Al ben ik benieuwd hoe de verdeling wordt als het gaat om de wandcontactdozen, schakelaars e.d. aansluitingenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Marsepein het volgende:
Gipsheeft wel een veel grotere brandwerendheid dan mdf, realiseer dat wel. Ws is het goedkoper om 2 lagen gips over elkaar heen te zetten dan een laag mdf. 2 lagen gips is ook nog eens veel geluidswerender.
En net als in mijn topic, denk je aan rookmelders![]()
Ben een tijdje uit de roulatie geweest, maar hier alvast snel wat in elkaar geklustquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:46 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Nu wordt Mmach vast n SUPERheld, klust er niet alleen op los, maar vindt ook nog de tijd nieuwe woorden te creëren.
Is er nog plaats op dat T-shirt van Angelina Jolie voor het prachtige "onbalans" ?![]()
Ja M, lach eens naar ons...quote:[b]Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Solingjan
Alleen vraag ik me af hoe jij nog zo chagerijnig/ernstig kunt kijken bij zoveel vrouwelijks schoon![]()
Yep. Schitterend. Hier word ik vrolijk vanquote:Op maandag 26 maart 2007 00:29 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik lach wel vaker hoor, alleen niet op foto's (ben niet zo fier op m'n konijnetanden)
En hij heeft niet eens konijnentanden. Neen toch eh? (ik kan me natuurlijk vergissen, liefde maakt blind, so they say)quote:Op maandag 26 maart 2007 00:29 schreef MMach het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik lach wel vaker hoor, alleen niet op foto's (ben niet zo fier op m'n konijnetanden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |