Kijk, dat zeg ik al een tijdje en die griet is loco genoeg om het echt te doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Als ik hem niet trek, ga ik ook naar huis"
Brian zegt dat Natasia een hete pan olie over hem heen wil gooien.
Precies. dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael "Ik had eigenlijk de van Beukenstijn moeten gaan uithangen".
Simpele zieltjes Brian en Natasia hebben het ook over geweld, maar ook 24 uur aanvragen uit solidariteit komt niet in ze op.
Die muts is te dom voor woordenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Amanda; "Als jullie niet blijven, dan trek ik het niet meer hoor. Ik vind hem zo eng"
Goed zo. Nu de rest nog, deNiaL voorop.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef Ferdii het volgende:
huub: ik heb hem niet geschopt.
hij heeft dus de beelden gezien gok ik
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
Bart heeft hem tegengehouden
Mietje je stond gelijk achter de biljarttafel met je billen samengeknepen
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
exact, dat was zijn eerste reactie.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
Huub schopt wel, maar raakt de stoel. 1 seconde later heeft Nathanael zogenaamd een blauwe plek. Ten eerste is dan onmogelijk zo snel al... ten tweede heeft hij hem dus niet eens geraakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef Missy_1974 het volgende:
toch als je de film kijkt die je huub niet echt schoppen volgens mij maar nl wel erg sterk overdrijven ik ga hem nog een keer kijken.
Nathanael zegt ook dat hij niet geschopt heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef Ferdii het volgende:
huub: ik heb hem niet geschopt.
hij heeft dus de beelden gezien gok ik
Is er uberhaubt iets wat Natasia wel snapt......quote:Op zondag 4 februari 2007 21:15 schreef Darklight het volgende:
Natasia snapt het nog steeds niet
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef itsme het volgende:
shit mijn streams bufferen als een gek.
stoppen jullie eens met streams kijken![]()
dat gok ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik denk dat het filmpje alle schuld bij NL zal leggen en het trapje tegen de bank van huub achterwege zal laten
Woppa die bedoelde ik...kan je ook dat stukje van Bart achter de biljarttafel laten zienquote:Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nathanael zegt ook dat hij niet geschopt heeft.
Hij heeft de beelden nog niét gezien, gok ik.
[afbeelding]
Het bankje is natuurlijk sowieso geen miljonair, al doet zijn naam anders vermoedenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik denk dat het filmpje alle schuld bij NL zal leggen en het trapje tegen de bank van huub achterwege zal laten
Held!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
dank jequote:Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
Nee, maar hij heeft denk ik wel op zijn flikker gehad net, achter.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:18 schreef Ebinas het volgende:
Huub zit niet lekker, dat is duidelijk.
Zou die dan toch moeten vertrekken?
niet de eerste keer dusquote:Op zondag 4 februari 2007 21:19 schreef elsie het volgende:
en nu praten de 2 kemphanen met elkaar of er niks gebeurt is![]()
Eens, ik doe de streams uitquote:Op zondag 4 februari 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
DGK AFGELOPEN
keep talking.. wrom? wat is er gebeurd?quote:
Idd, doek het forum maar opquote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef Danny het volgende:
Einde gouden kooi
Die is goed bezig in een paar dagen heeft hij er 2 uitgewerktquote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef flugeltje het volgende:
En Brian gaat hier nu helemaal over glimmen natuurlijk. Hij heeft het uit hem gekregen....
slotjequote:
Omdat die sukkel net zelf toe heeft gegeven dat hij NL wel geschopt heeft!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
keep talking.. wrom? wat is er gebeurd?
Day, kan hij een bad krijgen ?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef beco het volgende:
Nog beter dan gedacht: HUUB mag er ook uit
Redactie: toppie !!!!!!
Day, kan hij een ban krijgen ?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef beco het volgende:
Nog beter dan gedacht: HUUB mag er ook uit
Redactie: toppie !!!!!!
door de protesten van de andere bewoners.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef CartWOman het volgende:
Waar slaaaaaaat dit op??? Ze hebben uren de beelden kunnen bekijken, godsamme zeg.
ja precies... ze hadden hier niet meer op terug mogen komen imho....quote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef CartWOman het volgende:
Waar slaaaaaaat dit op??? Ze hebben uren de beelden kunnen bekijken, godsamme zeg.
zal het rustig worden hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:23 schreef mr2004 het volgende:
Hahaha, de Huubjes op dit forum haken af.
doeii!
Loooooooooooooooooooooooooooserquote:
Tot morgen!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Mijn streams zijn al uit!
Ik heb weer een leven:
Dag Fok!maatjes
Wel lullig, want hij weet dus gewoon niet meer dat hij NL nooit geraakt heeft, maar tegen de stoel schopte....quote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat die sukkel net zelf toe heeft gegeven dat hij NL wel geschopt heeft!
dat was gewoon om Brian te sarren - DGK_REDACTIE heeft geen vertrouwen in haar eigen oordeel, terwijkl het zo simpel is, krijg een heel enge ziekte GDK_REDACTIEquote:Op zondag 4 februari 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Uberhaupt, wat Huub net gezegd heeft, dat klopt toch niet?!
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Helaas dat ze dit doen. Ik kijk niet meer vanaf nu. De streams staan al uit. Wel lees ik hier niog even mee, maar ik hoop echt dat heel erg veel mensen ook niet meer kijken.
dat vind ik nog het ergste eigenlijk.. dat hij met dat hypocriete gezeik wegkomtquote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef pullup het volgende:
Wat een verschik in eerlijkheid Nathanael loopt nog steeds te beweren dat hij niets gedaan heeft
Die was de enige die Natasia nog een beetje weerwoord gafquote:Op zondag 4 februari 2007 21:23 schreef mr2004 het volgende:
Hahaha, de Huubjes op dit forum haken af.
doeii!
Precies. Hij had z'n bek moeten houden! Dan was hij er mee weggekomen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dit is nou wat er werd bedoeld met overmoedig gedrag...hij wilde gewoon aan de andere bewoners doen voorkomen alsof hij onaantastbaar was
Klopt... en met mij heel veel andere mensen lees ik al wel. De streams staan idd al uit en die komen niet meer aan ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef Flyduck het volgende:
oh scanman, je ging niet meer kijken toch?mazzel he!
dat snap ik dus idd niet.. voor zover ik op het filmpje kon zien, heeft hij NL niet geraakt... waarom dan toch deze beslissing en waarom dan ook nu pas??quote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wel lullig, want hij weet dus gewoon niet meer dat hij NL nooit geraakt heeft, maar tegen de stoel schopte....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |