[huub-zoekt-nena-mode aan] Amanda? [/huub-zoekt-nena-mode uit]quote:Op zondag 4 februari 2007 14:59 schreef Therannosaurus het volgende:
Amanda lijkt eigenlijk best wel op zo'n stoffen pop met een heel groot hoofd en kuiltjes in de wangen, volgens mij kwamen die uit de kool en wij noemden ze dan ook altijd kolenpoppen. Echt te rot dat ik er nu geen plaatje van kan vinden, want de gelijkenis is werkelijk treffend![]()
Als het goed is komt Huub binnen nu en 30min ergens (verwacht ik)quote:Op zondag 4 februari 2007 15:28 schreef Copycat het volgende:
Deze dus?
Huub zal zo toch wel terugkomen?
Precies.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:27 schreef noekje het volgende:
Brian wil wel doorgaan met die kinderachtige pesterijtjes.
Net zolang tot ze zelf opstapt.
Wie durft nu nog te beweren dat het geen pestshow is. Als het dan nog een pestshow moest zijn dan had het wel met iets meer intelligentie kunnen zijn. Dingen verstoppen is zo groep 3.
Snel reageren
Geweldig welke hoogtes (laagtes) zijn domheid bereikt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
'dan slaan deze mensen zich heel diep in de vinger' -- Brianiaans
Volgens mij gelooft ie zelf dat ie erbij was, kun je zien wat die villa met je doet, loco worden dus.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig welke hoogtes (laagtes) zijn domheid bereikt.
Droomscenarioquote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef itsme het volgende:
O wat zou ik genieten als straks zeker is dat Huub mag blijven, NL gelijk weg moet en dan nog even het filmpje er achter aan van de ruzie en de beauty case
Extra zout in de wond bij NL als Huub hem uitzwaaitquote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp gewoon echt niet waarom we op Huub moeten wachten om NL het husi uit te zetten. Wat heeft Huub daaraan toe te voegen? Nog een exit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |