Ik viel na 10 minuten spinning half-dood van die fiets af. Daarbij was mijn achterwerk veel te groot voor die kleine zadeltjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:15 schreef blue_funk het volgende:
Hebben jullie ervaring hiermee?
sterktequote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:15 schreef blue_funk het volgende:
Ben vanochtend extra vroeg mijn nest uit gekomen (dat gebeurt niet vaak wanneer ik vrij ben). Waarom? Ik ga naar de sportschool om voor het eerst een les RPM/Biking (Les Mills) te volgen. Zit mezelf nu mentaal voor te bereiden. Ben eerlijk gezegd een beetje schijterig. De les duurt een uur, maar ik heb zo het idee dat ik na tien minuten al halfdood van die fiets afvalVraag me serieus af hoe ik een heel uur moet volmaken met 0,0 conditie en overgewicht... Hmzz....
Hebben jullie ervaring hiermee?
Oh, en voor wie nog nooit van Les Mills heeft gehoord: Les Mills.
* blue_funk zucht diep...
Lekker joh!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
80,9
Nog 1 kilo en dan ben ik weer van die 8 af
Gaat goed!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
80,9
Nog 1 kilo en dan ben ik weer van die 8 af
woensdag ben ik ongesteldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gaat goed!![]()
Woensdag weer zwemmen?![]()
2 kilo nog maarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:33 schreef teigan het volgende:
[..]
Lekker joh!!!
Nog een paar maandjes, dan ben ik ook zover, ik moet nog 2 kilo om onder die 80 te komen..
Dan ga ik mooi niet achter je zwemmen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
woensdag ben ik ongesteld(mag ik hier wel zeggen he, komen toch bijna alleen vrouwen
)
Maar misschien, als het niet te heftig is
Kun je wel makkelijk rechte baantjes trekkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan ga ik mooi niet achter je zwemmen.![]()
![]()
Sportschoolketen die alles van Les Mills aanbiedt, vandaar, maar ze doen het dus ook op andere plekkenquote:
Ik ben nu ongeveer 3 maanden op de crosstrainer bezig en bij mij is het begin ook nog steeds zwaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef blue_funk het volgende:
Nou ik ben weer thuis na mijn eerste les RPM/Biking. Wat zal ik zeggen? Mja. Na 5 minuten had ik al het gevoel dat ik heel langzaam dood aan het gaan was. En na een kwartier wist ik wel bijna zeker dat ik niet meer in het land der levenden was. Maar... daarna ging het ineens goed. Dat eerste kwartier was echt bizar zwaar, maar daarna ging het wel (ook al werd het steeds zwaarder). Opstartproblemen dus.
Weet ik. Ik probeer die meestal ook te bestellen maar gisteren waren we met z`n negenen en anders ben ik de enigste die Cola Light zou nemen. Dan zou ik zeker weten weer allerlei opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd krijgen en ik hou er niet zo van om in het middelpunt van belangstelling te staan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:34 schreef junkiexp het volgende:
Cola light scheelt ook al een heel stuk.
Je lichaam heeft geen digitaal klokje he, dus iets wat je op een bepaalde dag doet (of laat) heeft niet altijd direct de volgende ochtend effect. Zoiets gaat geleidelijk. Daarom is het eigenlijk beter om je maar 1 keer per week te wegen, dat geeft een beter beeld. Zelf kan ik het ook niet laten hoor, en sta ik elke ochtend vol verwachting op de weegschaal, maar uit ervaring weet ik dus ook dat het flink kan schommelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:53 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Weet ik. Ik probeer die meestal ook te bestellen maar gisteren waren we met z`n negenen en anders ben ik de enigste die Cola Light zou nemen. Dan zou ik zeker weten weer allerlei opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd krijgen en ik hou er niet zo van om in het middelpunt van belangstelling te staan.![]()
Toch vind ik het maar een rare zaak, dat afvallen. Eergisteren woog ik 91,6 kg en vanmorgen opeens weer 91,2 kg. Teriwjl ik gisteren dus juist extra veel gegeten en gedronken had en ook helemaal niet gesport. Misschien komt het wel door het uitslapen.![]()
Misschien haal ik het toch nog om volgende week op mijn streefgewicht te zitten.Overigens ga ik hem dan wel weer meteen bijstellen naar 85 kg, omdat ik nog steeds een hangbuik heb, maar 90 kg vind ik ook al een heel mooi getal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |