ja, zeker, en Bart zit er echt te relaxed bij tijdens die ruzie en loopt ook echt zo daarna rond van: 'zo, dit plan is gelukt!'quote:Op zondag 4 februari 2007 03:23 schreef Sug4r het volgende:
NL is begonnen overduidelijk voor mij!!
NL is dan ook een ongelofelijk zeikwijfquote:Op zondag 4 februari 2007 03:24 schreef Jordy-B het volgende:
Huub greep NL inderdaad bij z'n shirtje (dus niet bij z'n nek!, maar naast z'n kraag) en vervolgens verkocht NL hem 'n rotschop...
NL heeft Huub in de houtgreep gepakt en 'm naar buiten gesleurd... Later gaf Huub hem een heel zielig klein homoschopje en vervolgens heeft NL gelijk een blauwe plek...
Inderdaad ja. Dat was absoluut geen fysiek geweld. Dit wordt feest... Vooral omdat Nathanael om de een of andere vreemde reden denkt dat Huub eruit moetquote:Op zondag 4 februari 2007 03:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Goed filmpje.
Op basis van dit filmpje vliegt NL er uit. Nekgreep van Huub valt te verwaarlozen.
Hoop niet dat dat homoschopje hem de nek kost, het was zo niet nodig. Want hij had NL al mooi zichzelf eruit laten werken.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:24 schreef Jordy-B het volgende:
Huub greep NL inderdaad bij z'n shirtje (dus niet bij z'n nek!, maar naast z'n kraag) en vervolgens verkocht NL hem 'n rotschop...
NL heeft Huub in de houtgreep gepakt en 'm naar buiten gesleurd... Later gaf Huub hem een heel zielig klein homoschopje en vervolgens heeft NL gelijk een blauwe plek...
koffers pakkenquote:
Het is naar mijn mening de hele dag wel een oefening geweest voor Huub.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:22 schreef snetje het volgende:
oke filmpje ook gezien ...en wat huub deed bij nattenel ...heeft tie vanavond al voor de grap al 40 keer bij bart gedaan !!
resultaat eerder vandaag is dat huub zelf in het zwembad kwam te liggen ...
tis maar net hoe de tegenpartij er op ingaat....bart reageerd cool en relaxed ..... nattenel trapt !!
EXIT VOOR NATTENEL !!!![]()
Hij raakt hem niet eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hm bij dat filmpje van JohnDK geeft Huub bij 1.28 NL ook een trap
wellicht niet normaal....maar beslist geen fysiek geweld en dus binnen de grenzen van het spelquote:Op zondag 4 februari 2007 03:25 schreef Dutchguy het volgende:
Ik vind dat ze allebei weg moeten. NL wegens de schop, Huub omdat het absoluut niet normaal is om in een aggressieve houding voor NL te gaan staan en hem vasthoudt en dreigt te slaan.
Beide schuldig beide exit.
Tot 2 keer toe zat hij helemaal foutquote:Op zondag 4 februari 2007 03:26 schreef Tissik het volgende:
Jep, overduidelijk. Natanaal is duidelijk degene die als eerste fysiek geweld toepast.
Nee, dat kun je benoemen als zelfverdediging (en dat mag, volgens de wet).quote:Op zondag 4 februari 2007 03:25 schreef HellFreez het volgende:
Huub schopte NL ook.. minuut 1:25 in JohnDK's filmpje. hard of zacht, dat boeit niet. dat is ook fysiek geweld.![]()
Beide eruit dus als ze consequent zijn daar.
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:27 schreef W-A het volgende:
WAAAAAAAAAT, check stream 4, Huub is weer aan het knokken !!!
Narthanael's afwerking is nu aan de gang. Die is echt exit, daar bestaat geen tiwijfel meer over.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:27 schreef DeeBee het volgende:
Waar is Nathanael?Lijkt mij niet dat hij gezellig ligt te tukken naast Huub!
![]()
Nee want NL kan zich in die positie niet verdedigen als Huub daadwerkelijk zou uithalen. Ik stel dit gelijk aan geweldadige intimidatie.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
wellicht niet normaal....maar beslist geen fysiek geweld en dus binnen de grenzen van het spel
Vooral de ultieme siegologische test voor NL als je het mij vraagt. Hij trapt in z'n eigen valkuilquote:Op zondag 4 februari 2007 03:28 schreef raggende_annie het volgende:
was dit dan de ultimate siegologische test voor huuben satan
en dan is het aan NL om te reageren... maar reageren met fyziek geweld gaat duidelijk tegen de regels in...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee want NL kan zich in die positie niet verdedigen als Huub daadwerkelijk zou uithalen. Ik stel dit gelijk aan geweldadige intimidatie.
Dwangbuis ?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:26 schreef W-A het volgende:
Testimonials ?
Je hoort duidelijk dat zijn voet ergens tegenaan komt. Of hij daarvoor eruit moet zal twijfelachtig zijn, laten we het beste hopen. Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft NL ook een trap(je) gegeven. Objectief blijven.quote:
Sjeee... speel het stukje dan slowmotion af als het te snel gaat... let gewoon op de schouders van Nat. Zet ook je geluid eens aan....quote:Op zondag 4 februari 2007 03:26 schreef gomi het volgende:
rapidshare film is duidelijk. huub heeft m beetje beet bij zijn t shirt maar doet niets. dat was nog geen fysiek geweld. wat nl daarna deed was duidelijkw el gewelddadig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |