Ze kunnen er een thema week van maken. De week van het fysieke geweld.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk
Dit zien de kijkers pas op donderdag want eerst wordt de excit van Nena uitgemolken waar ze al 5 dagen te laat mee zijn.
En het rare is dat Natasia dan de lachende derde isquote:Op zondag 4 februari 2007 04:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze kunnen er een thema week van maken. De week van het fysieke geweld.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef _-inge-_ het volgende:
Hoezo doei NL??
Huub is degene die zal moeten vertrekken!!
Gelukkig beslist de redactie en niet de kijkers......
Tja dat denk ik ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 08:00 schreef -Splash- het volgende:
Allebei.... als Huub op het laatst niet had geschopt alleen NL
Verbaasd niet, het zat eraan te komen. Al verbaasde die trap van Nena me wel, maar dit niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 08:57 schreef Danny het volgende:
is er trouwens echt iemand verbaasd over dat men elkaar letterlijk in de haren vliegt? Dit was toch allemaal heel duidelijk te voorzien?
Overigens zie ik .NL schoppen. Huub lokt alleen maar (heerlijk) uit.
Daarnaast zie ik .NL Huub nog even bij de nek grijpen en naar buiten worstelen.
Dat halfbakken schopje van Huub aan het eind stelt geen reet voor.
Ik vond het schopje van Huub niet ernstiger dan een duw bv. Nu zou dat z'n 2e waarschuwing zijn iig, maar het zou toch eigenlijk wel raar zijn dat Huub voor zoiets eruit zou moeten nadat NL hem flink schopt en duwt en aan z'n nek naar buiten worstelt. Dat zou niet helemaal fair zijn qua overtreding.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Verbaasd niet, het zat eraan te komen. Al verbaasde die trap van Nena me wel, maar dit niet.
Die trap van Nena zag er op de streams ook uit als een lullig schopje, maar op de tv leek het toch wel meer dan een lullig schopje.
Het schopje van Huub stelt misschien weinig voor, maar als dat niet telt, waar ligt dan de grens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |