nou zie je spokenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:00 schreef Carmela het volgende:
Amanda gooit wat wijsheid in de groep
Sja hoe durft ze, de trol.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:04 schreef waldorfsalad het volgende:
Waar bemoeit dat stuk trailer-trash zich mee?
In de sauna met Brianquote:Op zondag 4 februari 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
Waar is NL nou? Zit ie weer ergens in een hoekje uit te huilen?
Zeg je mooi, mn complimentenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft weer te veel gezopen en zegt alles 5x. Dat is bij Amanda ook wel nodig, dus dat scheelt.
Bij Natasia ookquote:Op zondag 4 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft weer te veel gezopen en zegt alles 5x. Dat is bij Amanda ook wel nodig, dus dat scheelt.
MUTEquote:Op zondag 4 februari 2007 00:06 schreef CartWOman het volgende:
Scan! Ik zie een appel en ik zie NL, dus...![]()
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar nog niet eens aan gedacht had.quote:
Gelukkig hoor je het in de sauna niet. Maar laat maar uit, gaat nergens over daar.quote:
Eens. Maar hij is oud en wijs genoeg.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:08 schreef Gert het volgende:
Ik ben niet zo gauw bezorgd of geschokt vanwege fors alcoholgebruik, maar de hoeveelheden die Huub dag-in dag-uit wegwerkt zonder een keer een dagje helemaal niets te nemen, dat is echt niet gezond hoor.
Neukeeeequote:Op zondag 4 februari 2007 00:11 schreef ruby het volgende:
Brian geeft de tip aan Amanda dat ze niet moet remmen (m.a.w. ze moet zich zelf blijven).
Hopelijk is dat een onderdeel van z'n masterplan.quote:
is niet erg. ik werk toch niet in n patatkraamquote:Op zondag 4 februari 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
Amandel gaat niet bloot een patatje bestellen. Dat is nou weer jammer
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wist niet dat Huub zo'n lange armen heeft ....
Agoddegod, Natasia heeft een rijstbuikje......quote:Op zondag 4 februari 2007 00:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tjeetje, ik ben echt wel vet mager .....
[afbeelding]
pond. das dus gedeeld door 2quote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef Carmela het volgende:
Zegt Huub nou dattie 135 kilo woog?????
Zet de tv maar uit Scanquote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Als aliens naar leven speuren in het heelal en toevallig beelden zien van deze dame, dan worden we binnenkort op zeer gewelddadige wijze aangevallen ben ik bang
[afbeelding]
Niks lelijkers als nep-tieten.....en dat voor een 19-jarige......echt gestoord.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:10 schreef 2live het volgende:
je mooie boobies komen overal [ brian]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |