neej geen stapt er op...alleen satan gaat weg denk ik..maar de rest gaan juist proberen het leven van huub zuur te maken lolquote:Op zondag 4 februari 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat Nathanael vindt is helemaal niet boeiend in deze. Die wordt er toch uitgezet. Ik vraag me wel af hoe de rest gaat reageren als Huub gewoon mag blijven. Ik denk dat ze echt het filmpje moeten laten zien om te voorkomen dat een paar mensen vrijwillig opstappen.
Nou ik mag hopen dat de redactie geen verantwoording gaat afleggen tegenover de rest van de bewoners. Niet mee eens? Opzouten en heel snel!quote:Op zondag 4 februari 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat Nathanael vindt is helemaal niet boeiend in deze. Die wordt er toch uitgezet. Ik vraag me wel af hoe de rest gaat reageren als Huub gewoon mag blijven. Ik denk dat ze echt het filmpje moeten laten zien om te voorkomen dat een paar mensen vrijwillig opstappen.
ik weet niet wie jullie zijn, maar zullen we dit soort uitspraken maar gewoon niet doen...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
En dan vragen Antillianen zich af waarom wij discrimineren????????????![]()
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 13:10 schreef bunnyma het volgende:
Is Sylvia Ilona's beautycase aan het zoeken?
(Ben weer gaan kijken nu de mogelijkheid bestaat dat .loos eruit gaat.)
Huub moet ook gaan, als je het objectief bekijkt of je verplaatst in de gedachtengang van de redactie.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
sorry slip of the fingerquote:Op zondag 4 februari 2007 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik weet niet wie jullie zijn, maar zullen we dit soort uitspraken maar gewoon niet doen...
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:03 schreef Brici het volgende:
NL heeft 24 uur aangevraagd
Twee dingen±quote:Op zondag 4 februari 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:03 schreef Brici het volgende:
NL heeft 24 uur aangevraagd
Met een discussie voeren bedoel jij waarschijnlijk:quote:Op zondag 4 februari 2007 13:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan Huub ook zeker....Huub heeft gewoon een probleem. Hij flipt gewoon de pan uit om de kleinste dingen, trek zich alles aan (ook als het nieteens over hem gaat), hij zuipt te veel en normaal een discussie voeren ken die ook niet, escaleerd keer op keer. Was gewoon wachten tot tie het weer nodig ging vinden om ff "TV te maken."
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:13 schreef Suikeroom het volgende:
FF VOOR DE REDACITE VAN DGK.. OM 19.00 UUR GA IK DE WEDSTRIJDEN KIJKEN DUS ROEP OF EERDER OF EEN PAAR UUR LATER DE BEWONERS BIJ ELKAAR
Ok...kan ik in komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die beauty-case is persoonlijk eigendom, daar heb je af te blijven. Die contactpunten zijn onderdeel van het spel.
Terecht, persoonlijke spullen, dat gaat te ver toch? Dan iedereen een kluisje.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
De beautycase is gevonden. Ilona gaat bellen.
je kan het tog proberen.. kom op Ajax - Feyenoord gaat voorquote:
Nee hoor. Absoluut niet. Het begon 's middgags al, toen Nathanael Hedda voor hoer uitmaakte. Huub heeft dat al doorgegeven aan de redactie dat hij vond dat daar een sanctie op zou moeten staan. De redactie heeft toen niet ingegrepen. Vannacht heeft Huub opnieuw géén fysiek geweld gebruikt en Nathanael wél. Dat was allemaal al niet eens gebeurd als ze die middag al hadden ingegrepen (wat terecht zou zijn geweest). Nee, Huub verdient absoluut geen exit.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub moet ook gaan, als je het objectief bekijkt of je verplaatst in de gedachtengang van de redactie.
Het schopje van Nena tegen Brian vond ik ook niet veel voorstellen, maar was blijkbaar ook ruim voldoende om haar eruit te gooien.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:13 schreef Taurus het volgende:
Hahah ik zag net 't filmpje voor 't eerst, maar als je alles hier leest en 't analyseren van 't filmpje etc, dan verwacht je héél wat ergers dan dit. Dit stelt echt niks voor er wordt alleen wat geduwd en gedreigd!?![]()
Loopt zich in te likken bij de redaktie, de kwalquote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef bunnyma het volgende:
Waarom biedt NL zijn excuses aan?
Wat heeft hij gezegd?
Dieper zakken dat dit kan ie niet meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nathanael is helemaal in zijn slachtofferrol gezakt ..
Silviaquote:Op zondag 4 februari 2007 13:18 schreef Xenia het volgende:
Wie vond die beautycase nou? Of stond die ineens weer in de slaapkamer?
niet iedereen hoor, waar 2 vechten.. ze kunnen er wat mij betreft allebei uit en Brian mag gratis meequote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef Judah het volgende:
....
Anyway, Huub had een waarschuwing op zak en gaat op z'n Satanaels te werk en iedereen hier vindt het allemaal maar prima. Ook Huub is te ver gegaan vind ik, dus hij mag er van mij uit.
toch wel jammer dat Ruben van de redactie niet direct heeft aangegeven dat een 24 uurs aanvraag nogal overbodig is, de exit komt er toch welquote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
Die Nathanael zit nog in een soort ik-moet-mijn-gezicht-redden-tov-mijn-medebewoners fase.
Gelukkig zijn het objectieve personen die uiteindelijk de beslissing zullen nemen......quote:Op zondag 4 februari 2007 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Absoluut niet. Het begon 's middgags al, toen Nathanael Hedda voor hoer uitmaakte. Huub heeft dat al doorgegeven aan de redactie dat hij vond dat daar een sanctie op zou moeten staan. De redactie heeft toen niet ingegrepen. Vannacht heeft Huub opnieuw géén fysiek geweld gebruikt en Nathanael wél. Dat was allemaal al niet eens gebeurd als ze die middag al hadden ingegrepen (wat terecht zou zijn geweest). Nee, Huub verdient absoluut geen exit.
Ja, zielig is ie hè...boehoeeeequote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nathanael is helemaal in zijn slachtofferrol gezakt ..
De redactie heeft zichzelf opgezadeld met een enorm probleem door de exit van Nena.. er moet nu iemand uit als ze geloofwaardig willen blijven. Wat mij betreft laten ze ze allebei zitten, maar dat is nu gewoon geen optie meer. En NL is de enige die daadwerkelijk fysiek geweld gebruiktequote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef Judah het volgende:
Eerlijk gezegd moet Huub er ook uit, als je het gehele gebeuren in kader zet.
Draai de situatie eens helemaal om. Stel je voor dat Huub op die stoel zat en Nathanel met z'n vuist voor hem stond te zwaaien: Dan was hier heel het forum erover gevallen dat Nathanael weer flink loopt te provoceren, te zuigen en te dreigen: Genoeg redenen voor velen hier om hem er uit te zetten. De vorige keer schoot Huub uit zijn slof en ontaarde de confrontatie in een duw en bijna exit! Huub kreeg een officiële waarschuwing (vooral wegens het gebruiken van Nathanaels moeder in zijn o-zo geweldige betoog).
Anyway, Huub had een waarschuwing op zak en gaat op z'n Satanaels te werk en iedereen hier vindt het allemaal maar prima. Ook Huub is te ver gegaan vind ik, dus hij mag er van mij uit.
klopt, maar dan moeten ze Nena wel terug laten komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
De redactie heeft zichzelf opgezadeld met een enorm probleem door de exit van Nena.. er moet nu iemand uit als ze geloofwaardig willen blijven. Wat mij betreft laten ze ze allebei zitten, maar dat is nu gewoon geen optie meer. En NL is de enige die daadwerkelijk fysiek geweld gebruikte
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Huub sowieso, maar Nathanael is denk ik nog niet 100% zeker. We zullen het vanavond wel horen....quote:Op zondag 4 februari 2007 13:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
toch wel jammer dat Ruben van de redactie niet direct heeft aangegeven dat een 24 uurs aanvraag nogal overbodig is, de exit komt er toch wel
z'n blauwe plek laten behandelenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef Brici het volgende:
wat moet satan in het ziekenhuis dan?
Hij is toch 'geschopt'quote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef Brici het volgende:
wat moet satan in het ziekenhuis dan?
Thumbs up for Silviaquote:Op zondag 4 februari 2007 13:18 schreef Brici het volgende:
Silvia
Ik begrijp echt niet hoe je kan denken dat Huub sowieso weg moet en Nathanael waarschijnlijk?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Huub sowieso, maar Nathanael is denk ik nog niet 100% zeker. We zullen het vanavond wel horen....
Daar heb je gelijk in, Huub is dus net zo fout als Brian. Maar dat heeft niets met Ilona te maken. Persoonlijk vindt ik dat zowel Huub en Brian aangesproken moeten worden over hun gebrek aan enige vorm van normen en waarden.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:14 schreef T-lex het volgende:
Maar met die beauty-cas is niks mis. hij is alleen niet waar Ilona hem gelaten heeft.![]()
Ander verhaal is het dat Huub het gisteren nodig achte om ff de bontjas(bodywarmer) van Amanda te verzieken met dat stinkluchtje van hem.Daar trek ik nog wat zwaarder aan dan in dat geval.
![]()
Begrijp ik ook niet!quote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
Ilona spoort niet om de CP's aan te bieden aan NL, hij schold haar net nog de huid vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |