Ik had het niet in bijzonder over jouquote:Op zondag 4 februari 2007 01:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: het gaat beslist niet om het feit dat Huub aangepakt wordt.
De allereerste post op dit forum van deze user is een zeik-opmerking tegen een andere user. De tweede opmerking ook. En daarna wordt de "confrontatie" gezocht door opzichtig anti-Huub te gaan posten. Een relkloon dus.
Hier verder on topic graag.
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Zie je wel dat Nena iets kan afmaken![]()
Dat dacht ik ook. Het zal dan wel nu.nl zijn, zoals hierboven is geopperd, maar het lijkt zo van de zijkant verdomd veel op een forum.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee ze mogen op geen enkel forum e.d. komen waar het over DGK gaat
Goed fout, dan he!quote:Op zondag 4 februari 2007 01:34 schreef guillerma het volgende:
Huub is gewoon fout...Klaar ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als jij nou gewoon even op zoek gaat naar tropical dennie hebben wij geen last meer van jequote:Op zondag 4 februari 2007 01:34 schreef guillerma het volgende:
neequote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef raggende_annie het volgende:
wat n onzin trouwens dat ze niet ongelimiteerd informatie mogen krijgen van mensen die ze helemaal niet kennen. maakt t spelelement alleen maar leuker
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Moeten we al een condoleance register maken voor Brian?
zou ik ook hebben met zo''n coctailprikkerquote:
Briljantquote:Op zondag 4 februari 2007 01:36 schreef ron1970 het volgende:
Deze heb ik van V-O-L ge(jat/leend) kon het deze keer niet laten (Sorry Gevassa)
[afbeelding]
PeterV heeft hem ook in het Fake topic op FOK! geplaatst.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:36 schreef ron1970 het volgende:
Deze heb ik van V-O-L ge(jat/leend) kon het deze keer niet laten (Sorry Gevassa)
[afbeelding]
haaaaaaaaaaaaaaaaaiii lesley !!quote:Op zondag 4 februari 2007 01:34 schreef guillerma het volgende:
klopt ook wel weer, maar als ze zoveel informatie krijgen weten ze toch nooit wat waar is en wat nietquote:Op zondag 4 februari 2007 01:36 schreef avonne het volgende:
[..]
nee
vorige week was er juist 3 dagen een informatie stop om te voorkomen dat het plannetje bij de Nena stemming niet verpest zou worden.
Als er een complot gesmeed wordt, moet dat kunnen lopen, anders is er geen reet meer aan.
Er is toch NIEMAND in dat huis, die spoort? Op de gemiddelde afdeling van een psychiatrische inrichting, tref je deze mate van krankzinnigheid nog niet aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:36 schreef guillerma het volgende:
Hij spoort niet en als je hem in de buitenwereld tegen zou komen zou je hem binnen 5 minuten op z'n bek willen slaan...het is vermakelijke tv en meer niet,maar zeg niet dat hij tof is........
En als je iemand binnen 5 minuten op zijn bek slaat, spoor je dan wel?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:36 schreef guillerma het volgende:
Hij spoort niet en als je hem in de buitenwereld tegen zou komen zou je hem binnen 5 minuten op z'n bek willen slaan...het is vermakelijke tv en meer niet,maar zeg niet dat hij tof is........
lullig he..... zoiets had ik ook alquote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef Kinga het volgende:
OMG, iemand van de buren heeft mijn avatar gejat.
Ik snap niet hoe Huub dat nou weer flikt. Wel respect voor die jongenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:41 schreef raggende_annie het volgende:
huub en amanda gaan nog één drankje doen. kan nog uren gaan duren dit
Zou het programma binnen de kortste keren naar de klote helpenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mochten ze maar FOK lezenLijkt me een goed plan eigenlijk.
Je hebt gelijk. Het leek me leuk dat ze meningen over bewoners kunnen lezen, maar ze lezen nog veel meer natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou het programma binnen de kortste keren naar de klote helpen![]()
Lijkt op een spelletje, misschien zo een standaard kaartspel dat in windows zit.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
Wat is Bart nou aan het doen?
Iemand enig idee?
yatzeequote:Op zondag 4 februari 2007 01:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lijkt op een spelletje, misschien zo een standaard kaartspel dat in windows zit.
Zag het niet, hoorde het wel. Volgens mij probeerde hij het nogal verleidelijk te zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:48 schreef raggende_annie het volgende:
satan schiet meteen in de verdediging: ik kijk niet naar mannen huub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |