nieuwe Buffy topic openen!![]()
quote:
Maak deze snel vol danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:13 schreef Gezondaar het volgende:
Waarom is er nog geen Lynx en/of Fir3fly TT geweest sinds wij hen geassimileerd hebben?![]()
!
Ik ben meer een mens die gewoon 'inderdaad' schrijft.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
Dat Heroes topic is trouwens redelijk nutteloos, alleen maar posts in spoiler-tags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:13 schreef Gezondaar het volgende:
Waarom is er nog geen Lynx en/of Fir3fly TT geweest sinds wij hen geassimileerd hebben?![]()
!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Ziek..
[..]. Ik heb ook nog nooit een naamtopic gehad.
Je draaft doorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben meer een mens die gewoon 'inderdaad' schrijft.
That's me.quote:
Volgens mij ook wel hoor?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Ziek..
[..]
. Ik heb ook nog nooit een naamtopic gehad.
Gesprekken met jezelfquote:
Het was een verkapt compliment, jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:37 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik pik de stilzwijgende bewondering en heimelijke geilheid wel op in je sneer hoor!![]()
![]()
Dat jij niet eens met jezelf praatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was een verkapt compliment, ja
Man, de hele dag doorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:40 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat jij niet eens met jezelf praat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Toffff!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
InAmsterdam?!
Dat zou eigenlijk té mooi zijn
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]In
Amsterdam
ja
Vlakbij CS, voor 3 maanden, bij een internet bedrijf
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]In
Amsterdam
ja
Weet ik tochquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik bedoel het vrolijker dan dat daar staat hoor.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik bedoel het vrolijker dan dat daar staat hoor.
quote:
Thanksquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:08 schreef MissBliss het volgende:
En nu weer crosstrainen!
Super chill!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]In
Amsterdam
ja
*zuchtsteunpufff*quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:12 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Super chill!!!![]()
En dat bedrijf heeft vast internet!![]()
Dat waren geen 19 minuten, volgens mij. Eerder 11.quote:
Ze ging toch verder met crosstrainen, jij kritiekleverend puddingbroodjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat waren geen 19 minuten, volgens mij. Eerder 11.
Juistquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ze ging toch verder met crosstrainen, jij kritiekleverend puddingbroodje![]()
!
Nou sorry hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ze ging toch verder met crosstrainen, jij kritiekleverend puddingbroodje![]()
!
Dat ik mijn mond moet houden?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:07 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Denk toch aan wat ik je altijd aanraad!![]()
Ja... Dat is ook wel een beetje het nadeel van het geheelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Tof MB!.
Maar dan moet je gaan.....werken..
quote:
Wheheh idd inderdaadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:31 schreef PeRi het volgende:
Geile control V was dat Z.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |