Syl en Ilona liggen altijd heel vroeg op bed, die personen voegen eigenlijk niets toe aan het programma (nouja, Ilona een beetje omdat ze soms uitvalt, maar Sylvia helemaal 0,0)quote:Op zondag 4 februari 2007 01:17 schreef Kinga het volgende:
Maja, Sylvia en Ilona liggen ook al in bed, kon erger met Bart...
Die zit al bijna net zo stuk als Bart lijkt het wel !quote:Op zondag 4 februari 2007 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
Brian zit wat voor zich uit te staren op zijn bed
Mooie caps hoor!quote:Op zondag 4 februari 2007 01:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Brian ziek van de alcohol ofzo ? Als ie maar niet weer in de wasbak gaat kostenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
Brian zit wat voor zich uit te staren op zijn bed
En toch is silvia 3e in de populariteits verkiezing..Hoe doet ze dat toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Syl en Ilona liggen altijd heel vroeg op bed, die personen voegen eigenlijk niets toe aan het programma (nouja, Ilona een beetje omdat ze soms uitvalt, maar Sylvia helemaal 0,0)
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:19 schreef guillerma het volgende:
Huub is een schijtjong die ik op straat al tig keren op z'n muil had geramd....
I love that manquote:Op zondag 4 februari 2007 01:17 schreef guillerma het volgende:
Is zo'n Huub nou niet het typische mannetje dat op straat de zielepoot is die een avond voor je kan verpesten?
Gokje, LS?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net ook een nieuwtje in het Banmeldtopic trouwens... maar dat is erg off-topic.
Wel weer genieten die muziek van Nathanael
nou nou nou nou nou....quote:Op zondag 4 februari 2007 01:19 schreef guillerma het volgende:
Hij ging de jacuzzi afsluiten...quote:Op zondag 4 februari 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bedenk me ineens : Zojuist zagen we Bart op de bank en -door het raam- zag je Brian in de tuin weglopen en vrij snel weer terug. Zou hij wellicht op z'n donder hebben gehad en de case van Ilona terug hebben moeten halen ?
Ze denkt volgens mij echt dat ze verloofd zijn nuquote:Op zondag 4 februari 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Amanda geniet volgens mij wel van die overdreven aandacht van Huub.
waarom trok hij zijn spijkerbroek weer aanquote:Op zondag 4 februari 2007 01:18 schreef raggende_annie het volgende:
braaajen zit ook alweer in z'n "ik voel me zo verdomd allen" houding
Kap maar met posten.Je loopt alleen maar te zieken, en er hangt een nare kloonlucht om je heen.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:19 schreef guillerma het volgende:
Amoebe is dan ook hypocriet en een meeloper. Zul je altijd zien, dat mensen waar ze anderen van betichten, dat zelf blijken te zijn. NIet altijd zo overduidelijk als in het geval van een amoebe, maar dat komt omdat de meeste levensvormen vaak uit iig 2 cellen bestaan (dat hoeven niet eens per sé hersencellen te zijn).quote:Op zondag 4 februari 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Amanda geniet volgens mij wel van die overdreven aandacht van Huub.
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo lief ben je tegen mij nog niet geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Kap maar met posten.Je loopt alleen maar te zieken, en er hangt een nare kloonlucht om je heen.
Doorposten is zonde van het typwerk.
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze denkt volgens mij echt dat ze verloofd zijn nu![]()
beter, pak m dat apparaat afquote:Op zondag 4 februari 2007 01:22 schreef Suikeroom het volgende:
geef .NL nieuwe tunes ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |