De aktie van Huub verdiend niet de schoonheidsprijs ofzo, maar past nog steeds binnen de regels zoals ze tot nu toe golden.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Huub hield NL in een gefixeerde positie. Vergeet niet dat NL zat en in een kwetsbare positie zat. Daarop snapte NL en dreef Huub weg met die schop. Ik kan me dat nog enigszins voorstellen ook. Huub zat eerst op de biljarttafel relaxed te praten en werd in no time aggressief naar NL toe met als resultaat het fixeren van NL tegen die muur.
Ik ben geen NL fan maar ik vind ze beide even fout en zie ze het liefst allebei gaan.
Iemand tegen een muur drukken met de dreiging uit te halen is niet hetzelfde als verbale uitlokking.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelul... Als je dat betiteld als uitlokking, had Nathanael vanmiddag al weg gemoeten.
Misschien, ik zou het rechtvaardig vinden om ze allebei te zien vertrekken op basis van de beelden maar ik ben benieuwd wat er besloten wordt.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
De aktie van Huub verdiend niet de schoonheidsprijs ofzo, maar past nog steeds binnen de regels zoals ze tot nu toe golden.
NL ging te ver..
Het was duidelijk dat Huub enkel zou uithalen als hij Hedda weer een hoer zou noemen. Onzin dus.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee want NL kan zich in die positie niet verdedigen als Huub daadwerkelijk zou uithalen. Ik stel dit gelijk aan geweldadige intimidatie.
Hahaha!! Kijk Bart daar zitten als een dood vogeltjequote:
Dreiging is er niet minder om. Als DGK dit zou accepteren, zijn fysieke dreigingen dus toegestaan. Onhoudbaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was duidelijk dat Huub enkel zou uithalen als hij Hedda weer een hoer zou noemen. Onzin dus.
Zij had ook een slok op dus ze sliep vastquote:Op zondag 4 februari 2007 03:35 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia nu ook naar boven. wel vreemd, zij die altijd overal wakker van wordt heeft nu niets gehoord![]()
Bizar gewoon!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat Natasia zegt klopt wel, Huub en NL waren gezellig aan het kletsen. Onvoorspelbaar hoe snel de sfeer totaal omdraaide.
Idd. volkomen onbegrijpelijk. Oorzaak drank denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat Natasia zegt klopt wel, Huub en NL waren gezellig aan het kletsen. Onvoorspelbaar hoe snel de sfeer totaal omdraaide.
We hebben inmiddels al het rapidshare filmpje gezien van JohnDKquote:Op zondag 4 februari 2007 03:33 schreef Jordy-B het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vtxOFLUxtzI is online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |