Hij blowt alleen binnen als we een feestje hebben van het 1 of ander , maar als ik nu even nadenk besef ik dat ze eigenlijk altijd naar buiten gaan sinds we een kindje hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:47 schreef punkiie het volgende:
Moet er niet aan denken, alleen die stank alBlowt hij ook thuis?
Wat een obsessief wijf is het zeg.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
brian+blowen
TS zoekt haar infoheil elders.
Ze zou wellicht in een klooster een geschikte partner kunnen vinden...quote:
Het enige dat je vergeet is hoe moeilijk het is om te stoppen met blowen. Ben het met je eens dat hij dan niet had moeten zeggen dat hij zou stoppen, want dat kan hij dus blijkbaar niet. Hij had eerlijk moeten zeggen dat hij het niet zomaar alleen kan. Mijn vriend blowt ook en vindt het ook verrekte lastig om te minderen, het is echt verslavend spul. Dus niet meteen aan de kant zetten, maar mee praten en ervoor zorgen dat je hem ondersteunt tijdens het stoppen. Succes!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:28 schreef Rune het volgende:
Het valt mij op hoe fel er wel niet wordt gereageert op het feit dat zij liever niet heeft dat hij blowt.
Dit is helemaal niet ter zake.
Die gast heeft iets belooft, komt het niet na, en daarom is het een lul.
Ik bedoel, als je je belofte mbt samenwonen al niet nakomt, hoe betrouwbaar ben je dan nog.
Dumpen die gast. Niet omdat hij zo nodig moet blowen, maar omdat het een lul is die z'n beloftes niet nakomt. (en dan heb ik het niet over beloftes als 'ja, ik zet het vuilnis wel buiten')
Djezus, werk je in een afkickkliniek?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:22 schreef frien het volgende:
9 v.d. 10 jongens die ik tegen kom gokt, rookt, blowt, gebruikt andere drugs, of zuipt, of bedrijft een combinatie van deze kunstvormenzolang het binnen de perken blijft niet te veel over zeuren
Het doen als je het niet wil is moeilijk... Ik neem om de zoveel tijd een pauze, gewoon voor mezelf...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:32 schreef frien het volgende:
Het enige dat je vergeet is hoe moeilijk het is om te stoppen met blowen. Ben het met je eens dat hij dan niet had moeten zeggen dat hij zou stoppen, want dat kan hij dus blijkbaar niet. Hij had eerlijk moeten zeggen dat hij het niet zomaar alleen kan. Mijn vriend blowt ook en vindt het ook verrekte lastig om te minderen, het is echt verslavend spul. Dus niet meteen aan de kant zetten, maar mee praten en ervoor zorgen dat je hem ondersteunt tijdens het stoppen. Succes!
Nee, dit is gewoon gezond verstand. Reken er maar op dat het merendeel van de Nederlandse mannen regelmatig alcohol consumeert, of rookt. Drugs zijn misschien wat minder in trek, maar je moest eens weten wat er allemaal achter gesloten deuren gebeurt... Omdat mensen er niet openlijk over praten, hoeft dat nog niet te betekenen dat er niks aan de hand is...quote:
Alcohol = harddrugs... Alleen geaccepteerd... Afkickklinieken zijn grotendeels bevolkt doorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef frien het volgende:
Nee, dit is gewoon gezond verstand. Reken er maar op dat het merendeel van de Nederlandse mannen regelmatig alcohol consumeert, of rookt. Drugs zijn misschien wat minder in trek, maar je moest eens weten wat er allemaal achter gesloten deuren gebeurt... Omdat mensen er niet openlijk over praten, hoeft dat nog niet te betekenen dat er niks aan de hand is...
Er is een verschil tussen blowproblemen en af en toe blowen. Heel veel mensen weten dat goed te regelen. Ik vergelijk softdrugs ook altijd met alcohol, terwijl het minder schadelijk is dan alcohol, met mate is er namelijk bij beide niets aan de hand. En dat vergeten mensen nogal snel bij softdrugs. Het is voor sommige mensen normaler om rond 5 uur al aan je 3e bier te zitten, terwijl dezelfde soort mensen al een joint 1x in de maand als een verslaving gezien word. Vooral in de politiek heerst dit beeld..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef Logitik het volgende:
Ikzelf heb ook blowproblemen. Althans, zo ervaar ik het zelf. Het is erg moeilijk om hier vanaf te blijven als je er "verslaafd" aan bent. Daar moet ik wel bijzeggen dat het in theorie ook makkelijk is om er mee te stoppen! De eerste week (of twee) is het wel moeilijk. Als dat eenmaal gelukt is, weet je al niet eens beter meer..
Mwa drugsgebruikers zijn er altijd erg goed in om andere probleemgevallen aan te halen om hun eigen probleem maar te verdoezelen. Drugs zijn gewoon nooit goed. Van alcohol is echter bewezen dat 3 consumpties per dag zelfs gezond zijn, of in ieder geval geen schade toebrengen (was gisteren nog in het nieuws). Dat is van weed, coke, speed etc nog nimmer bewezen. Sterker nog, het roken van 1 joint is al minimaal schadelijk voor je longen. En daarbij komen nog schadelijke gevolgen voor geheugen etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen blowproblemen en af en toe blowen. Heel veel mensen weten dat goed te regelen. Ik vergelijk softdrugs ook altijd met alcohol, terwijl het minder schadelijk is dan alcohol, met mate is er namelijk bij beide niets aan de hand. En dat vergeten mensen nogal snel bij softdrugs. Het is voor sommige mensen normaler om rond 5 uur al aan je 3e bier te zitten, terwijl dezelfde soort mensen al een joint 1x in de maand als een verslaving gezien word. Vooral in de politiek heerst dit beeld..
Hier komen ook weer continu nieuwe en andere onderzoeksresultaten uit, enquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Mwa drugsgebruikers zijn er altijd erg goed in om andere probleemgevallen aan te halen om hun eigen probleem maar te verdoezelen. Drugs zijn gewoon nooit goed. Van alcohol is echter bewezen dat 3 consumpties per dag zelfs gezond zijn, of in ieder geval geen schade toebrengen (was gisteren nog in het nieuws). Dat is van weed, coke, speed etc nog nimmer bewezen. Sterker nog, het roken van 1 joint is al minimaal schadelijk voor je longen. En daarbij komen nog schadelijke gevolgen voor geheugen etc.
Echter meer dan 3 alcoholische consumpties per dag en dan ook nog consequent is wel degelijk fout. En thuis blowen terwijl je een kind hebt vind ik ook behoorlijk ziek, maar dat is dan mijn mening. Wat voor voorbeeld geef je dan aan je kinderen vraag ik me af. Maar goed, ik kan ook wel inschatten om wat voor milieus het hier dan gaat.
Gast, hoe is het afgelopen met die vrouw die zoveel indruk op je gemaakt heeft? Blowt ze?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:32 schreef Ringo het volgende:
Ik wil trouwens een vriendin die wél blowt. Want als ze niet blowt, dan begint ze binnen de kortste keren heel planmatig en obsessief over kinderen te leuteren en dat lijkt me toch niet een basis voor een gezonde relatie.![]()
Don't blame drugs for your own inaptitude, man.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef Overlast het volgende:
Helaas is er een meerderheid van mensen, zeker in de lagere klassen die er suffe, futloze lamlullen van worden. Dat stoners gewoonlijk niet voor problemen zorgen is natuurlijk niet waar. Weliswaar zullen ze niet agressief worden op straat maar ze verpesten hun eigen toekomst. Dat jou dat niet boeit ("ik heb er geen last van") getuigt van egoisme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |