Ik vind dat de doodstraf altijd een optie moet blijven, sommige mensen verdienen het gewoon niet om te leven.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:18 schreef Double-Helix het volgende:
Hey maar dit is wel een stap naar de goede richting,en jah Marokkaanse gevangenissen zijn heel hard.
Het is ook echt aan jou om dat te beoordelen, dat scheelt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind dat de doodstraf altijd een optie moet blijven, sommige mensen verdienen het gewoon niet om te leven.
Is het dan zo humaan om iemand levenslang op te sluiten?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is ook echt aan jou om dat te beoordelen, dat scheelt.
Als er fouten zijn gemaakt met de veroordeling kunnen die nog hersteld worden in dat geval...bij de doodstraf is dat wat moeilijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Is het dan zo humaan om iemand levenslang op te sluiten?
Je kan altijd nog een systeem maken waarmee er met DNA testen word gewerkt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:59 schreef wonko het volgende:
[..]
Als er fouten zijn gemaakt met de veroordeling kunnen die nog hersteld worden in dat geval...bij de doodstraf is dat wat moeilijk.
Een systeem met DNA is onfeilbaar?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een systeem maken waarmee er met DNA testen word gewerkt.
Dus het verhaal van fouten in de veroordeling hoeven niet meer op te gaan.
In eigen land heeft het NFI al aangetoond daar niet echt zuiver mee te werken. Aan de andere kant van de plas in de US blijken er ook keer op keer DNA 'fouten' gemaakt te worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een systeem maken waarmee er met DNA testen word gewerkt.
Dus het verhaal van fouten in de veroordeling hoeven niet meer op te gaan.
Ik nietquote:Op zondag 4 februari 2007 16:54 schreef MrSASO het volgende:
@Wonko en Yildiz, jullie hebben wel gelijk maar hoeveel fouten worden er nu werkelijk gemaakt?
Als er van de 10000 veroordeelden 1 verkeerd is beoordeeld dan kan ik er mee leven.
Dus moord is in jouw ogen aanvaardbaar zodat jij in een schijnveiligheid kan wonen....arme ziel. Je bent geen haar beter dan die moordenaar in je avatar.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:54 schreef MrSASO het volgende:
@Wonko en Yildiz, jullie hebben wel gelijk maar hoeveel fouten worden er nu werkelijk gemaakt?
Als er van de 10000 veroordeelden 1 verkeerd is beoordeeld dan kan ik er mee leven.
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:04 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus moord is in jouw ogen aanvaardbaar zodat jij in een schijnveiligheid kan wonen....arme ziel. Je bent geen haar beter dan die moordenaar in je avatar.
Er staat 'muerto' overheen geplakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die van jou is anders ook geen lieverdje, lievertje.... whatever kut d/t gezeik!
Kijk nog eens goed...jankerd.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die van jou is anders ook geen lieverdje, lievertje.... whatever kut d/t gezeik!
Berbers hebben al genoeg rechten in Marokkoquote:Op zondag 4 februari 2007 14:59 schreef Double-Helix het volgende:
Een heel goede ontwikkeling naar mij mening,nu nog meer rechten voor de Amazighen, minder macht voor de koning en secularisme invoeren en marokko zou wel eens een heel moderne land kunnen worden.
Bron
~quote:Op zondag 4 februari 2007 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Berbers hebben al genoeg rechten in Marokko
Maar ze willen alleen meer eigen dat eigen dat en nog meer.
Tamazight is berbersquote:Op zondag 4 februari 2007 19:06 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
~
Tamazigd?
Muur door de Spaanse Sahara?
Schande dat dit nog niet opgelost is...
En iemand die onschuldig de rest van zijn leven in de gevangenis doorbrengt vind jij wel oke?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:04 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus moord is in jouw ogen aanvaardbaar zodat jij in een schijnveiligheid kan wonen....arme ziel. Je bent geen haar beter dan die moordenaar in je avatar.
Jankerd? Ik ben het helemaal met je eens hoor... vond het een geweldige opmerkingquote:
Moordenaar?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:04 schreef wonko het volgende:
[..]
Man...lul er nou niet zo dom omheen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En iemand die onschuldig de rest van zijn leven in de gevangenis doorbrengt vind jij wel oke?
Kijk...daar ben ik nou blij mee!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jankerd? Ik ben het helemaal met je eens hoor... vond het een geweldige opmerking
Had helaas niet gezien dat er muerto stond... is best onduidelijk.
We zijn het iig eens
Ach gossiepossie...kun je geen kritiek op jouw held velen?quote:
hahah fuck you ik ben Amazigh en we hebben daar amper rechten,het is waar dat met de komst van koning Mohammed 6 de situatie verbetert is,maar het is nog heel slecht en het moet anders,zelfs Tamazight is nog geen officiele taal en er zijn nog steeds geen excuses aangeboden van de regering voor de genocide in Arifquote:Op zondag 4 februari 2007 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Net als Mocro's in Nederland, dus.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
hey dat is niet waar,in Nederland is iedereen gelijkwaardig,dat staat in de grondwet,in marokko in dat niet zo terwijl tamazgha van berbers is,van marokko tot aan de siwa oase in Egyptequote:Op maandag 5 februari 2007 02:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Net als Mocro's in Nederland, dus.
Tamazight is in 2006 als officiele taal erkentquote:Op maandag 5 februari 2007 02:08 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hahah fuck you ik ben Amazigh en we hebben daar amper rechten,het is waar dat met de komst van koning Mohammed 6 de situatie verbetert is,maar het is nog heel slecht en het moet anders,zelfs Tamazight is nog geen officiele taal en er zijn nog steeds geen excuses aangeboden van de regering voor de genocide in Arif![]()
Europese subsidie krijgen ze sowieso al.quote:Op maandag 5 februari 2007 06:45 schreef Oud_student het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reden van afschaffing.
Misschiien dat Marokko nu in aanmerking komt voor een Europeese subsidie ?
quote:Op maandag 5 februari 2007 02:08 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hahah fuck you ik ben Amazigh en we hebben daar amper rechten,het is waar dat met de komst van koning Mohammed 6 de situatie verbetert is,maar het is nog heel slecht en het moet anders,zelfs Tamazight is nog geen officiele taal en er zijn nog steeds geen excuses aangeboden van de regering voor de genocide in Arif![]()
Onzin elke mens staat gelijk in Marokkoquote:Op maandag 5 februari 2007 02:19 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hey dat is niet waar,in Nederland is iedereen gelijkwaardig,dat staat in de grondwet,in marokko in dat niet zo terwijl tamazgha van berbers is,van marokko tot aan de siwa oase in Egypte![]()
Uhmm, lijkt me al onzin daar ik niet denk dat jullie koning gelijk staat aan een schaapsherder of welke burger dan ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin elke mens staat gelijk in Marokko
Jah welquote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhmm, lijkt me al onzin daar ik niet denk dat jullie koning gelijk staat aan een schaapsherder of welke burger dan ook.
Denk dat je nog net even recht heb op de doodstraf als je dit in Marokko durft te beweren Meki.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah wel
Ik denk alleen wat minder omdat de berbers hun eigen land willen hebben .
Nou dat ook weer niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Denk dat je nog net even recht heb op de doodstraf als je dit in Marokko durft te beweren Meki.
Ok, levenslang dan.quote:
Nee dat denk ik nietquote:Op maandag 5 februari 2007 22:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Denk dat je nog net even recht heb op de doodstraf als je dit in Marokko durft te beweren Meki.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef Meki het volgende:
[..]
En we hebben godverdomme daar rechtopquote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah wel
Hun koning is mijn koning niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhmm, lijkt me al onzin daar ik niet denk dat jullie koning gelijk staat aan een schaapsherder of welke burger dan ook.
Koerden eigen land niet in Turkijequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
interessant. ik wist niet dat dat speelde. ik ben in het algemeen voor een volk dat een eigen land wil hebben. zo ben ik er als turk voor dat de koerden een eigen land moeten krijgen. daar hebben ze recht op als volk. en zo vind ik dat ook van de berbers. als zij een eigen land hebben is dat goed voor hen maar ook voor de andere marokkanen.
maar ik ben ten alle tijden tegen de doodstraf hoe erg het ook is. het is zeer verleidelijk om in hele bizarre gevallen voor de doodstraf te zijn. je moet nooit een doodstraf uitvoeren als symbool dat je tegen het doden van je medemens bent.
Wel voor opsluiting voor het leven natuurlijk.
tuurlijk wel,stukje turkije stukje Irak en voila!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:30 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Koerden eigen land niet in Turkije![]()
Aan levenslange opsluiting betalen we allemaal mee. Weet je wat dat kost? Ik niet, maar 't zal een aardige smak geld zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:20 schreef MrVVD het volgende:
interessant. ik wist niet dat dat speelde. ik ben in het algemeen voor een volk dat een eigen land wil hebben. zo ben ik er als turk voor dat de koerden een eigen land moeten krijgen. daar hebben ze recht op als volk. en zo vind ik dat ook van de berbers. als zij een eigen land hebben is dat goed voor hen maar ook voor de andere marokkanen.
maar ik ben ten alle tijden tegen de doodstraf hoe erg het ook is. het is zeer verleidelijk om in hele bizarre gevallen voor de doodstraf te zijn. je moet nooit een doodstraf uitvoeren als symbool dat je tegen het doden van je medemens bent.
Wel voor opsluiting voor het leven natuurlijk.
Ja?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Pure onzin wat je hier uitkraamt. De meeste en dan heb ik het over een percentage hoger dan 95% willen helemaal geen eigen land maar willen dat er in hun gebieden net zo wordt geinvesteerd als in andere delen van Marokko.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah wel
probleem met de doodstraf is dat die ene die verkeerd wordt beoordeeld er niet mee kan levenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:54 schreef MrSASO het volgende:
Rifijnen hebben ooit een eigen land gehad onder leiding van Abdelkrim Elkhatabi en en de berbers waren bijna de enige die tegen de overheersing vochten,terwijl de Arabieren gewoon met de fransen samenwerkten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Pure onzin wat je hier uitkraamt. De meeste en dan heb ik het over een percentage hoger dan 95% willen helemaal geen eigen land maar willen dat er in hun gebieden net zo wordt geinvesteerd als in andere delen van Marokko.
Er is daar een enorme werkeloosheid en Hassan2 had een liefde/ haat verhouding met ons. Wij hebben zijn vrijheid bewerkstelligd maar wij waren ook gelijk gevaarlijk omdat wij van dag 1 al een plan ( droom) hebben voor iedereen daar en dat is democratie en gelijkheid voor iedereen vanaf Mauritanie tot Egypte! Zo ver strekt het berber rijk. Onze strijd was niet alleen voor de vrijheid van Hassan2 maar voor de vrijheid van iedereen.
Ben je Marokkaans ja of neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Hun koning is mijn koning niet.
Hahhaa ben je thuis de leukstequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Ben je Marokkaans ja of nee
de Koning is van Marokko
als je hem niet erkent hoor je denk in Algerije
Jij zei net dat Mohammed 6 jou koning niet isquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Hahhaa ben je thuis de leukste?
Iedereen is in Marokko gelijk,maar iedereen met een afwijkende mening hoort in Algerije,je haalt zo al je vorige posts onderuit kneus.
Ik ben geen algerijn en mijn voorouders komen daar niet vandaan,wel uit het huidige marokko en ik ben net zo "marokkaans" als jij als ik de koning niet erken,godverdomme hou toch op met die kinderachtige reacties van je,dus als het me niet bevalt moet ik maar ophoepelen naar algerije?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij zei net dat Mohammed 6 jou koning niet is
Mischien is Boutaflikka wel een goede koning voor je
hij is helaas in Algerije niet in Marokko
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:24 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben geen algerijn en mijn voorouders komen daar niet vandaan,wel uit het huidige marokko en ik ben net zo "marokkaans" als jij als ik de koning niet erken,godverdomme hou toch op met die kinderachtige reacties van je,dus als het me niet bevalt moet ik maar ophoepelen naar algerije?
Je bent echt leuk hoor![]()
Trouwens je boutaflika is net zo kneus als "onze" leider en je kan die ben ali van Tunesie ook bij voegen.
Waarom zou ik nationalistisch zijn met een volk(arabieren)waar ik helemaal niks mee heb?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:33 schreef Meki het volgende:
[..]
oow
onze koning maakt het mogelijk dat er autosnelwegen komen tussen veel steden ook naar Nador
onze koning pakt sloppenwijken aan
onze koning pakt armoede aan.
Wees eens een heer en wees wat nationalistisch met Marokko
we moeten het samen doen.![]()
Als je je niet bevalt die koning dan zou ik naar Algerije gaan of Libie
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Waarom zou ik nationalistisch zijn met een volk(arabieren)waar ik helemaal niks mee heb?
de dag dat de rif een autonome gebied word dan hoor je mijn allang niet meer klagen.
nee maar je kan hun gebieden wel teruggeven dan kunnen de rifijnen en hun kabylie broeders herenigenquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:41 schreef Meki het volgende:
[..]
de dag komt er denk ik niet.
omdat de Marokko de taal en alles wat Marokko is Arabisch is
we kunnen Turkije nooit Koerdisch krijgen
we kunnen Nederland nooit Fries krijgen
we kunnen Marokko nooit Berbers krijgen
Ook dat lukt ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:46 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee maar je kan hun gebieden wel teruggeven dan kunnen de rifijnen en hun kabylie broeder herenigen![]()
Friesen zijn meer verwant aan Nederlanders dan dat berbers verwant zijn aan Arabieren,en trouwens de laatste poging van de Rifijnen omdat te realiseren is mislukt in 1974,maar het gaat zeker wel lukken!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook dat lukt ook niet
Marokko gaat dat nooit doen.
We kunnen Friesland toch ook niet afstaan ? of wel
het zal helemaal niet lukkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:51 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Friesen zijn meer verwant aan Nederlanders dan dat berbers verwant zijn aan Arabieren,en trouwens de laatste poging van de Rifijnen omdat te realiseren is mislukt in 1974,maar het gaat zeker wel lukken!
hey gast de rif is niet alleen nador en alhoceima maar van tanger tot de grens met algerije,en marokko is niet opgewassen tegen een guerilla oorlog vanuit de bergenquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:54 schreef Meki het volgende:
[..]
het zal helemaal niet lukken
Rifijnen zijn voornamelijk verspreid in Nador en Al Hoceima en kunnen de miliaire troepenmacht van Marokko niet aan.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:00 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hey gast de rif is niet alleen nador en alhoceima maar van tanger tot de grens met algerije,en marokko is niet opgewassen tegen een guerilla oorlog vanuit de bergen![]()
hahah rot opquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:04 schreef Meki het volgende:
[..]
De riffies taal wordt alleen gesproken in Nador
in Tanger of Tetouan wordt alleen Arabisch gesproken.
Een geurrilaoorlog- dus je wilt je bloed offeren voor een dialect ??
en niet eens voor je land of geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |