quote:Op zondag 4 februari 2007 10:15 schreef ChrisJX het volgende:
Het antwoord is Kwacha, onderverdeeld in 100 Tambala (jaja).
Nieuwe vraag:
Hoe heet het alom bekende sofinummer sinds vorige maand?
Nee, dat is een inlogcode.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:19 schreef Homdeck het volgende:
is dat die digid
quote:Op zondag 4 februari 2007 10:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Burgerservicenummer ofzo?
Ik was een vraag aan het zoeken en zag mijn aangifteoproep liggenquote:Op zondag 4 februari 2007 10:25 schreef Homdeck het volgende:
ik noem het nog gewoon sofi-nummer, maar voor mijn werk zou ik dit soort dingen toch wel moeten weten![]()
quote:After three hours to drive came they there them had rapidly will be closed, very dense on each other the regisseur called "and without delay basin" in the camera does not squint and applauds is obliged if I sway with my papiertje go the hands on each other The elderly person association got flags with which she had sway but aunt Mien asthma and started had cough and during publicity aunt Mien from was publicly obtained oprotten teef, you have failed in your behaviour!
mwah hij zong dit ook, dus 'oprotten teef' zou ook best kunnen:quote:Op zondag 4 februari 2007 10:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, volgens mij zong Long niet over 'oprotten teef'.De tekst is inderdaad vertaald vanuit het Nederlands.
OT: geen ideequote:Hee hoerenjager donder op met je verlopen pooierskop
Met je pokdalige gezicht, bezopen patser, vieze nicht
Kinderverkrachter, infantiele, impotente ouwe piel!
quote:Ik wordt er echt niet goed van, het maakt mij schijtziek
Neem nou die schandaalprogramma's met dat scheldend publiek
Jan neukte zijn moeder en Kees deed het met de hond
Dat interesseert mij geen fuck dus hou gewoon je mond
Zo gemakkelijk kan het zijn.quote:
Zekerquote:Op zondag 4 februari 2007 10:58 schreef slaveloos het volgende:
jan pelleboer?
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Dead Kennedy Records?
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:16 schreef ScottTracy het volgende:
Emma
1985 staat erquote:Op zondag 4 februari 2007 14:39 schreef Neleos het volgende:
Dark Side Of The Moon
Die was het langst genoteerd ooit in de USA geloof ikquote:Op zondag 4 februari 2007 14:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht dat ik een keer zoiets gelezen had over Dark Side Of The Moon...
Dat zou het wel zijn dan ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die was het langst genoteerd ooit in de USA geloof ik
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:52 schreef Neleos het volgende:
Maar dan zeg ik Queen.
gezopen gisteren?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:28 schreef Homdeck het volgende:
dan zeg ik Queen
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:35 schreef Homdeck het volgende:
hmm qua in de jaren 80 succesvolle britse band kom ik bij Dire Straits uit.
Martin Amisquote:Op zondag 4 februari 2007 12:58 schreef slaveloos het volgende:
Bibliografie van wie:
Dead Babies (1975)
Money (1984)
Succes (1988): over de yuppies in de jaren 1980
London Fields (1989): over moraliteit en doodslag in het tv-tijdperk
Time's Arrow (1991): een achterwaartse vertelling van een verhaal, beginnende bij het heden en eindigend bij de Holocaust
The Information (1995)
Night Train (1997)
Heavy Water (1998): een collectie verhalen
quote:duidt een bereikte politieke toestand of situatie aan, die gehandhaafd dient te worden.
Berkery +1quote:Op zondag 4 februari 2007 15:07 schreef Berkery het volgende:
Status Quo
Jawohl!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:21 schreef SaskiaR het volgende:
einstein?
Die is weg sinds de schiphol brandquote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef SaskiaR het volgende:
dekker
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
winsemius
quote:Op zondag 4 februari 2007 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
hirsch ballin
Volgens mij is dit hem inderdaadquote:Op zondag 4 februari 2007 16:37 schreef Mark het volgende:
Staat me iets bij van Digital fortress
En Mark maakt het compleet!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:37 schreef Mark het volgende:
Staat me iets bij van Digital fortress
DVC en A&D lijken meer op elkaar dan juvenalis, vind ik persoonlijk..quote:Op zondag 4 februari 2007 16:46 schreef Mark het volgende:
Heb alleen DVC en A&D gelezen, daarna kende ik het principe wel
Wie staat er momenteel bovenaan in het klassement van schaatsers, waarbij de persoonlijke records op de 500-1500-5000 en 10.000m worden opgeteld?
Shani Davis staat op 2, Jan Bos rijdt nooit verder dan 1500mquote:Op zondag 4 februari 2007 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Davis?
Bleef niet veel meer over, he?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:57 schreef ScottTracy het volgende:
Hedrick?
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Weening.
Minimaal ¾ goed, tweede club weet ik nietquote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef ScottTracy het volgende:
David di Tomasso. Rugnummer 4. FC Utrecht en FC Groningen
3/5 goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:15 schreef ScottTracy het volgende:
David di Tomasso. Rugnummer 4. FC Utrecht
Dit is fout. Verder is er nog een tweede rugnummer.quote:en FC Groningen
In de termen van het oude kinderspelletje: Je verbrandt je vingers zo ongeveer.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:18 schreef Mark het volgende:
Was dat niet zijn oorspronkelijke Franse Club die het nummer introk? Weet alleen nummer en club niet
Yep.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:23 schreef ScottTracy het volgende:
Het was wel iets met een 2...29 dan?
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:42 schreef SaskiaR het volgende:
7
Welke andere spoorlijn loopt er langs Houten dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:51 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij ligt Houten Castellum niet op die lijn, maar ernaast. maargoed, 7 of 8 dus.
Utrecht Terweide, Vleuten, Woerden, Alphen a/d Rijn, Bodegraven.quote:Welke stations kom je tegen tussen Leiden en Utrecht?
Er mist nog 1 stationnetje tussen Alphen en Leiden.quote:Omdat een extra stop met de stoptrein niet in te leggen was op dit drukke baanvak heeft men besloten op een extra spoortje een tram te laten rijden tussen de twee Houtense stations. Dit extra spoor is een voorschot op de aanstaande spoorverdubbeling, en is met 1,9 km het kortste baanvak in Nederland.
Ah, ok, I stand corrected. Je had toch 7 en ik moet toegeven dat i keven van de NS spoorkaart uitging, die daar niet erg duidelijk in is.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:56 schreef SaskiaR het volgende:
Wiki:
[..]
Er mist nog 1 stationnetje tussen Alphen en Leiden.
Ik bedoel het hele station, niet een paar sporen. Dan is zo'n beetje elk intercity-station een kopstation.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:25 schreef SaskiaR het volgende:
dat is bij haarlem bij een deel van de sporen wel zo (een ander deel niet).
die bedoelde ik dusquote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef SaskiaR het volgende:
in de himalaya, naar nepal?
idd, er was toch al een ongeluk, of zit ik nou weer uit mijn nek te kletsen?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef SaskiaR het volgende:
ja, dat was zo' chinees prestigeproject, maar de sporen beginnen nu al te verzakken.
je zat een aardig eind op de goede weg (of het goede spoor)quote:Op zondag 4 februari 2007 18:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
idd, er was toch al een ongeluk, of zit ik nou weer uit mijn nek te kletsen?
jajaquote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je zat een aardig eind op de goede weg (of het goede spoor)
Shotokanquote:Op zondag 4 februari 2007 18:58 schreef SaskiaR het volgende:
Chris +1 (toevallig ook karateka?)
Ik ken alleen kyukushinkai en wado, van jouw stijl had ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 4 februari 2007 19:01 schreef SaskiaR het volgende:
Lolmisschien is er wel veel verschil tussen.
1e Kyu. Al jarenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:03 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ken ook een beetje Shito Ryu, dat lijkt veel op Shuri. Maar kweenie wat het verschil tussen mijn en jouw stijl precies is.
Welke band ben je btw?
Heb een beetje gegoogled en is Shuri-Ryu alleen voor vrouwen?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef SaskiaR het volgende:
ach, da's hoger dan ik ben (heb pas de gele band...).
Als je overstag gaat draai je je boot toch zo dattie weer anders in de wind komt te liggen? Dan denk ik dat gijpen alleen je zeil draaien is.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alphaville was het (sorry van de typfout)
Zeilen; wat is het verschil tussen over stag gaan en gijpen?
In Nederland is het vooral voor vrouwen, alleen in Nijmegen zijn er ook mannen welkom.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Heb een beetje gegoogled en is Shuri-Ryu alleen voor vrouwen?
Ik lees trouwens dat stokvechten een groot onderdeel vormt. Dat is bij Shotokan niet het geval. Ik heb twee keer iets met een stok gedaan in 7 jaar
Dat mag je helemaal zelf wetenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, Saskia heeft een completer antwoord gegeven Physics. Mag ik het punt aan haar geven?
Helaas. Ik dacht dat jij dit wel zou weten, na je vraag van gisteren.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef SaskiaR het volgende:
en dat geldt schijnbaar voor meer mensen![]()
Ik stel een vraag over advocaten en ineens stelt iedereen er vragen overquote:Op zondag 4 februari 2007 20:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Helaas. Ik dacht dat jij dit wel zou weten, na je vraag van gisteren.![]()
iets specifieker?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef ScottTracy het volgende:
Iemand uit de toekomst uit het album De ongelovige Thomas ofzo
Wtf?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef ScottTracy het volgende:
Ja een zoon die ze samen met Lambik had dan.
ScottTracy +1quote:Op zondag 4 februari 2007 20:48 schreef ScottTracy het volgende:
Ja ik heb het album gelezen... Was het een zoon van tante Sidonia?
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Makaay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |