abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46130050
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 08:15 schreef blue_funk het volgende:
Hebben jullie ervaring hiermee?
Ik viel na 10 minuten spinning half-dood van die fiets af. Daarbij was mijn achterwerk veel te groot voor die kleine zadeltjes.

Maar spinning is natuurlijk niet hetzelfde Succes! Of moet ik sterkte zeggen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46130086
Ik heb wel eens spinning gedaan,en dan deed ik het gewoon een stapje minder fanatiek met mijn conditie...
Maar dit ken ik niet..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:24:56 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_46130774
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 08:15 schreef blue_funk het volgende:
Ben vanochtend extra vroeg mijn nest uit gekomen (dat gebeurt niet vaak wanneer ik vrij ben). Waarom? Ik ga naar de sportschool om voor het eerst een les RPM/Biking (Les Mills) te volgen. Zit mezelf nu mentaal voor te bereiden. Ben eerlijk gezegd een beetje schijterig. De les duurt een uur, maar ik heb zo het idee dat ik na tien minuten al halfdood van die fiets afval Vraag me serieus af hoe ik een heel uur moet volmaken met 0,0 conditie en overgewicht... Hmzz....

Hebben jullie ervaring hiermee?

Oh, en voor wie nog nooit van Les Mills heeft gehoord: Les Mills.

* blue_funk zucht diep...
sterkte
Nooit aan meegedaan maar wel vaak aanschouwd Is heel hard werken
Jij gaat zeker naar Fitness First?
disclaimer
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:31:34 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_46130871
80,9
Nog 1 kilo en dan ben ik weer van die 8 af
disclaimer
pi_46130902
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
80,9
Lekker joh!!!

Nog een paar maandjes, dan ben ik ook zover, ik moet nog 2 kilo om onder die 80 te komen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46131000
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
80,9
Gaat goed!
Woensdag weer zwemmen?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:40:02 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_46131027
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gaat goed!
Woensdag weer zwemmen?
woensdag ben ik ongesteld (mag ik hier wel zeggen he, komen toch bijna alleen vrouwen )
Maar misschien, als het niet te heftig is
disclaimer
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:40:33 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_46131042
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:33 schreef teigan het volgende:

[..]

Lekker joh!!!

Nog een paar maandjes, dan ben ik ook zover, ik moet nog 2 kilo om onder die 80 te komen..
2 kilo nog maar
Heb je daarna nog een volgend doel?
disclaimer
pi_46131048
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

woensdag ben ik ongesteld (mag ik hier wel zeggen he, komen toch bijna alleen vrouwen )
Maar misschien, als het niet te heftig is
Dan ga ik mooi niet achter je zwemmen.

Ik doe even mee! ... nog maar 16 kg
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:41:34 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_46131063
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dan ga ik mooi niet achter je zwemmen.
Kun je wel makkelijk rechte baantjes trekken
disclaimer
pi_46132708
Nou ik ben weer thuis na mijn eerste les RPM/Biking. Wat zal ik zeggen? Mja. Na 5 minuten had ik al het gevoel dat ik heel langzaam dood aan het gaan was. En na een kwartier wist ik wel bijna zeker dat ik niet meer in het land der levenden was. Maar... daarna ging het ineens goed. Dat eerste kwartier was echt bizar zwaar, maar daarna ging het wel (ook al werd het steeds zwaarder). Opstartproblemen dus. Ik voel me nu, na een uur fietsen, compleet verdoofd. Kon amper naar mijn auto lopen (ja, ik ben er zo een die met de auto naar de sportschool gaat ), voel inmiddels mijn benen niet meer, ben compleet uitgedroogd (liters gezweet, gelukkig wel een grote fles water meegenomen voor tijdens de les) en heb toch wel aardig wat zadelpijn... maar ik voel me wel lekker. Voor herhaling vatbaar

Wat is Fitness First?

Oh, ik heb trouwens wel exact het programma gevolgd, dus zwaarder wanneer het zwaarder moest, sprinten, staan, klimmen, jumpen, alles

Vraag me af of ik in staat ben de volgende les op zondagochtend te volgen. Zo niet, dan ben ga ik volgende week vrijdag wel weer
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_46135981
Lekker zeg, bijna onder de 80!

Ik woog gisteren 88,2, dus moet nog ruim 8 kilo om onder de 80 te komen. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:51:13 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_46136073
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef blue_funk het volgende:

Wat is Fitness First?
Sportschoolketen die alles van Les Mills aanbiedt, vandaar, maar ze doen het dus ook op andere plekken

Enne, de aanhouder wint, de eerste paar keer zijn bijzonder k#t, maar het gaat geleidelijk aan steeds beter Niet overdrijven in het begin. Maar dat weet je allemaal al wss
disclaimer
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:50:22 #214
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_46140304
Ik sport bij Sportcity en die keten biedt tegenwoordig ook Les Mills lessen aan.

Net trouwens even snel wezen sporten (voornamelijk voor de zonncabine achteraf ) en ik woog 89.1 woeiwoeiwoei Eindelijk weer onder de 90.
pi_46147253
Ik doe ook mee, nog maat 20 kg te gaan
pi_46147474
ik ga maar eerst voor nog 5 kilo....
wil uiteindelijke wel meer maar goed eerst dit nog maar
pi_46161072
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef blue_funk het volgende:
Nou ik ben weer thuis na mijn eerste les RPM/Biking. Wat zal ik zeggen? Mja. Na 5 minuten had ik al het gevoel dat ik heel langzaam dood aan het gaan was. En na een kwartier wist ik wel bijna zeker dat ik niet meer in het land der levenden was. Maar... daarna ging het ineens goed. Dat eerste kwartier was echt bizar zwaar, maar daarna ging het wel (ook al werd het steeds zwaarder). Opstartproblemen dus.
Ik ben nu ongeveer 3 maanden op de crosstrainer bezig en bij mij is het begin ook nog steeds zwaar.
Bij de 5 minuten begin ik echt te zweten en bij de 10 minuten wordt dat opeens een stuk minder. Dan lijkt het ook steeds minder zwaar te worden.

Vandaag ben ik niks afgevallen. Ik weet eigenlijk niet hoe dat komt want ik ben nog de hele week elke dag naar de sportschool geweest.
Ik kom net van thuis van een etentje bij het bedrijf waar ik sinds afgelopen woensdag stage loop. We hebben daar ongeveer 3,5 uur gezeten en ik heb daar ongeveer 8 glazen cola naar binnen gewerkt. Ook vier kip/sate stokjes en 6 sneetjes brood met kruidenboter. Ik zal dus morgen wel weer schrikken als ik op de weegschaal sta. Er stonden trouwens ook 3 bakjes met patat en mayonaise op tafel maar die heb ik gelukkig niet aangeraakt..
Tok.
pi_46164993
het kan zijn dat de schade meevalt hoor kip zonder kop
ik eet elke week in het weekend stokbrood met roomkaas en een fles wijn maar merk daar verder niets van met het afvallen
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:01:18 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_46165641
Wat Miss_S zegt. Plus dat het onmogelijk is om maandenlang alleen maar slaai en droog brood te eten. Af en toe een keer zondigen kan geen kwaad, zolang je het bij 1 keer per week houdt
Ik heb gisteren "All you can Eat" sushi gedaan'. Nooit geweten dat er zoveel rauwe vis met rijst in je maag kan !!
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 februari 2007 @ 10:25:33 #220
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46165895
KZK, afgezien van de cola valt het wel mee denk ik. Kipsaté en brood is niet zo erg. En van het echte vette spul ben je afgebleven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46168675
Cola light scheelt ook al een heel stuk .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_46175725
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:34 schreef junkiexp het volgende:
Cola light scheelt ook al een heel stuk .
Weet ik. Ik probeer die meestal ook te bestellen maar gisteren waren we met z`n negenen en anders ben ik de enigste die Cola Light zou nemen. Dan zou ik zeker weten weer allerlei opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd krijgen en ik hou er niet zo van om in het middelpunt van belangstelling te staan.

Toch vind ik het maar een rare zaak, dat afvallen. Eergisteren woog ik 91,6 kg en vanmorgen opeens weer 91,2 kg. Teriwjl ik gisteren dus juist extra veel gegeten en gedronken had en ook helemaal niet gesport. Misschien komt het wel door het uitslapen.
Misschien haal ik het toch nog om volgende week op mijn streefgewicht te zitten. Overigens ga ik hem dan wel weer meteen bijstellen naar 85 kg, omdat ik nog steeds een hangbuik heb, maar 90 kg vind ik ook al een heel mooi getal.
Tok.
pi_46175934
Nog 7 kilo,en dan zit ik weer onder de 100,dat is sowieso een mijlpaal.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:55:07 #224
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_46177588
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:53 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Weet ik. Ik probeer die meestal ook te bestellen maar gisteren waren we met z`n negenen en anders ben ik de enigste die Cola Light zou nemen. Dan zou ik zeker weten weer allerlei opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd krijgen en ik hou er niet zo van om in het middelpunt van belangstelling te staan.

Toch vind ik het maar een rare zaak, dat afvallen. Eergisteren woog ik 91,6 kg en vanmorgen opeens weer 91,2 kg. Teriwjl ik gisteren dus juist extra veel gegeten en gedronken had en ook helemaal niet gesport. Misschien komt het wel door het uitslapen.
Misschien haal ik het toch nog om volgende week op mijn streefgewicht te zitten. Overigens ga ik hem dan wel weer meteen bijstellen naar 85 kg, omdat ik nog steeds een hangbuik heb, maar 90 kg vind ik ook al een heel mooi getal.
Je lichaam heeft geen digitaal klokje he, dus iets wat je op een bepaalde dag doet (of laat) heeft niet altijd direct de volgende ochtend effect. Zoiets gaat geleidelijk. Daarom is het eigenlijk beter om je maar 1 keer per week te wegen, dat geeft een beter beeld. Zelf kan ik het ook niet laten hoor, en sta ik elke ochtend vol verwachting op de weegschaal, maar uit ervaring weet ik dus ook dat het flink kan schommelen
  zondag 11 februari 2007 @ 17:07:02 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_46209017
BREASTS BREASTS BREASTS BREASTS BREASTS BREASTS
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: