Daar komt de aap uit de mouw - slim bedacht zeg!! Juist omdat die dakwanden zo lang zijn, leek het me zo moeilijk om ze vlak en strak te krijgen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:55 schreef MMach het volgende:
Niet alleen zorgt dat platform ervoor dat de ladder ed niet meer nodig zijn, het zorgt er ook voor dat de schuine zolderwanden worden opgedeeld. Dat wil dus zeggen dat je ze per stuk vlak maakt. Maak je eerst de gypprocwanden dan moet je de schuine wanden in 1 vlak maken. Grote oppervlakken met grote onnauwkeurigheden maken het moeilijker.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:54 schreef MMach het volgende:
Dat komt er ook, maar ook hier geldt hetzelfde verhaal. Eerst het skelet, dan de afwerking. Er moet daar nog electriciteit enzo lopen, dus dat doen we maar op het einde. Bovenaan komen waarschijnlijk heel de nok lang kleine ledspotjes.
Kun je geen knaapje uit de buurt voor een klein bedrag inhuren om dat te doen? t is niet moeilijk, alleen een enorme kut-klus... heeft zo'n mannetje ook weer een leuk zakcentje en jij kunt je op belangrijkere dingen storten. Uren kan je natuurlijk gewoon declareren daarnaquote:Op maandag 12 maart 2007 21:03 schreef MMach het volgende:
Na ziek geweest te zijn, veel deadlines en andere bezigheden, dan toch weer een mini vooruitgang:
[afbeelding]
Wie goed kijkt ziet verschil.
(elk werk waar ge de voorgaande zin moet bijzeggen, valt onder de categorie: saai kutwerk)
Kben begonnen met de naden afplakken en het gaat nog wel een tijdje duren als ik zie hoe snel het vooruit gaat. Nu ja, what needs to be done, needs to be done.
Good thinkin'! Ik heb al gebeld nr een vriend en die wil dat wel doen als ie tijd heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:26 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Kun je geen knaapje uit de buurt voor een klein bedrag inhuren om dat te doen? t is niet moeilijk, alleen een enorme kut-klus... heeft zo'n mannetje ook weer een leuk zakcentje en jij kunt je op belangrijkere dingen storten. Uren kan je natuurlijk gewoon declareren daarna![]()
Ik vind van niet. Ik vind het een gore bende. OPRUIMEN Mmach.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:29 schreef tnimble het volgende:
Ziet er zoals gewoonlijk weer goed uit!
Jij stuiterd van die trappen af net als ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:35 schreef MMach het volgende:
En ook nog een filmpje van mijn kamer tot die kamer
[[url=http://sjc-static14.sjc.youtube.com/vi/aijxdhE9Ya0/2.jpg]afbeelding][/url]
(link zal later wel werken als het filmpje door youtube is gerenderd, nu moet ik weg)
Al ben ik benieuwd hoe de verdeling wordt als het gaat om de wandcontactdozen, schakelaars e.d. aansluitingenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Marsepein het volgende:
Gipsheeft wel een veel grotere brandwerendheid dan mdf, realiseer dat wel. Ws is het goedkoper om 2 lagen gips over elkaar heen te zetten dan een laag mdf. 2 lagen gips is ook nog eens veel geluidswerender.
En net als in mijn topic, denk je aan rookmelders![]()
Ben een tijdje uit de roulatie geweest, maar hier alvast snel wat in elkaar geklustquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:46 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Nu wordt Mmach vast n SUPERheld, klust er niet alleen op los, maar vindt ook nog de tijd nieuwe woorden te creëren.
Is er nog plaats op dat T-shirt van Angelina Jolie voor het prachtige "onbalans" ?![]()
Ja M, lach eens naar ons...quote:[b]Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Solingjan
Alleen vraag ik me af hoe jij nog zo chagerijnig/ernstig kunt kijken bij zoveel vrouwelijks schoon![]()
Yep. Schitterend. Hier word ik vrolijk vanquote:Op maandag 26 maart 2007 00:29 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik lach wel vaker hoor, alleen niet op foto's (ben niet zo fier op m'n konijnetanden)
En hij heeft niet eens konijnentanden. Neen toch eh? (ik kan me natuurlijk vergissen, liefde maakt blind, so they say)quote:Op maandag 26 maart 2007 00:29 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik lach wel vaker hoor, alleen niet op foto's (ben niet zo fier op m'n konijnetanden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |