Ik vind dat de doodstraf altijd een optie moet blijven, sommige mensen verdienen het gewoon niet om te leven.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:18 schreef Double-Helix het volgende:
Hey maar dit is wel een stap naar de goede richting,en jah Marokkaanse gevangenissen zijn heel hard.
Het is ook echt aan jou om dat te beoordelen, dat scheelt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind dat de doodstraf altijd een optie moet blijven, sommige mensen verdienen het gewoon niet om te leven.
Is het dan zo humaan om iemand levenslang op te sluiten?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is ook echt aan jou om dat te beoordelen, dat scheelt.
Als er fouten zijn gemaakt met de veroordeling kunnen die nog hersteld worden in dat geval...bij de doodstraf is dat wat moeilijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Is het dan zo humaan om iemand levenslang op te sluiten?
Je kan altijd nog een systeem maken waarmee er met DNA testen word gewerkt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:59 schreef wonko het volgende:
[..]
Als er fouten zijn gemaakt met de veroordeling kunnen die nog hersteld worden in dat geval...bij de doodstraf is dat wat moeilijk.
Een systeem met DNA is onfeilbaar?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een systeem maken waarmee er met DNA testen word gewerkt.
Dus het verhaal van fouten in de veroordeling hoeven niet meer op te gaan.
In eigen land heeft het NFI al aangetoond daar niet echt zuiver mee te werken. Aan de andere kant van de plas in de US blijken er ook keer op keer DNA 'fouten' gemaakt te worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een systeem maken waarmee er met DNA testen word gewerkt.
Dus het verhaal van fouten in de veroordeling hoeven niet meer op te gaan.
Ik nietquote:Op zondag 4 februari 2007 16:54 schreef MrSASO het volgende:
@Wonko en Yildiz, jullie hebben wel gelijk maar hoeveel fouten worden er nu werkelijk gemaakt?
Als er van de 10000 veroordeelden 1 verkeerd is beoordeeld dan kan ik er mee leven.
Dus moord is in jouw ogen aanvaardbaar zodat jij in een schijnveiligheid kan wonen....arme ziel. Je bent geen haar beter dan die moordenaar in je avatar.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:54 schreef MrSASO het volgende:
@Wonko en Yildiz, jullie hebben wel gelijk maar hoeveel fouten worden er nu werkelijk gemaakt?
Als er van de 10000 veroordeelden 1 verkeerd is beoordeeld dan kan ik er mee leven.
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:04 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus moord is in jouw ogen aanvaardbaar zodat jij in een schijnveiligheid kan wonen....arme ziel. Je bent geen haar beter dan die moordenaar in je avatar.
Er staat 'muerto' overheen geplakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die van jou is anders ook geen lieverdje, lievertje.... whatever kut d/t gezeik!
Kijk nog eens goed...jankerd.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die van jou is anders ook geen lieverdje, lievertje.... whatever kut d/t gezeik!
Berbers hebben al genoeg rechten in Marokkoquote:Op zondag 4 februari 2007 14:59 schreef Double-Helix het volgende:
Een heel goede ontwikkeling naar mij mening,nu nog meer rechten voor de Amazighen, minder macht voor de koning en secularisme invoeren en marokko zou wel eens een heel moderne land kunnen worden.
Bron
~quote:Op zondag 4 februari 2007 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Berbers hebben al genoeg rechten in Marokko
Maar ze willen alleen meer eigen dat eigen dat en nog meer.
Tamazight is berbersquote:Op zondag 4 februari 2007 19:06 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
~
Tamazigd?
Muur door de Spaanse Sahara?
Schande dat dit nog niet opgelost is...
En iemand die onschuldig de rest van zijn leven in de gevangenis doorbrengt vind jij wel oke?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:04 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus moord is in jouw ogen aanvaardbaar zodat jij in een schijnveiligheid kan wonen....arme ziel. Je bent geen haar beter dan die moordenaar in je avatar.
Jankerd? Ik ben het helemaal met je eens hoor... vond het een geweldige opmerkingquote:
Moordenaar?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:04 schreef wonko het volgende:
[..]
Man...lul er nou niet zo dom omheen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En iemand die onschuldig de rest van zijn leven in de gevangenis doorbrengt vind jij wel oke?
Kijk...daar ben ik nou blij mee!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jankerd? Ik ben het helemaal met je eens hoor... vond het een geweldige opmerking
Had helaas niet gezien dat er muerto stond... is best onduidelijk.
We zijn het iig eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |