Goed filmpje.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)tIncident-JohnDK.asf
1,3 miljard, hoezo zijn het dan eikeltjes?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Twee eikeltjes en die hebben daar inmiddels een paar MILJARD mee verdiend.
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:16 schreef snetje het volgende:
ik vergeet iets ......hmmmmmm....O JA !! damnnn ! ik ben jarig...lieve DGK mag huub erin blijven als kadootje voor mij
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik in het ene filmpje nu gezien heb zonder twijfel ja. Nu het begin nog zien, of Huub ook te ver is gegaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:13 schreef Darklight het volgende:
Nathanael is exit, kan niet anders
Huub weet ik niet
Duidelijk dusquote:Op zondag 4 februari 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Filmpje bekeken. Huub grijpt richting Nathanael's nek - heeft volgens mij alleen zijn T-shirt vast. Vervolgens geeft Nathanael als eerste een echte trap.
op basis hiervan zou ik zeggen: NL gaat ver over de schreef en moet exitquote:Op zondag 4 februari 2007 03:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)tIncident-JohnDK.asf
en in het vervolg van het verhaal lijkt NL al vergeten dat hij huub getrapt heeft...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:19 schreef avonne het volgende:
Huub (vrij rustig en zeer weloverwogen) "zeg wat je vanavond gezegd hebt, en ik trap je voor 10 K in elkaar. Doe maar. Doe maar"
Huub pakte de schouder van Nel met zijn linkerhand en houdt zijn rechterhand in de aanslag naar achteren en wacht op de reactie van Nel
Na ongeveer 2 seconden nadenken vliegt Nel Huub aan, door op te staan en een trap te geven.
Mijn conclusie: Huub daagt hem uit, en Nel vliegt hem aan.
Nee hoor. Sterker nog, hij duwt NL nog 'ns extra met z'n kop tegen de muur aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Filmpje bekeken. Huub grijpt richting Nathanael's nek - heeft volgens mij alleen zijn T-shirt vast. Vervolgens geeft Nathanael als eerste een echte trap.
Huub lokt zeker uit, maar hij pakt alleen even z'n shirt vast en dreigt...verder doet hij niet echt iets...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
op basis hiervan zou ik zeggen: NL gaat ver over de schreef en moet exit
howel de reactie van huub daarop natuurlijk ook niet geweldig is
wat een laffe hond eigenlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
MOETEN JULLIE EENS NAAR BART KIJKEN TIJDENS HET EERSTE INCIDENT
NIET NORMAAAAAALLLLL
(ik schreeuw maar even, anders kom ik er niet tussen)
Dat was volgens ij niet te zien, omdat nl niet in beeld was(op de stream die ik aan had staan)quote:Op zondag 4 februari 2007 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ik in het ene filmpje nu gezien heb zonder twijfel ja. Nu het begin nog zien, of Huub ook te ver is gegaan.
Duidelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:19 schreef avonne het volgende:
Huub (vrij rustig en zeer weloverwogen) "zeg wat je vanavond gezegd hebt, en ik trap je voor 10 K in elkaar. Doe maar. Doe maar"
Huub pakte de schouder van Nel met zijn linkerhand en houdt zijn rechterhand in de aanslag naar achteren en wacht op de reactie van Nel
Na ongeveer 2 seconden nadenken vliegt Nel Huub aan, door op te staan en een trap te geven.
Mijn conclusie: Huub daagt hem uit, en Nel vliegt hem aan.
ik had al een vermoeden dat Huub dt zo uitgekookt speelde en na het zien van het filmpje en wetend hoe gebrand NL is op het fysieke geweld kan het niet anders dan dat NL vertrekt. Over fysiek geweld zal de rest van de rit van DGK niet meer grept worden, omdat geen van de andere bewoners dat echt nodig vindt (op Brian na misschien)quote:Op zondag 4 februari 2007 03:19 schreef Missy_1974 het volgende:
op de film van rapidshare zie je duidelijk dat huub NL NIET bij de strot pakt maar zijn hand op NL zijn schouder heeft liggen, dus daar was geen fysiek geweld van huub.
Jep, heeft al een waarschuwing gehadquote:Op zondag 4 februari 2007 03:22 schreef Sebi het volgende:
Heeft Huub al 'geel', want ik ben bang dat dit minstens geel is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |