Absoluut niet. Een type als Huub is echt zeer zeldzaam. Die vinden ze nooit meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:35 schreef Wireless het volgende:
[..]
Komop, stap uit je slachtofferrol.![]()
Je weet best dat er dan twee nieuwe komen en je na drie dagen Huub weer helemaal vergeten bent.
Vannacht hebben ze nog gezwommen...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hebben ze ooit al in dat zwembad gelegen? Snap wel dat ze dat in de winter niet doen, maar daarvoor? Toen het nog mooi weer was?
Wat op zich ook wel weer een talent isquote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Klopt lullen allemaal 5 kwartier in een uur zonder iets te zeggen
Smerig wijf hè die Natasia. Alsof ze zelf trouwens zo mooi is...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zó ergIlona is 45 hoor, gek hè, dat je dan rimpels hebt.
Jeetje, wáárom is Ilona dan zou aardig voor Nel, dat-'ie haar CP's wel mag lenen? Ze is te goed, dat kan echt niet in dit spelquote:Op zondag 4 februari 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarna is Huub ook gaan bellen met de redaktie, ivm uitlokking. Toen zou de redaktie al geweten moeten hebben dat het uit de hand zou gaan lopen lijkt mij.
Dank je.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nena hoorde vroeg op de avond (7 of 8 uur) al dat ze gediskwalificeerd was.
Maar ok, dit was midden in de nacht, in het weekend, ligt natuurlijk iets anders.
Het zou echter wel 'normaal' zijn als er voor het eind van de middag duidelijkheid is.
Aan de andere kant weet ik eigenlijk niet of het woord normaal nog wel gebruikt mag worden in DGK-context...![]()
Ja, en zo slecht ziet Ilona er niet eens uit voor haar leeftijd zonder make-up. Nasty is zelfs nog spuuglelijk met een overdosis make-up. Maar ja, ze heeft zo'n gigantisch bord voor haar kop, ze denkt ook dat ze 'vet mager' isquote:Op zondag 4 februari 2007 14:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Smerig wijf hè die Natasia. Alsof ze zelf trouwens zo mooi is...
Ik vind Ilona prettiger om naar te kijken dan die grootkop van Madame...
Dus pak gelijk je koffers, scheelt tijd straksquote:Op zondag 4 februari 2007 14:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Nathanael zou je eens even lekker willen aankleden(kun je zo weg)
Scheidrechterles geloof ik..quote:Op zondag 4 februari 2007 14:52 schreef Pleione het volgende:
waar is Huub nu?
scheidsrechtersles oidquote:Op zondag 4 februari 2007 14:52 schreef Pleione het volgende:
waar is Huub nu?
honkba,l volgens mij scheidsrechtercursus, sinds 10 uur vanmorgen in Rotterdamquote:Op zondag 4 februari 2007 14:52 schreef Pleione het volgende:
waar is Huub nu?
Ik eet mijn hond op als dat niet zo isquote:Op zondag 4 februari 2007 14:52 schreef RTM1988 het volgende:
bron: tien
14:30 - 24 uur voor Nathanael
Jawel, Nathanael heeft zijn 24-uur aangevraagd. Hij deelt dit met Ilona en de Amsterdamse had er ook al over na lopen denken: "Ik vind dit zo'n kinderspel worden." Toch heeft de brunette het niet gedaan, maar Nathanael dus wel. Althans, dat zegt hij, want we hebben het niet officieel gezien. Zal hij de Villa sowieso moeten verlaten?
Gemeen mens...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik eet mijn hond op als dat niet zo is![]()
Dan hoop ik echt dat het recht zege viertquote:beequeen - zondag 4 februari 2007 @ 14:53
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:52 schreef RTM1988 het volgende:
bron: tien
14:30 - 24 uur voor Nathanael
Jawel, Nathanael heeft zijn 24-uur aangevraagd. Hij deelt dit met Ilona en de Amsterdamse had er ook al over na lopen denken: "Ik vind dit zo'n kinderspel worden." Toch heeft de brunette het niet gedaan, maar Nathanael dus wel. Althans, dat zegt hij, want we hebben het niet officieel gezien. Zal hij de Villa sowieso moeten verlaten?
Ik eet mijn hond op als dat niet zo is
En ik 1 van 18.... vast een oud taai kreng!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt dat het recht zege viert![]()
Dan zou ik twee katten moeten villen straks![]()
Ja, niet om lullig te doen maar we kunnen toch wel vaststellen dat Natasia echt aardslelijk is.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Smerig wijf hè die Natasia. Alsof ze zelf trouwens zo mooi is...
Ik vind Ilona prettiger om naar te kijken dan die grootkop van Madame...
En ik een goudvisquote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
En ik 1 van 18.... vast een oud taai kreng!
Niet omdat ik dat nou ook wil hebben, maar 1 van mij is bijna 18. Doen we er wel lekker lang over.quote:Elounda - zondag 4 februari 2007 @ 14:55
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt dat het recht zege viert
Dan zou ik twee katten moeten villen straks
En ik 1 van 18.... vast een oud taai kreng!
idd... spuuglelijk, van een lelijkheid zoals je zelden tegen komt.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, niet om lullig te doen maar we kunnen toch wel vaststellen dat Natasia echt aardslelijk is.
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet ik eigenlijk niet of het woord normaal nog wel gebruikt mag worden in DGK-context...![]()
Aardslelijk van buiten, totaal verrot van binnenquote:quote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, niet om lullig te doen maar we kunnen toch wel vaststellen dat Natasia echt aardslelijk is.
Je zou haar eens moeten zien zonder die nepharenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook last van.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:56 schreef Tissik het volgende:
Als Huub moet vertrekken, stop ik werkelijk met het kijken naar deze gouden kliniek. Dat Nena moest vertrekken was beslist zuur, maar terecht. Als Huub moet vertrekken, druist dat regelrecht in tegen ieder gevoel van rechtvaardigheid. Dan is het echt een Flokkietheater geworden, waar ik geen seconde van mijn tijd aan zal verspillen.
Doemscenario.....quote:Op zondag 4 februari 2007 15:01 schreef Katewalker het volgende:
Stel, Huub en Natanael weg. Ilona wordt dan binnen no time weg gepest. De volgende maand is Silvia weg gestemd. En dan? Kijken naar Natasia, Brian, Bart en Amanda??
![]()
![]()
![]()
![]()
Je krijgt wel twee nieuwe bewoners hè! Maar een tweede Huub vinden ze nooit weer.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:01 schreef Katewalker het volgende:
Stel, Huub en Natanael weg. Ilona wordt dan binnen no time weg gepest. De volgende maand is Silvia weg gestemd. En dan? Kijken naar Natasia, Brian, Bart en Amanda??
![]()
![]()
![]()
![]()
In dat geval, hebben alle kijkers ook hun koffers gepakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:01 schreef Katewalker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:59 schreef Elounda het volgende:
Huub kom naar huus, want de koeien staan op springen, Natasia moet eten en het hooi moet van het land.
Huub kom naar huus want der beuren saaie dingen....![]()
![]()
![]()
No way. ik zeg niet snel dan kijk ik niet meer (verslaafd...dus toch), maar die optie vind ik echt niet boeiend. Dus dan denk ik mijn verslaving overwonnen te hebbenquote:Katewalker - zondag 4 februari 2007 @ 15:01
"Imagination is more important than knowledge.
Op zich wel interessant voer voor psychologen. Kan niet anders dan dat die elkaar dan het leven zuur gaan maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:01 schreef Katewalker het volgende:
ja zo iets schreef ik net ook al.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:01 schreef Katewalker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |