abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juni 2007 @ 21:17:11 #176
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_50556389
Mijn man blowt wel eens, we hebben een kindje en we hebben de afspraak dat hij niet blowt als hij alleen met ons zoontje is. Hij drinkt helemaal niet en een blowtje is voor hem wat een biertje voor een ander is..
misschien dat hij 1 keer in de week eens blowt bij vrienden , maar dit blijft altijd wel binnen de perken.hij is nooit echt stoned.

Wat is het algemeen nut van deze post?:

Ik denk dat het ongezond is iemand dingetje te willen ontnemen.. als het een biertje was was het w.s geen probleem geweest terwijl dat mijns inziens schadelijker is.

punt wel weer is dat hij zich niet aan de afspraak houdt, dat vind ik dan weer erger dan het hele blowgedoe.Dat pik je toch niet ?
pi_50557547
Moet er niet aan denken, alleen die stank al Blowt hij ook thuis?
pi_50564641
quote:
Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef hallodagg het volgende:

[..]

Haha!
† The 3 Kings †
  maandag 18 juni 2007 @ 06:17:43 #179
74310 nanalune
pi_50566868
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:47 schreef punkiie het volgende:
Moet er niet aan denken, alleen die stank al Blowt hij ook thuis?
Hij blowt alleen binnen als we een feestje hebben van het 1 of ander , maar als ik nu even nadenk besef ik dat ze eigenlijk altijd naar buiten gaan sinds we een kindje hebben.
ik houd niet van de geur, en ik kan zelf niet tegen blowen, en als hij er vanaf wilde zou ik hem niet tegenhouden , maar verbieden? Het is zijn leven en zijn huis ( ook).
  maandag 18 juni 2007 @ 11:46:18 #180
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50571771
Controlfreak... En je hebt t al over oog op kinderen na 8 maanden... brrrr
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 18 juni 2007 @ 12:04:45 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50572367
brian+blowen

TS zoekt haar infoheil elders.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50572556
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
brian+blowen

TS zoekt haar infoheil elders.
Wat een obsessief wijf is het zeg.
  maandag 18 juni 2007 @ 19:53:57 #183
74310 nanalune
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:19:04 #184
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50605766
quote:
Ze zou wellicht in een klooster een geschikte partner kunnen vinden...
B-FliP Youtube Channel
pi_50605856
9 v.d. 10 jongens die ik tegen kom gokt, rookt, blowt, gebruikt andere drugs, of zuipt, of bedrijft een combinatie van deze kunstvormen zolang het binnen de perken blijft niet te veel over zeuren
pi_50607879
Het valt mij op hoe fel er wel niet wordt gereageert op het feit dat zij liever niet heeft dat hij blowt.

Dit is helemaal niet ter zake.
Die gast heeft iets belooft, komt het niet na, en daarom is het een lul.
Ik bedoel, als je je belofte mbt samenwonen al niet nakomt, hoe betrouwbaar ben je dan nog.

Dumpen die gast. Niet omdat hij zo nodig moet blowen, maar omdat het een lul is die z'n beloftes niet nakomt. (en dan heb ik het niet over beloftes als 'ja, ik zet het vuilnis wel buiten')
pi_50607985
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:28 schreef Rune het volgende:
Het valt mij op hoe fel er wel niet wordt gereageert op het feit dat zij liever niet heeft dat hij blowt.

Dit is helemaal niet ter zake.
Die gast heeft iets belooft, komt het niet na, en daarom is het een lul.
Ik bedoel, als je je belofte mbt samenwonen al niet nakomt, hoe betrouwbaar ben je dan nog.

Dumpen die gast. Niet omdat hij zo nodig moet blowen, maar omdat het een lul is die z'n beloftes niet nakomt. (en dan heb ik het niet over beloftes als 'ja, ik zet het vuilnis wel buiten')
Het enige dat je vergeet is hoe moeilijk het is om te stoppen met blowen. Ben het met je eens dat hij dan niet had moeten zeggen dat hij zou stoppen, want dat kan hij dus blijkbaar niet. Hij had eerlijk moeten zeggen dat hij het niet zomaar alleen kan. Mijn vriend blowt ook en vindt het ook verrekte lastig om te minderen, het is echt verslavend spul. Dus niet meteen aan de kant zetten, maar mee praten en ervoor zorgen dat je hem ondersteunt tijdens het stoppen. Succes!
  FOK!Fotograaf dinsdag 19 juni 2007 @ 11:36:44 #188
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50608136
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:22 schreef frien het volgende:
9 v.d. 10 jongens die ik tegen kom gokt, rookt, blowt, gebruikt andere drugs, of zuipt, of bedrijft een combinatie van deze kunstvormen zolang het binnen de perken blijft niet te veel over zeuren
Djezus, werk je in een afkickkliniek?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:45:03 #189
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50608440
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:32 schreef frien het volgende:
Het enige dat je vergeet is hoe moeilijk het is om te stoppen met blowen. Ben het met je eens dat hij dan niet had moeten zeggen dat hij zou stoppen, want dat kan hij dus blijkbaar niet. Hij had eerlijk moeten zeggen dat hij het niet zomaar alleen kan. Mijn vriend blowt ook en vindt het ook verrekte lastig om te minderen, het is echt verslavend spul. Dus niet meteen aan de kant zetten, maar mee praten en ervoor zorgen dat je hem ondersteunt tijdens het stoppen. Succes!
Het doen als je het niet wil is moeilijk... Ik neem om de zoveel tijd een pauze, gewoon voor mezelf...
Ben nu iets meer dan 2 weken gestopt (ben een verstokte dagelijkse blower) en heb veel mensen
om me heen die blowen en krijg nu ook dagelijks aangeboden waarop ik vriendelijk bedank...

Het is een mindset, en daarom helemaal niet moeilijk als je zelf overtuigd bent van het waarom...

Ik doe t om de watten uit m'n hoofd te krijgen die je krijgt als je erg lang dagelijks blowt... Dat echt
nuchter worden duurt bij mij gemiddeld een maand of 1,5...

Als k daarna ook weer begin voel ik duidelijk het verschil tussen nuchter en de roes, wat ik een
fijn idee vind, dat voelt goed en je hebt ook weer veel minder nodig om je lekker stoned te voelen...

Ik zou t alleen echt niet laten omdat een ander het van me verwacht of om iemand anders tevreden
te stellen, en zeker niet omdat iemand anders het me oplegt en er consequenties aan hangt...
B-FliP Youtube Channel
pi_50609372
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:36 schreef freud het volgende:

[..]

Djezus, werk je in een afkickkliniek?
Nee, dit is gewoon gezond verstand. Reken er maar op dat het merendeel van de Nederlandse mannen regelmatig alcohol consumeert, of rookt. Drugs zijn misschien wat minder in trek, maar je moest eens weten wat er allemaal achter gesloten deuren gebeurt... Omdat mensen er niet openlijk over praten, hoeft dat nog niet te betekenen dat er niks aan de hand is...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:13:45 #191
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50609539
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef frien het volgende:
Nee, dit is gewoon gezond verstand. Reken er maar op dat het merendeel van de Nederlandse mannen regelmatig alcohol consumeert, of rookt. Drugs zijn misschien wat minder in trek, maar je moest eens weten wat er allemaal achter gesloten deuren gebeurt... Omdat mensen er niet openlijk over praten, hoeft dat nog niet te betekenen dat er niks aan de hand is...
Alcohol = harddrugs... Alleen geaccepteerd... Afkickklinieken zijn grotendeels bevolkt door
alcoholisten... Verder ben k t totaal met je eens...
B-FliP Youtube Channel
pi_50609990
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef Logitik het volgende:
Ikzelf heb ook blowproblemen. Althans, zo ervaar ik het zelf. Het is erg moeilijk om hier vanaf te blijven als je er "verslaafd" aan bent. Daar moet ik wel bijzeggen dat het in theorie ook makkelijk is om er mee te stoppen! De eerste week (of twee) is het wel moeilijk. Als dat eenmaal gelukt is, weet je al niet eens beter meer..
Er is een verschil tussen blowproblemen en af en toe blowen. Heel veel mensen weten dat goed te regelen. Ik vergelijk softdrugs ook altijd met alcohol, terwijl het minder schadelijk is dan alcohol, met mate is er namelijk bij beide niets aan de hand. En dat vergeten mensen nogal snel bij softdrugs. Het is voor sommige mensen normaler om rond 5 uur al aan je 3e bier te zitten, terwijl dezelfde soort mensen al een joint 1x in de maand als een verslaving gezien word. Vooral in de politiek heerst dit beeld..
pi_50612037
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:27 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen blowproblemen en af en toe blowen. Heel veel mensen weten dat goed te regelen. Ik vergelijk softdrugs ook altijd met alcohol, terwijl het minder schadelijk is dan alcohol, met mate is er namelijk bij beide niets aan de hand. En dat vergeten mensen nogal snel bij softdrugs. Het is voor sommige mensen normaler om rond 5 uur al aan je 3e bier te zitten, terwijl dezelfde soort mensen al een joint 1x in de maand als een verslaving gezien word. Vooral in de politiek heerst dit beeld..
Mwa drugsgebruikers zijn er altijd erg goed in om andere probleemgevallen aan te halen om hun eigen probleem maar te verdoezelen. Drugs zijn gewoon nooit goed. Van alcohol is echter bewezen dat 3 consumpties per dag zelfs gezond zijn, of in ieder geval geen schade toebrengen (was gisteren nog in het nieuws). Dat is van weed, coke, speed etc nog nimmer bewezen. Sterker nog, het roken van 1 joint is al minimaal schadelijk voor je longen. En daarbij komen nog schadelijke gevolgen voor geheugen etc.

Echter meer dan 3 alcoholische consumpties per dag en dan ook nog consequent is wel degelijk fout. En thuis blowen terwijl je een kind hebt vind ik ook behoorlijk ziek, maar dat is dan mijn mening. Wat voor voorbeeld geef je dan aan je kinderen vraag ik me af. Maar goed, ik kan ook wel inschatten om wat voor milieus het hier dan gaat.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:59:17 #194
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_50613177
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Mwa drugsgebruikers zijn er altijd erg goed in om andere probleemgevallen aan te halen om hun eigen probleem maar te verdoezelen. Drugs zijn gewoon nooit goed. Van alcohol is echter bewezen dat 3 consumpties per dag zelfs gezond zijn, of in ieder geval geen schade toebrengen (was gisteren nog in het nieuws). Dat is van weed, coke, speed etc nog nimmer bewezen. Sterker nog, het roken van 1 joint is al minimaal schadelijk voor je longen. En daarbij komen nog schadelijke gevolgen voor geheugen etc.

Echter meer dan 3 alcoholische consumpties per dag en dan ook nog consequent is wel degelijk fout. En thuis blowen terwijl je een kind hebt vind ik ook behoorlijk ziek, maar dat is dan mijn mening. Wat voor voorbeeld geef je dan aan je kinderen vraag ik me af. Maar goed, ik kan ook wel inschatten om wat voor milieus het hier dan gaat.
Hier komen ook weer continu nieuwe en andere onderzoeksresultaten uit, en
zijn de meningen en oordelen over verdeeld dus laten we t daarop houden...
B-FliP Youtube Channel
pi_50616288
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:32 schreef Ringo het volgende:
Ik wil trouwens een vriendin die wél blowt. Want als ze niet blowt, dan begint ze binnen de kortste keren heel planmatig en obsessief over kinderen te leuteren en dat lijkt me toch niet een basis voor een gezonde relatie.
Gast, hoe is het afgelopen met die vrouw die zoveel indruk op je gemaakt heeft? Blowt ze?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:13:17 #196
112124 Forkbender
Tat tvam asi
pi_50620438
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef Overlast het volgende:
Helaas is er een meerderheid van mensen, zeker in de lagere klassen die er suffe, futloze lamlullen van worden. Dat stoners gewoonlijk niet voor problemen zorgen is natuurlijk niet waar. Weliswaar zullen ze niet agressief worden op straat maar ze verpesten hun eigen toekomst. Dat jou dat niet boeit ("ik heb er geen last van") getuigt van egoisme.
Don't blame drugs for your own inaptitude, man.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')