Die zal niet ver weg zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef Monidique het volgende:
Ik zal het even aan Sidekick vragen.
Ben ik het nu met je eens of oneens?quote:
Ik had ze inmiddels ook gevonden. Als je van iets betere film houdt is dat de betere videotheek.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
VIDEOTHEEK SLEAZE TEL: 050-3120294 ADRES: Gedempte Kattendiep 11 9711 PL GRONINGEN
Modiekquote:Ik zit bij een grote op de nieuwe ebbingestraat. Modiek?
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.htmlquote:Doodziek word ik er zo langzamerhand van.
Dat oeverloze gezeik over het broeikaseffect, over de al of niet smeltende poolkappen, over terugtrekkende gletsjers, afkalvende ijsbergen, kwispelende oceaanstromen en zielige vogeltjes die wanneer ze uit hun eitjes komen geen wormpjes aantreffen.
Ik was ook wel verheugd toen ik dat las. Ik mag je graag, maar dat geldt eigenlijk voor de rest van de lijst ookquote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Autodidact het volgende:
Dus ik ben lid van de kliek?
Zeker, maar jou heb ik dan ook als eerste irl ontmoet. Er gaat een enorme liefde uit van deze kliek hè?quote:
Kliekjes zijn left-overs.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, maar jou heb ik dan ook als eerste irl ontmoet. Er gaat een enorme liefde uit van deze kliek hè?
Nieuwe kliekjesquote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef Aoristus het volgende:
dat dacht ik ook, nooit je ouwe schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, dat geldt ook voor kliekjes
Ja. Zo rijk zijn we, dat we steeds hetzelfde kliekje prefereren.quote:
Dan ben je nog nat achter de oren.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
'72
Ik kom net onder de douche vandaan. Wat is jouw jaargang?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan ben je nog nat achter de oren.
Ik begreep al maar niet wie bedoeld wordt. Zojuist bedacht ik me dat RQ bedoeld moet worden. De enige die de tweeters van Drugshond raar deed doen, of zoiets. Ik kijk nooit CNN en ken die hele Quest niet.quote:Cnn-schreeuwerd. Nu al een begrip bij "de kliek".![]()
Ik zal het bluesdude even vragen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben ik het hier nu mee eens of oneens?
Sidekick zegt dat je het er mee eens of oneens bent.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zal het even aan Sidekick vragen.
Que?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef sigme het volgende:
Ik vind dat ik mij MYLF mag noemen sinds dat zoenende gothje van 20 in de trein.
Oh, dat heb ik wel eens verteld. Van 't zomer werd ik me zomaar versierd op een zeer _zeer_ zéér langdurig treinreisje van Stad naar A'dam. Was wel gezellig, ik was wat beland in een groepje gothjes die uit waren geweest in Stad en terugreisden naar hun woonplaatsen. Eentje was nogal knuffelig en bij het afscheid nemen zoende die me zomaar eh vol op de mond. Nogal.quote:
Ik had wel eens zoiets gehoord van je, maar dan meer van n gozer in een kroeg ofzoiets?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel eens verteld. Van 't zomer werd ik me zomaar versierd op een zeer _zeer_ zéér langdurig treinreisje van Stad naar A'dam. Was wel gezellig, ik was wat beland in een groepje gothjes die uit waren geweest in Stad en terugreisden naar hun woonplaatsen. Eentje was nogal knuffelig en bij het afscheid nemen zoende die me zomaar eh vol op de mond. Nogal.![]()
![]()
De knul was 20.
Sterker nog je bent een MILF.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef sigme het volgende:
Ik vind dat ik mij MYLF mag noemen sinds dat zoenende gothje van 20 in de trein.
Die jeugd van tegenwoordig.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:38 schreef Monidique het volgende:
Dat had wel een stomdronken Monidique kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |