[huub-zoekt-nena-mode aan] Amanda? [/huub-zoekt-nena-mode uit]quote:Op zondag 4 februari 2007 14:59 schreef Therannosaurus het volgende:
Amanda lijkt eigenlijk best wel op zo'n stoffen pop met een heel groot hoofd en kuiltjes in de wangen, volgens mij kwamen die uit de kool en wij noemden ze dan ook altijd kolenpoppen. Echt te rot dat ik er nu geen plaatje van kan vinden, want de gelijkenis is werkelijk treffend![]()
Als het goed is komt Huub binnen nu en 30min ergens (verwacht ik)quote:Op zondag 4 februari 2007 15:28 schreef Copycat het volgende:
Deze dus?
Huub zal zo toch wel terugkomen?
Precies.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:27 schreef noekje het volgende:
Brian wil wel doorgaan met die kinderachtige pesterijtjes.
Net zolang tot ze zelf opstapt.
Wie durft nu nog te beweren dat het geen pestshow is. Als het dan nog een pestshow moest zijn dan had het wel met iets meer intelligentie kunnen zijn. Dingen verstoppen is zo groep 3.
Snel reageren
Geweldig welke hoogtes (laagtes) zijn domheid bereikt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
'dan slaan deze mensen zich heel diep in de vinger' -- Brianiaans
Volgens mij gelooft ie zelf dat ie erbij was, kun je zien wat die villa met je doet, loco worden dus.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig welke hoogtes (laagtes) zijn domheid bereikt.
Droomscenarioquote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
O wat zou ik genieten als straks zeker is dat Huub mag blijven, NL gelijk weg moet en dan nog even het filmpje er achter aan van de ruzie en de beauty case
Extra zout in de wond bij NL als Huub hem uitzwaaitquote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp gewoon echt niet waarom we op Huub moeten wachten om NL het husi uit te zetten. Wat heeft Huub daaraan toe te voegen? Nog een exit?
dat is een goede vraag.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp gewoon echt niet waarom we op Huub moeten wachten om NL het husi uit te zetten. Wat heeft Huub daaraan toe te voegen? Nog een exit?
en dan weglopen met Iloon en Syl, achter het orgel plaatsnemen en over Jezus gaan praten.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Extra zout in de wond bij NL als Huub hem uitzwaait.
To much credit, een Barbiepop heeft meer hersencellen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
't is geen mooi plaatje om naar te kijken .. die opgezwollen barbiepop .... 't is ECHT geen Nenaatje
Is nu niet bepaald een compliment tegenover die pop.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:32 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hihi ja, die bedoelde ik inderdaad
Ze heten Cabbage Patch Kids.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:32 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hihi ja, die bedoelde ik inderdaad
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:33 schreef noekje het volgende:
en dan weglopen met Iloon en Syl, achter het orgel plaatsnemen en over Jezus gaan praten.
Halleluja!
gevoed door Nathanael of coursequote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef avonne het volgende:
Brian zoekt altijd de grens op.
Eigenlijk is hij schuld aan de escalatie naar geweld, en het opzoeken van exits door geweld.
Hij is degene die telkens vragen aan "achter" stelde "wat mag wel en wat mag niet" en het in de praktijk uitprobeerde (wijngooien, schelden, nena schop "eindelijk")
Dus... rat
Waarover in godsnaam? Over chago Boer Bart? Brainless Brian? Narcistische Natasia? Ingetogen Ilona? Armzalige Amanda? Saaie Sylvia (die ook weer compleet uit beeld is verdwenen en sowieso redelijk vaag doet de laatste tijd)?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:32 schreef Kinga het volgende:
Ik zou er echt niet vanuit gaat dat alleen NL eruit moet hoor. Bekijk het van de andere kant, komt Huub lekker meeposten hier, neem ik aan![]()
Whehe, you are the masterquote:
Schrik je je toch ook de pleuris als je doodgaat en dat stelletje ongeregeld komt van de trap.quote:
dat is een heel waar woordquote:Op zondag 4 februari 2007 15:33 schreef droomkoningin het volgende:
van mij mogen ze huub ook wel naar huis sturen.. dan hoef ik tenminste niet meer achter mn computertje gekluisterd te zitten.. bang om weer wat te missen...![]()
heb ik tenminste weer tijd voor een sociaal leven en andere nuttige dingen![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
To much credit, een Barbiepop heeft meer hersencellen minder plastic.![]()
idd ja. Dit begint (bij mij althans) vormen van verslaving aan te nemenquote:Op zondag 4 februari 2007 15:33 schreef droomkoningin het volgende:
van mij mogen ze huub ook wel naar huis sturen.. dan hoef ik tenminste niet meer achter mn computertje gekluisterd te zitten.. bang om weer wat te missen...![]()
heb ik tenminste weer tijd voor een sociaal leven en andere nuttige dingen![]()
TV beelden maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef Marrije het volgende:
Precies. Die mensen interesseren me geen ene reet. Punt is dat de eikels dan winnen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarover in godsnaam? Over chago Boer Bart? Brainless Brian? Narcistische Natasia? Ingetogen Ilona? Armzalige Amanda? Saaie Sylvia (die ook weer compleet uit beeld is verdwenen en sowieso redelijk vaag doet de laatste tijd)?
Ik denk dat dat van korte duur zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |