Dat was het.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:58 schreef Agorias het volgende:
nee ik heb er geen foti van
Haiquote:Op zondag 4 februari 2007 18:02 schreef liiszle het volgende:
goedeavond
hayquote:
bahquote:Op zondag 4 februari 2007 18:04 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik ga eventjes tomatensoep warm maken, ik verrek van de honger
Ja dan is het weekend weer byna voorbijquote:Op zondag 4 februari 2007 18:02 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik heb me toch zo'n gruwelijke teringhekel aan zondag he!
O, hoi btw
Ach ja, zulke dingen gebeuren hequote:Op zondag 4 februari 2007 18:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
hay
hoorde t van jordy enzo, vervelend voor je...
Het is uit met mn vriendin op een beetje kutmanierquote:
ze smste dat het uit was? of via msn dat is ook aardig kutquote:Op zondag 4 februari 2007 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is uit met mn vriendin op een beetje kutmanier![]()
En nu ga ik echt eten![]()
Dat is altijd kutquote:Op zondag 4 februari 2007 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hmm, ken het.. Pas geleden ook gedumpt op een kutmanier..quote:Op zondag 4 februari 2007 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja maar bob is raarquote:Op zondag 4 februari 2007 18:25 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hmm, ken het.. Pas geleden ook gedumpt op een kutmanier..
Nee dat wisten ze alquote:Op zondag 4 februari 2007 18:25 schreef duncannn het volgende:
[..]
Waarom? Zijn ze er8er gekome dat je p0rn bekijkt
whehehquote:Op zondag 4 februari 2007 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Robin, 17 jaar, 6 VWO, part-time Fok!ker, meestal in ONZ, maar ik maak ook wel eens kleine uitstapjes.quote:
OK, halleuquote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Robin, 17 jaar, 6 VWO, part-time Fok!ker, meestal in ONZ, maar ik maak ook wel eens kleine uitstapjes.
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Robin, 17 jaar, 6 VWO, part-time Fok!ker, meestal in ONZ, maar ik maak ook wel eens kleine uitstapjes.
De ene is voor jou, om je welkom tezwaaien/wuifenquote:
Ik voel me verwelkomdquote:Op zondag 4 februari 2007 18:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
De ene is voor jou, om je welkom tezwaaien/wuifen
De tweede is voor mij, omdat ik elk moment weg kan zijn![]()
Ja ben aan het etenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:37 schreef seekfaM het volgende:
Doei
IK ga eten
Afzuigertje? m oet jij ook niet eten?
Ik dacht dat dat 2 handen op 1 buik wasquote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Duidelijk dat je ook in ONZ komt
Veel andere pubjes hier namelijk niet![]()
Rijst met doperwtjes/mais/paprika en spekjeslap stukjes met stukjes gebakken ui.. klinkt vies en zag er ook beetje raar uit maar is wel lekkerquote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wat is het?
Ik ga welen niet ander men computer
Jemig ik ben al blij als ik meer dan 1 bord/kom op krijgquote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Ja een liter.
En hij was nog vies ook![]()
eten wat de pot schaft jeweets![]()
Dit is het eerste wat ik vandaag eet (op kleine stukjes sjag na)quote:Op zondag 4 februari 2007 18:42 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jemig ik ben al blij als ik meer dan 1 bord/kom op krijg
Ah, ja dan is het wel begrijpelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 18:42 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik vandaag eet (op kleine stukjes sjag na)
Zal ik er een topic over openen in ONZ?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:43 schreef Agorias het volgende:
shag
lieverd doe je bestquote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Zal ik er een topic over openen in ONZ?
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef Agorias het volgende:
Ik krijg vieze ideen bij een meisje en het woord afzuigkap..............
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]ik bij 3 vrouwelijke laura's in pub ;d
laaaaaaaaaaaaaaaaaaalalaa![]()
:/quote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]ik bij 3 vrouwelijke laura's in pub ;d
laaaaaaaaaaaaaaaaaaalalaa![]()
Zwaaiquote:
TravesTIET HIHIHIHquote:Op zondag 4 februari 2007 18:53 schreef Agorias het volgende:
[..]
ooit van een mannelijke laura gehoord?
Gewoon leren koken.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:56 schreef Blauwbaard het volgende:
Jullie hebben allemaal van die übermaaltijden
Ik kan kokne, maar er was alleen een groot liter blik tomatensoep in huis, en het is zondag dus alle supermarkten zijn dicht!quote:
ligt aan jouquote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef Blauwbaard het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of staan er geen banners meer bovenaan iedere pagina?![]()
Nooit tegengekomen iig.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:53 schreef Agorias het volgende:
[..]
ooit van een mannelijke laura gehoord?
ja die rofladvertenties zjin pleite zo te zien ;dquote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef Blauwbaard het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of staan er geen banners meer bovenaan iedere pagina?![]()
Zo kun je die maikuuultaal niet gebruikenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
ja die rofladvertenties zjin pleite zo te zien ;d
hij is het vriendje van maikelquote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Zo kun je die maikuuultaal niet gebruiken
nou ik ook maar weer van de bank afgekomen. ben nog niet egt veel beter.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag geslapenKom net me bed uit
Je gaat toch dood als je wel wat te roken hebtquote:Op zondag 4 februari 2007 19:22 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik heb niets meer te roken, ik ga dood!
Niet als je een pakje per dag rooktquote:Op zondag 4 februari 2007 19:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je gaat toch dood als je wel wat te roken hebt
Ik heb net nog lekker een peuk gerookt.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:22 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik heb niets meer te roken, ik ga dood!
hai jouw ken ik nog nietquote:
Nee oke, het pakje maakt niet uit, maar als je aan de inhoud begint ben je de lulquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Niet als je een pakje per dag rookt![]()
haiiiquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee oke, het pakje maakt niet uit, maar als je aan de inhoud begint ben je de lul![]()
![]()
dankequote:
nix mis meequote:
nee hoeft nietquote:
zie er niet alleen uit..quote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Okay
Je ziet er kei lief uit op die foto![]()
Mag ik je MSNquote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef lucina het volgende:
[..]
zie er niet alleen uit..ben het ook
oke genoeg met mijn eigendunk
Noem hem alsjeblieft gewoon 'Ad'quote:
pm ik je wel effequote:
das beterquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:37 schreef mstr het volgende:
Voor de autofielen onder ons:
Vanavond 21.00 (GMT+1) BBC2, TopGear nieuwe aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |