Ik zal nu eerder bij Rewimo en qltel over de vloer komenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:50 schreef Pompsnol het volgende:
[..]
Ze komen nog wel maar de frequentie neemt af.. kwam je voorheen meerdere malen per week bij elkaar over de vloer dan is dat nu nog hooguit een keer per maand of nog minder, da's onafwendbaar.
Ach, is dat niet omdat 'Duitsland' ver weg klinkt dan dat het ver weg is? Rewimo woont straks dichter bij mij dan wanneer ze in Limburg gaat wonenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:40 schreef Pompsnol het volgende:
Maar geen hond die er op bezoek komt (heel af en toe slechts) omdat het zo ver weg is. Dus wel een enorm huis, maar ondertussen helemaal alleen daar zitten. Liever zij dan ik.
Je hebt volkomen gelijk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, is dat niet omdat 'Duitsland' ver weg klinkt dan dat het ver weg is? Rewimo woont straks dichter bij mij dan wanneer ze in Limburg gaat wonenIk denk dat mensen al gauw schrikken van 'buitenland', maar weet je, zo eng is het allemaal niet hoor, ff de grens over
Nu zijn we overtuigd! We verhuizen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zal nu eerder bij Rewimo en qltel over de vloer komen
Dat kan. Ik heb alleen IRL vrienden en geen online vrienden dus daarin verschillen we dan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Ach ja, voor sommige mensen wonen we straks verder weg, voor anderen juist dichterbij. En door internet heb je tegenwoordig een veel meer verspreid wonende vriendenkring dan voor die tijd.
Jawelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:14 schreef Diaan73 het volgende:ik zal ook even posten ook om jullie geweldige plannen te volgen en te zien.
Een Duitslandhypotheek?
Ik heb er eentje in de aanbiedingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
We willen in Nederland en met name Enschede heel misschien nieuwbouwen. Liever een oude erkerwoning, maar die zie ik maar weinig op Funda en andere sites. Dus misschien is zo'n soort woning zelf laten bouwen een optie.... in ieder geval bedankt voor de tip.
Oew, die wil ik graag een keer bewonderen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in de aanbiedingMaar dan wel in Haarlem
Een dubbel bovenhuis vol jaren '30 features
Schuifdeuren met glas-in-lood, paneeldeuren, glas-in-loodramen, zelfs een heuse schuilplaats die in de Tweede Wereldoorlog gebruikt is
Hmmm ik mag niet in Haarlem gaan wonen, is een beetje te ver weg van Twans school... maar klinkt wel heel erg goed moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Schuifdeuren met glas-in-lood, paneeldeuren, glas-in-loodramen, zelfs een heuse schuilplaats die in de Tweede Wereldoorlog gebruikt is
Rewimo, mag ik je even PM'en over het adres?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zou ik maar bewaren.quote:
Een paar kilo???quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef z80 het volgende:
Als je een paar kilo over hebt kan ik deze waarschijnlijk nog wel gebruiken.
het grint in mijn voortuin is een beetje "dun"
Dat valt nogal mee hoor. Wij wonen zeer remote in Ierland. Toch hebben we bijna elke maand visite vanuit nederland.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Vraag je je dan niet af of diegenen die vanwege de afstand niet meer op bezoek komen nog wel vrienden genoemd mogen worden?
Ik ben ook jaloers op je..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:45 schreef Rewimo het volgende:
www.huizen.de
Ik zou ook jaloers op mij zijnWe hebben echt geboft dat we dit huis hebben gevonden. Al staat er daar in de buurt genoeg moois te koop hoor
Jahoor hier wordt geduimd voor je; ik reed vandaag nog langs een vestiging hier in de buurt.....kunnen we straks misschien zwaaien.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Voorzichtig stapje gedaan op het banenfrontIk heb gesolliciteerd naar een functie die je vanuit elke vestiging van mijn bedrijf kunt uitoefenen. Nu maar afwachten... Duimen allemaal!
En bedanktquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:04 schreef Bonita_de_Boer het volgende:
Wat een ontstellend lelijk Duits huisZo zie je ze daar wel meer. Ik zou het meteen platgooien en er iets mooiers neerzetten. De gruwel! Wel een mooie lap grond natuurlijk!
Familie van mij is ook in Duitsland gaan wonen, maar die heeft een veel leuker huis kunnen vinden. Niet dat kitscherige binnen en dat saaie buiten.
veel succes met de emigratie!
Goh, ligt er ook maar net aan hoe je het van binnen inricht he? En nu wonen er ook echte Duitsers, dus mag het gruwelijk lelijk zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:04 schreef Bonita_de_Boer het volgende:
Wat een ontstellend lelijk Duits huisZo zie je ze daar wel meer. Ik zou het meteen platgooien en er iets mooiers neerzetten. De gruwel! Wel een mooie lap grond natuurlijk!
Familie van mij is ook in Duitsland gaan wonen, maar die heeft een veel leuker huis kunnen vinden. Niet dat kitscherige binnen en dat saaie buiten.
veel succes met de emigratie!
Wat de inrichting betreft heeft ze natuurlijk wel gewoon gelijk!quote:
Nog niet, maar dat duurt niet zo lang meer. Ik geef je wel een seintjequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef octopussy het volgende:
hey Rewimo heb je je eigen huisje al in de verkoop staan? Mijn broer is op zoek naar een huis in of rond Haarlem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |