gadverdammequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat lijkt me nog eens een stunt! Gek eigenlijk dat dat bij schaatsen nog niet is vertoond. Slippers aan en hop, zo voor Chad springenhahaa daar gaat weer een kans op een wereldtitel
nee ok, misschien is het meer een taak voor TheVulturequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gadverdammestraks denkt chad nog dat ik op hem val
O jee...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Studio Sport was ook interview met Cindy Klassen, ik denk dat het vanavond nog wel word herhaalt
Dat is niet zo erg, alleen ik vergeet het dan ook nooit meer en daar ben ik bij voorbaat al niet blij mee.quote:
Nederland 3 22.35 - 22.55 denk ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
O jee...
vanavond hoe laat welke zender?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee ok, misschien is het meer een taak voor TheVulture![]()
Over het WK Darts, wat denk je zelf zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Wat waren de vragen en antwoorden?
Ja eigenlijk heeel kort... wie ze dacht dat haar grootste concurenten waren(Anni en Ireen) en waarom ze zo laat nog op de baan was(als een van de laatste) dat was omdat ze enorm goed in vorm wou zijn om de competitie aan te kunnen en nog wat aan haar techniek wou werken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Wat waren de vragen en antwoorden?
het WK darts? da's toch al geweestquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over het WK Darts, wat denk je zelf zeg
Komt vast ook wel op www.nosstudiosport.nl bij beeld & geluid.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heeel kort... wie ze dacht dat haar grootste concurenten waren(Anni en Ireen) en waarom ze zo laat nog op de baan was(als een van de laatste) dat was omdat ze enorm goed in vorm wou zijn om de competitie aan te kunnen en nog wat aan haar techniek wou werken.
Studio Sportquote:
of zonder Mirriquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MiLalaa het volgende:
oef het topic is al bijna vol. Ik wil wel een nieuwe openen ik weet al een titel![]()
WK Allround: zonder Cindy
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MiLalaa het volgende:
oef het topic is al bijna vol. Ik wil wel een nieuwe openen ik weet al een titel![]()
WK Allround: zonder Cindy
![]()
Nee dat is in het najaar in Rosmalenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het WK darts? da's toch al geweest
ow, dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat sowieso, wij zitten in Thialf remember![]()
veel plezier alvastquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat sowieso, wij zitten in Thialf remember![]()
Neequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
veel plezier alvast, maak ff een spandoek mirri groet fok
![]()
Yo, waarom nou Wk allround: zonder Cindy?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef MiLalaa het volgende:
jaaa moet je doen. Samen met Jelle. Ga morgen even samen wat in elkaar knutselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |