Alles vertraagd?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef nijnja het volgende:
Weetje wat ik zie als ik gedronken heb?
allemaal beestjes?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef nijnja het volgende:
Beestjes.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef nijnja het volgende:
Lieverd, ik lak laatste tijd niet meer, 4 dagen in de week stage, groep 0/1, dan doe ik het niet, als ik het doe doe ik het er vrijdags op en haal het er zondag avond af, maar had vrijdag geen tijd/zin om het erop te smeren, zoals wel vaker (mijn vrijdag zit vrij volquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef mstr het volgende:
Nijnja, hoe staat het met je nagels?grapje.
Jij weet hetquote:
Hoezo doe je het in vredesnaamquote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Lieverd, ik lak laatste tijd niet meer, 4 dagen in de week stage, groep 0/1, dan doe ik het niet, als ik het doe doe ik het er vrijdags op en haal het er zondag avond af, maar had vrijdag geen tijd/zin om het erop te smeren, zoals wel vaker (mijn vrijdag zit vrij vol)
Als ik het heb geef ik wel een seintje
Omdat ik 't blij vindquote:
en dan moet je het wel aan mij showen hequote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Lieverd, ik lak laatste tijd niet meer, 4 dagen in de week stage, groep 0/1, dan doe ik het niet, als ik het doe doe ik het er vrijdags op en haal het er zondag avond af, maar had vrijdag geen tijd/zin om het erop te smeren, zoals wel vaker (mijn vrijdag zit vrij vol)
Als ik het heb geef ik wel een seintje
Ja hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef lucina het volgende:
[..]
en dan moet je het wel aan mij showen he![]()
Donkerrozequote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef nijnja het volgende:
Iemand suggestisch voor kleuren, heb hier thuis zwart en roze, heb ook paars en zilver gehad
![]()
uhm... neequote:
Is da nie gewoon paarsquote:
Grrroenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef nijnja het volgende:
Iemand suggestisch voor kleuren, heb hier thuis zwart en roze, heb ook paars en zilver gehad
![]()
De overeenkomst weet ik wel, ze stinken allebei.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef seekfaM het volgende:
Trouwens raadsel
Wat is het verschil tussen vis en een marrokaan?
Maak van die hele kitsherige schrootjes tegen de muur en koop alleen maar glazen meubels en goude dingen enzoquote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef nijnja het volgende:
![]()
de vis heeft zich in de loop van de tijd aangepastquote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef seekfaM het volgende:
Trouwens raadsel
Wat is het verschil tussen vis en een marrokaan?
zwartquote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef nijnja het volgende:
![]()
nee een vis stinkt pas als ie dood isquote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef mstr het volgende:
[..]
De overeenkomst weet ik wel, ze stinken allebei.
nog een keer..quote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Maak van die hele kitsherige schrootjes tegen de muur en koop alleen maar glazen meubels en goude dingen enzo
zwarte nagels zijn stoer hoorquote:
Klopt... ik iig welquote:
quote:
quote:
V&Dquote:Op zondag 4 februari 2007 19:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die van de Hema of van de Blokker?
Lidl jeweetsquote:Op zondag 4 februari 2007 19:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die van de Hema of van de Blokker?
waarom link je er dan al een antwoord aan?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:56 schreef duncannn het volgende:
Waarom lak jij in vredesnaam je nagels nijntje
Je kent emo's persoonlijk?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Maar die willen nog wel eens, in je arm afbreken.![]()
Ik dank jou schoonquote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef mstr het volgende:
Zwart is voor emo's en mislukte mensen in de maatschappij, aka gothics.
Ook behoren scheermesjes tot de vaste gereedschappen die deze mensen regelmatig gebruiken.
Ik scheer me ook best vaak.. Ben ik nu emo?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef mstr het volgende:
Ook behoren scheermesjes tot de vaste gereedschappen die deze mensen regelmatig gebruiken.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef mstr het volgende:
Nee, je verzorgd jezelf juist goedquote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Ik scheer me ook best vaak.. Ben ik nu emo?![]()
Voorkeur is toch het Plastic mesjequote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef mstr het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef lucina het volgende:
[..]
en laat me raden.. jij hebt nooit vooroordelen over mensen
Stanley-mes?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Voorkeur is toch het Plastic mesje
Laatst geen manbijthond gezien?quote:
quote:
vandaar de dolkquote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef Blauwbaard het volgende:
Plastic mesjes en scheermesjes buigen als je ermee probeert te snijden
Een elektrisch mes is ook fantastisch inzetbaar voor dit soort doeleinden.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Heb je geen voordeel verpakking mee.
Of wat mij ook veel plezier baadt is de blender![]()
paint eensquote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef Blauwbaard het volgende:
Je kan het beste zoeen chirurgisch mesje pakken en die vasthouden met een doek ertussen (dat je zeg maar de doek vasthoud, en dat de doek weer het mesje vasthoud) want dan kun je veel meer druk zetten
Verder je msn-naam dan 'ns snelquote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef saaw het volgende:
hajhajhaj
mijn hersenschudding is over
en ik ben vandaag op de hei en in het bos geweesten heb gepicknickt
![]()
nee hoorquote:
quote:
mooi gemaaktquote:
Opstelling klopt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |