quote:Op zondag 4 februari 2007 01:19 schreef guillerma het volgende:
Huub is een schijtjong die ik op straat al tig keren op z'n muil had geramd....
Gewoon relclonequote:Op zondag 4 februari 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
je lijkt me niet aardig en wel opgevoed
Berouw komt na de zonde...quote:Op zondag 4 februari 2007 01:24 schreef Dogga het volgende:
LoL
Brianless mist nena
ik weet het zeker..
sinds een dag of 3quote:Op zondag 4 februari 2007 01:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zie je niet vaak, 3 verschillende streams. ..
Komt vast nog wel, die tunnelvisie hier wordt steeds lachwekkenderquote:Op zondag 4 februari 2007 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zo lief ben je tegen mij nog niet geweest![]()
Ben alleen de naam van die band kwijt.. iets met BAP of zo .. wat was het ook alweer?quote:
iddquote:Op zondag 4 februari 2007 01:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daft Punk?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben alleen de naam van die band kwijt.. iets met BAP of zo .. wat was het ook alweer?
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel contactpunten heeft Huub Nel beloofd als hij braaf blijft draaien...
Bart is ander ook rijp voor Parnassia onderhand. Natasia afvoeren naar een penitiaire inrichting. De rest volgt nog, dat huis moet leeg per slot van rekeningquote:Op zondag 4 februari 2007 01:27 schreef Sug4r het volgende:
Het hek is in beeld, het zijn vast de mannen in witte pakken die Brian komen halen.
Zie je wel dat Nena iets kan afmakenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian is eigenmoord aan het plegen en er ligt vast een gedichtje in de buurt waarin staat dat Nena de oorzaak is
Inderdaadquote:Op zondag 4 februari 2007 01:27 schreef DeeBee het volgende:
wow, zowaar heeft Nathanael een positieve kant, hij draait best aardige muziek zo voor op de achtergrond bij het surfen![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Zie je wel dat Nena iets kan afmaken![]()
Nee, ze kunnen (of mogen) niet op FOK!quote:Op zondag 4 februari 2007 01:30 schreef Justhenk het volgende:
Zie ik Bart daar nu FoK! lezen?
Even voor alle duidelijkheid: het gaat beslist niet om het feit dat Huub aangepakt wordt.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Komt vast nog wel, die tunnelvisie hier wordt steeds lachwekkender![]()
![]()
Als je niet meedoet aan de huubhype ben je uitschot
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Zie je wel dat Nena iets kan afmaken![]()
Yep!quote:Op zondag 4 februari 2007 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daft Punk?(Around the world dan he)
NU.nlquote:Op zondag 4 februari 2007 01:30 schreef Justhenk het volgende:
Volgens mij is het nu.nlquote:Op zondag 4 februari 2007 01:30 schreef Justhenk het volgende:
Hij zit iig wel een forum te lezen (maar of het Fok is?).quote:Op zondag 4 februari 2007 01:30 schreef Justhenk het volgende:
Nee ze mogen op geen enkel forum e.d. komen waar het over DGK gaatquote:Op zondag 4 februari 2007 01:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij zit iig wel een forum te lezen (maar of het Fok is?).
Mogen ze fora lezen dan?![]()
Mochten ze maar FOK lezenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij zit iig wel een forum te lezen (maar of het Fok is?).
Mogen ze fora lezen dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |