Heb je wat te doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik ga zo Band of Brothers kijken
Ik ga denk ook maar eten maken zo.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:12 schreef mstr het volgende:
Ivooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Band of Brothers kijken neem veel tijd in beslagquote:Op zondag 4 februari 2007 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga denk ook maar eten maken zo.
Ja even langer dan 10 uur iig.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Band of Brothers kijken neem veel tijd in beslag
quote:
Omdat hij toch ook in je profiel staat.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:16 schreef Ipho het volgende:
Waarom noem je me echte naam hierzo, ik wil anoniem blijven.
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij toch ook in je profiel staat.
Ik heb ook zin om wat rond te gaan rijdenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:17 schreef Ipho het volgende:
Ik zo lekker stukje rond rijen, want ik vervuil de natuur gewoon voor niets
Schiet je al opquote:Op zondag 4 februari 2007 16:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik kijk nu aflevering 5.
Kom naar de veluwe hierzo lekker roppen, maar dan heb je niets aan je scootert.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om wat rond te gaan rijden
Dat word te zot.quote:
Iddquote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kom naar de veluwe hierzo lekker roppen, maar dan heb je niets aan je scootert.
Ik heb de serie al een keer gezien, dwaas.quote:
aars.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb de serie al een keer gezien, dwaas.
het is wel lekker weerquote:Op zondag 4 februari 2007 16:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om wat rond te gaan rijden
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:21 schreef Ipho het volgende:
Ik ga denk ik maar weer eens Halo 2 uitspelen met mattiej
quote:De roostermaker en je coördinator zullen de gegevens controleren en je indelen voor de herkansingen.Het rooster komt op de site.Dank je wel voor het invullen.
Wij moesten het via internet doen deze keer, het kon zelfs niet anders.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:37 schreef Elvanera het volgende:
Kevin.
Hmm ja goed dat je zegt Do, moet ik ook nog doen en niet vergeten!
Oh, ja dat hadden we ook een keer dat het via inet moest. Maar deze keer weer een briefje.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij moesten het via internet doen deze keer, het kon zelfs niet anders.
Ach, ik ga NL en Letteren herkansen.
Tenminste, die heb ik ingevuld. Ik weet eigenlijk niet of ze wel te herkansen zijn. Ik geloof van wel
Ik wss 2, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:39 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Oh, ja dat hadden we ook een keer dat het via inet moest. Maar deze keer weer een briefje.
EN EN EN EN EN!!!!!
Ik mag maar een ding herkansen
Ik wil er ook 2quote:Op zondag 4 februari 2007 16:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wss 2, maar dat weet ik niet zeker.
Ach gewoon invullen en als er geen kanker van klopt hoor je het wel van ze.
Dat is minder.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:43 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik wil er ook 2
Was vroeger wel zo
Alleen heb ik dat nooit meegemaakt
Oh, wij hebben per periode 1 herkansing en aan het einde van het jaar nog een extra superherkansing voor de toetsen van hele jaar waar je schoolexamen in doet.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is minder.
Wij mogen max 2 herkansingen per vak per jaar doen.
Superherkansing.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:49 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Oh, wij hebben per periode 1 herkansing en aan het einde van het jaar nog een extra superherkansing voor de toetsen van hele jaar waar je schoolexamen in doet.
aber naturlichquote:
Ja Sander.. zal jullie misschien neit zo veel zeggen.. al heb ik t dr wel over gehadquote:
heb je die date met hendrik al gehad?quote:
27equote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
heb je die date met hendrik al gehad?
weet ie nietquote:Op zondag 4 februari 2007 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg lies, vind die kerel het dan wel goed dat ik vrijdag bij jou blijf?
WROM NIEEETquote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef Blaxje het volgende:
Ik kom niet naar de ONZ meet.
Hehequote:
Hehe, ach beetje gebeld met vriendinquote:Op zondag 4 februari 2007 17:24 schreef duncannn het volgende:
Nog een leuke FOK! dag gehad D_A?
at least, nog niet.. zal t wel even zeggen gezien meneer nog al jarloers isquote:
yoah wat vind merel dr eiglek vanquote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ach beetje gebeld met vriendin
Lijkt mij wel een plan jaquote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
at least, nog niet.. zal t wel even zeggen gezien meneer nog al jarloers is
Die vind het oké, want ze heeft geen zin in een compleet brakke naar de klote D_A die de dag daarna naar een open dag van de VU moetquote:
Hoiiiiiiiiiiiiiquote:
Hihiquote:Op zondag 4 februari 2007 17:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als ik kom, zou ik alleen voor jou komen.![]()
Mogguhquote:
Alles kitz fritz ?quote:
Haiquote:
Jazeker menquote:
Ik heb ook de hele dag geslapenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:36 schreef B_BOY het volgende:
godver heb echt hard koppijn. kga denk maar ff liggen ofzo.
Chillquote:
Moet je ook niet 's nachts doenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Chill
Nee gek hier nietIk heb vannacht geen oog dicht gedaan omdat ik alleen maar lag te denken en te piekeren en shit
En nu ben ik bek af
Ik doe het ook overdag hoorquote:
Lag het maar zo simpelquote:
Doe mij maar wat baileysquote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef B_BOY het volgende:
iemand bier?
Moet nog eten. Doe daarna maar.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef B_BOY het volgende:
iemand bier?
Gaat wat lastig. Om het ook maar een beetje te begrijpen moet ik zo ongeveer eerst een compleet R&P topic maken, maar daar heb ik geen trek inquote:
Smakelijkquote:
Msn.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat wat lastig. Om het ook maar een beetje te begrijpen moet ik zo ongeveer eerst een compleet R&P topic maken, maar daar heb ik geen trek in
Komt er op neer dat liefde maar sucks atm
Is het stiekem ookquote:Op zondag 4 februari 2007 17:45 schreef duncannn het volgende:
[..]
Baileys is lekker!![]()
Maar bier mag oowk
Als die het hier deedquote:
waar zit je danquote:Op zondag 4 februari 2007 17:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als die het hier deed![]()
![]()
Vanavond ben ik weer thuis, dan komt het wel
Wijfquote:
Goedquote:Op zondag 4 februari 2007 17:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als die het hier deed![]()
![]()
Vanavond ben ik weer thuis, dan komt het wel
Bij mn oudersquote:
Gelukkig, het is goedgekeurd door meester Bartquote:
Weet ik veel, het is zo'n gefuckte pc waar ik nu opzitquote:
Ik heb gedumptquote:
Agorias en ik wel jaquote:
playâh.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:55 schreef Agorias het volgende:
Maar gelukkig heb ik alweer vervanging. Een backup
Same herequote:Op zondag 4 februari 2007 17:55 schreef Agorias het volgende:
Maar gelukkig heb ik alweer vervanging. Een backup
Ik hield jou ook nooit bijquote:
Ja, diegene waar je geen foto van wilde posten?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:57 schreef Agorias het volgende:
[..]
jeweetwel die ene waar ik het gister over had
ya :pquote:Op zondag 4 februari 2007 17:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, diegene waar je geen foto van wilde posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |