Ja ben aan het etenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:37 schreef seekfaM het volgende:
Doei
IK ga eten
Afzuigertje? m oet jij ook niet eten?
Ik dacht dat dat 2 handen op 1 buik wasquote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Duidelijk dat je ook in ONZ komt
Veel andere pubjes hier namelijk niet![]()
Rijst met doperwtjes/mais/paprika en spekjeslap stukjes met stukjes gebakken ui.. klinkt vies en zag er ook beetje raar uit maar is wel lekkerquote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wat is het?
Ik ga welen niet ander men computer
Jemig ik ben al blij als ik meer dan 1 bord/kom op krijgquote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Ja een liter.
En hij was nog vies ook![]()
eten wat de pot schaft jeweets![]()
Dit is het eerste wat ik vandaag eet (op kleine stukjes sjag na)quote:Op zondag 4 februari 2007 18:42 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jemig ik ben al blij als ik meer dan 1 bord/kom op krijg
Ah, ja dan is het wel begrijpelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 18:42 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik vandaag eet (op kleine stukjes sjag na)
Zal ik er een topic over openen in ONZ?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:43 schreef Agorias het volgende:
shag
lieverd doe je bestquote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Zal ik er een topic over openen in ONZ?
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef Agorias het volgende:
Ik krijg vieze ideen bij een meisje en het woord afzuigkap..............
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]ik bij 3 vrouwelijke laura's in pub ;d
laaaaaaaaaaaaaaaaaaalalaa![]()
:/quote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]ik bij 3 vrouwelijke laura's in pub ;d
laaaaaaaaaaaaaaaaaaalalaa![]()
Zwaaiquote:
TravesTIET HIHIHIHquote:Op zondag 4 februari 2007 18:53 schreef Agorias het volgende:
[..]
ooit van een mannelijke laura gehoord?
Gewoon leren koken.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:56 schreef Blauwbaard het volgende:
Jullie hebben allemaal van die übermaaltijden
Ik kan kokne, maar er was alleen een groot liter blik tomatensoep in huis, en het is zondag dus alle supermarkten zijn dicht!quote:
ligt aan jouquote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef Blauwbaard het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of staan er geen banners meer bovenaan iedere pagina?![]()
Nooit tegengekomen iig.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:53 schreef Agorias het volgende:
[..]
ooit van een mannelijke laura gehoord?
ja die rofladvertenties zjin pleite zo te zien ;dquote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef Blauwbaard het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of staan er geen banners meer bovenaan iedere pagina?![]()
Zo kun je die maikuuultaal niet gebruikenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
ja die rofladvertenties zjin pleite zo te zien ;d
hij is het vriendje van maikelquote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Zo kun je die maikuuultaal niet gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |