Neuh, niet jammer.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef WaStEd het volgende:
Jammer dat Christian toch weer vals moet zingen
Jij hebt er vertand vanquote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Het was vals, het was slecht en het is gewoon een kneus...
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mij betreft mag X6 eruit.
Dat waren ze twee jaar terug al in overvloed, enkel door Anja's koppigheid werd het niks. Dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Wat naar nou dat geen platenmaatschappij geinteresseerd zal zijn.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En dan die kop van hem bij die laatste uithaal.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wel een kneus die een rondje verder isquote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik sta hier alleen met mijn voorkeur geloof ik.
hopelijk zitten we dan niet op een plek waar we Anja en-profiel te zien is, want dat vind ik dan echt too muchquote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Anja kan ik qua zang nog wel hebben.... maar Richy is idd wel wat veel van 't goeie
Hij bedoelde in Christian, neem ik aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat waren ze twee jaar terug al in overvloed, enkel door Anja's koppigheid werd het niks. Dus dat komt wel goed.
Neem je verkeerd aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij bedoelde in Christian, neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |