abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46273849
Ofwel om 21:00 uur, ofwel om 22:00 uur (afgezien van de onvermijdelijke uitloop tot een uur of twaalf) zal de nieuwe bewoner Eric de villa betreden. Talpa verwacht dat hij voor flink wat spectakel zal gaan zorgen. Eric zal, naar eigen zeggen, gaan strijden voor de titel "diva van DGK", welke titel op dit moment nog bij Asociasia ligt.
Audite et alteram partem
pi_46275637
Asociasia, 21:40 uur (de bewoners weten nog niet wie er in de villa komt, maar raden ernaar):

"Dat zou leuk zijn, een homo"

"Dat zou heel erg leuk zijn, een homo"

"Dat zou LEUK zijn, een homo in DGK, die zijn heel erg grappig"

Dat zullen we nog wel eens zien.

[ Bericht 12% gewijzigd door Roy_vdm op 13-02-2007 22:04:50 ]
Audite et alteram partem
pi_46279164
Eric is binnen. Hij profileert zichzelf uitdrukkelijk als homo. Komt in pak met roze overhemd en roze das met witte schoenen (!). Hij komt vrij ok over, maar laat zich nog niet helemaal in de kaart kijken. Natasia getroost zich, zoals ook bij andere nieuwe bewoners, alle moeite om Eric een hartelijk welkom te geven. Kennelijk doet zij dat om hem al meteen naar zich (= haar groepje, zij en Brian dus) toe te trekken. Dat dit in het verleden niet heeft heeft gewerkt en nu niet zal werken, omdat sociale banden nou eenmaal niet zo tot stand komen (vriendjes proberen te maken in minuut 1, zodat je de volgende dag lekker ruzie kunt maken), heeft zij schijnbaar niet door.

Eric benadrukt meerdere malen dat hij alles van het programma en de bewoners weet, dat hij zich er behoorlijk in heeft verdiept.

De klok loopt alweer, dus misschien komt er straks nog een tweede bewoner. Of staat er iets anders te gebeuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roy_vdm op 14-02-2007 00:07:09 ]
Audite et alteram partem
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:55:29 #54
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46279920
En een filmpje erbij
Eric's binnenkomst (download)

[ Bericht 22% gewijzigd door HiDiHo op 14-02-2007 09:02:07 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46281948
OH MY GOD!!!!

Eric: "Ben jij BI-zonder?"
Natasia: "Wa?"
Eric: "Ben jij BI-zonder?"
Natasia: "Ja...."
Eric: "Interesting...."
Natasia: "Dat vind ik nou ook..."
Audite et alteram partem
pi_46282851
Geinig, er komt dus geen bewoner in, er komt ook geen filmpje van NaTrasha.. nee, Eric mag contactpunten gaan verdelen!

Amanda: 0 contactpunten.
Natasia: 1 contactpunt. Waarom? "Je woont hier heel lang, als we met z'n tweeën overblijven ben je te sterk." "Jij bent hier de diva, en dat is een compliment. Maar er is hier vandaag nog een diva komen wonen, en vandaar 1 contactpunt. Ik kan hier niet winnen als jij hier woont". Na de uitgebreide en super-vriendelijke introductie door Natasia, komt Eric hier superscherp en sterk uit de bus door haar nu slechts een contactpunt te geven. Natasia doet echter alsof er niets aan de hand is en wuift de hele monoloog van Eric weg. Ze denkt: "ik krijg jou nog wel". **
Brian: 5 contactpunten.
Huub: 10 contactpunten. Hij redt zich volgens Eric prima, ook nu Eric meer contactpunten aan anderen toebedeelt.
Bart: 75 contactpunten. Hij is volgens Eric een miljonair van het eerste uur, en hij zal de contactpunten nodig hebben in de nabije toekomst.
Sylvia: 100 contactpunten. Ze heeft het vandaag moeilijk gehad. Eric vindt dat zij ze verdient. Hij waardeert het heel erg dat zij hem goed kan peilen.
Eric: 150 contactpunten krijgt hij zelf. Goede start.

** Naar aanleiding van een commentaar van APK in de CODUS volgt hier een iets andere interpretatie van wat Eric zei. APK kreeg de indruk dat het niet met de kracht of populariteit van Natasia te maken had maar met een (nieuwe?) regel dat de winnaar ook het grootste aantal dagen in het huis zou moeten zitten. Natasia begreep ook niet precies wat Eric hiermee bedoelde, vandaar dat zij de opmerking van Eric als een compliment opvatte terwijl het absoluut niet als compliment bedoeld was (wat Eric een paar keer herhaalde). Bart kreeg eenzelfde opmerking mee, maar hij leek het wél te begrijpen.

Natasia: "Eric, welkom in de villa. Op je gezondheid!" [toast]

De toon is gezet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Roy_vdm op 14-02-2007 01:13:57 ]
Audite et alteram partem
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:39:31 #57
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46317175
Filmpje:
Videoboodschap van Nena (download)

[ Bericht 28% gewijzigd door HiDiHo op 15-02-2007 00:14:16 ]
  donderdag 15 februari 2007 @ 00:18:16 #58
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46318475
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:59 schreef teig het volgende:
..
Kijk nog eens

@Gert, kun je hier wat posts verwijderen ?
bvbd !

[ Bericht 10% gewijzigd door HiDiHo op 15-02-2007 10:33:32 ]
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 12:25:21 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46327259
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
@Gert, kun je hier wat posts verwijderen ?
bvbd !
Gedaan.
Mensen, vragen en opmerkingen over de updates graag stellen in dit topic: C O D U S (Commentaren Op Updates / Streamverslagen
Hier alleen updates plaatsen aub.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 22:28:09 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46348719
Juf Judith heeft eindexamen afgenomen vanavond. De bewoners moesten middels een presentatie laten horen wat ze opgestoken hadden van de spraaklessen. Eric had zich de hele dag voorbereid, maar mocht niet meedoen, hier was hij kwaad en teleurgesteld over.

Het eindoordeel van de juf, middels contactpunten:

Bart 0
Amanda 25
Brian 50
Natasia 75
Sylvia 100
Huub 150
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 16 februari 2007 @ 02:55:30 #61
6941 APK
Factual, I think.
pi_46356344

Cap HiDiHi

Ik kwam ook maar een beetje binnenvallen in de COS....

Brian en Amanda hebben geneukt.
2x zelfs, als ik de streamers mag geloven.

De tweede keer ging hij als een konijn tekeer.

Edit: ....en kon niet klaarkomen. (Graag meer van de mensen die het allemaal gezien hebben. )
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 03:46:48 #62
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46356723
Filmpje:
Huub's toespraak

[ Bericht 18% gewijzigd door HiDiHo op 16-02-2007 05:22:32 ]
pi_46378790
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[afbeelding]

Cap HiDiHi

Ik kwam ook maar een beetje binnenvallen in de COS....

Brian en Amanda hebben geneukt.
2x zelfs, als ik de streamers mag geloven.

De tweede keer ging hij als een konijn tekeer.

Edit: ....en kon niet klaarkomen. (Graag meer van de mensen die het allemaal gezien hebben. )
YouTube: brian en amanda sex smorgens 2 uur 30 16 feb
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 01:36:33 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46389034
Vanavond is gestemd of Sylvia naar het carnaval mocht.
Er moest unaniem beslist worden. Brian, Bart en Natasia stemden tegen, ze kan dit feest dus op haar buik schrijven.

Sylvia, die vandaag te horen kreeg dat al haar projecten (paadansen e.d) worden stopgezet omdat ze zich aktiever met de gang van zaken in het huis moet bezighouden, probeerde nogal geforceerd om af en toe een pittige opmerking te maken tijdens de discussie.

Vannacht begon Huub er in de tuin tegen Bart ineens over dat Sylvia moet oppassen. Ze kunnen haar zo het huis uit sturen, aldus Huub. Bart: "Nee. Dat kunnen ze niet maken."
Maar volgens Huub kan dat prima: "Het staat in het regelboek".

En dan worden de streams ineens weggedraaid.

Meer info over het stemmingsverloop op de Tien-site.
  Admin zaterdag 17 februari 2007 @ 07:47:34 #65
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46391294
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
Vanavond is gestemd of Sylvia naar het carnaval mocht.
Er moest unaniem beslist worden. Brian, Bart en Natasia stemden tegen, ze kan dit feest dus op haar buik schrijven.
Bart stemde vóór
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 09:00:04 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46391510
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 07:47 schreef Danny het volgende:

[..]

Bart stemde vóór
Ook Bart lijkt het Sylvia niet te gunnen: “Ik kan me nog herinneren dat er een oud en nieuw was. En dat ik niet en mijn moeder en Lesley uit mocht nodigen Regel maar dat ik mee mag en dan krijg je mijn stem. Dat is hard ball en helaas wordt het spel zo gespeeld!” “ bron
  Admin zaterdag 17 februari 2007 @ 09:04:46 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46391527
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 09:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Ook Bart lijkt het Sylvia niet te gunnen: “Ik kan me nog herinneren dat er een oud en nieuw was. En dat ik niet en mijn moeder en Lesley uit mocht nodigen Regel maar dat ik mee mag en dan krijg je mijn stem. Dat is hard ball en helaas wordt het spel zo gespeeld!” “ bron
streams gisteravond:
Bart: regel maar dat ik mee kan, dan gaat 'ie naar jou

en 2 minuten voor het eind van de stemming stemde hij voor. Hij wilde haar alleen maar even laten voelen wat zij bij hem deed destijds met Lesley. Verder had hij 's middags al tegen Syl gezegd dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Ze zou zijn stem krijgen, maar hij zou het haar niet makkelijk maken.
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 09:26:26 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46391658
OK, bij deze gecorrigeerd dan.
  Admin zaterdag 17 februari 2007 @ 09:45:58 #69
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46391823
pi_46397784
Vanmorgen hebben Brian en Amanda weer de lichamelijke liefde bedreven. Onder de bescherming van dekens ging Brian er weer lustig op los.

Op een zeker moment gaf Amanda aan dat het wat rustiger aan moest, want het was een beetje gevoelig geworden...
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46398484
Gesprek Bart en Huub op vrijdagavond. Onderwerp : Niet Natasia mogen wegstemmen.
Zie http://www.youtube.com/watch?v=bNcgpgf-vGc
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:00:19 #72
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46409042
pi_46449070
Bart is naar achter en komt pissed terug.
Medebewoners denken dat hij een soort toneelhaak gesprek heeft gehad.
Blijkt dat achter hem heeft laten weten dat Lesley iets met een van zn vrienden gedaan heeft.
Eerst zit hij een uur zwaar pissed in kantoor. Na een gesprek met achter gaat hij haar bellen.
Na 30x een voicemail gehoord te hebben besluit hij wat in te spreken:
----------------------------------------------------------------------------------------
Bart is echt wanhopig.

Hij spreekt nu Lesley haar voicemail in.

Hij is zo lam als een kanarie, hij heeft een bericht gehoord en weet niet of hij het moet geloven. Eigenlijk zou hij het niet moeten doen, maar 3 weken geleden (bart wordt onderbroken door de redactie en belt opnieuw haar nummer)

Poging 2 van inspreken: hij heeft een berichtje gehoord wat hem heel veel pijn heeft gedaan, weet niet of hij het moet geloven of dat ze hem gek proberen te maken en hoopt dat het het grootste lulverhaal is wat hij ooit heeft gehoord. Hij heeft gehoord dat Lesley en Serge 3 weken geleden wat met elkaar hebben gehad. Hij snapt er geen fluit aan en hoopt dat Lesley hem niet zo voor lul wil zetten. Hij wil het eerlijk van Lesley horen. Doe alles eerlijk, zet me niet voor lul en zeker niet op deze manier. Ik ben helemaal de weg kwijt, snap er geen ene fluit meer van. Laat het me weten, ik hoop echt dat het een lulverhaal is, ben helemaal stuk, denk niet dat ik vannacht ga slapen. Ik hoop dat je weet hoe ik in elkaar zit. Ik heb geen flauw idee wat ik nu tegen je moet zeggen, ik weet dat ze me proberen gek te maken.
(Bron: Tissik)

----------------------------------------------------------------------------------------
Morgen kan hij de resterende tijd (iets minder dan 2 minuten) gebruiken om verder te bellen.
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 13:13:16 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46455049
Vannacht: Amanda probeert stomdronken het alfabet op te zeggen: http://video.tinypic.com/player.php?v=29kxo44
(uit de COS gekopieerd van Brici)
  maandag 19 februari 2007 @ 14:03:56 #75
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46456453
Google video: Natasia onder de douche met Amanda (download)

Google video: Brian bij dronken Amanda in bed
Download: Brian bij dronken Amanda in bed

YouTube: Brian haalt verhaal bij Huub

Filmpje: Bart belt met Lesley's voicemail

[ Bericht 31% gewijzigd door HiDiHo op 20-02-2007 03:32:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')