nou zie je spokenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:00 schreef Carmela het volgende:
Amanda gooit wat wijsheid in de groep
Sja hoe durft ze, de trol.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:04 schreef waldorfsalad het volgende:
Waar bemoeit dat stuk trailer-trash zich mee?
In de sauna met Brianquote:Op zondag 4 februari 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
Waar is NL nou? Zit ie weer ergens in een hoekje uit te huilen?
Zeg je mooi, mn complimentenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft weer te veel gezopen en zegt alles 5x. Dat is bij Amanda ook wel nodig, dus dat scheelt.
Bij Natasia ookquote:Op zondag 4 februari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft weer te veel gezopen en zegt alles 5x. Dat is bij Amanda ook wel nodig, dus dat scheelt.
MUTEquote:Op zondag 4 februari 2007 00:06 schreef CartWOman het volgende:
Scan! Ik zie een appel en ik zie NL, dus...![]()
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar nog niet eens aan gedacht had.quote:
Gelukkig hoor je het in de sauna niet. Maar laat maar uit, gaat nergens over daar.quote:
Eens. Maar hij is oud en wijs genoeg.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:08 schreef Gert het volgende:
Ik ben niet zo gauw bezorgd of geschokt vanwege fors alcoholgebruik, maar de hoeveelheden die Huub dag-in dag-uit wegwerkt zonder een keer een dagje helemaal niets te nemen, dat is echt niet gezond hoor.
Neukeeeequote:Op zondag 4 februari 2007 00:11 schreef ruby het volgende:
Brian geeft de tip aan Amanda dat ze niet moet remmen (m.a.w. ze moet zich zelf blijven).
Hopelijk is dat een onderdeel van z'n masterplan.quote:
is niet erg. ik werk toch niet in n patatkraamquote:Op zondag 4 februari 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
Amandel gaat niet bloot een patatje bestellen. Dat is nou weer jammer
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wist niet dat Huub zo'n lange armen heeft ....
Agoddegod, Natasia heeft een rijstbuikje......quote:Op zondag 4 februari 2007 00:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tjeetje, ik ben echt wel vet mager .....
[afbeelding]
pond. das dus gedeeld door 2quote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef Carmela het volgende:
Zegt Huub nou dattie 135 kilo woog?????
Zet de tv maar uit Scanquote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Als aliens naar leven speuren in het heelal en toevallig beelden zien van deze dame, dan worden we binnenkort op zeer gewelddadige wijze aangevallen ben ik bang
[afbeelding]
Niks lelijkers als nep-tieten.....en dat voor een 19-jarige......echt gestoord.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:10 schreef 2live het volgende:
je mooie boobies komen overal [ brian]
Ha, vandaardquote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
pond. das dus gedeeld door 2
Wanneer wordt de 3e verwacht ?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sorry mensen, kleine aanpassing
[afbeelding]
Behalve zijn drankgebruik.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub heeft alles onder controle hè...
Als ze die met 15 jaar al heeft gekregen, dan is het nog trager. Die ouders heb ik helemaal geen woorden voor.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Niks lelijkers als nep-tieten.....en dat voor een 19-jarige......echt gestoord.![]()
huub dacht 200quote:Op zondag 4 februari 2007 00:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Vind het wel een mooie actie van die punten, maar dat zal wel heel wat gezeik gaan geven. Iemand enig idee om hoeveel punten het gaat?? Is echt alles dr uit ?
helaas zij niet voor hemquote:Op zondag 4 februari 2007 00:19 schreef 2live het volgende:
NL gaat voor patricia.
Is jammer dat Huub dat deed.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Vind het wel een mooie actie van die punten, maar dat zal wel heel wat gezeik gaan geven. Iemand enig idee om hoeveel punten het gaat?? Is echt alles dr uit ?
die gast zet zichzelf zo gruwelijk voor lul hehquote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is jammer dat Huub dat deed.
Is voor 10 aanleiding om dat te gebruiken.
Kijk maar op hun site.
Zou ze doorhebben dat NL dit alleen maar doet om (hoogstwaarschijnlijk na een hint van 'achter') een verhaallijn te ontwikkelen en zichzelf daarmee sterker te positioneren?quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze doorhebben dat NL dit alleen maar doet om (hoogstwaarschijnlijk na een hint van 'achter') een verhaallijn te ontwikkelen en zichzelf daarmee sterker te positioneren?
Zou ze doorhebben dat NL eigenlijk vooral op mannen valt? Ik heb hem nog nóóit kunnen betrappen op een echte "mannenblik" , als het gaat om kijken naar tieten of gewoon naar iets moois vrouwelijks. Nog nooit. Hij probeert het heel soms weleens, maar je kunt zien dat hij dat doet omdat hij in de gaten heeft dat dit 'hoort'' in zo'n situatie.
Is er iets gebeurd?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub speelt het spel perfect, hij heeft Amanda net in z'n team geduwt...
ok dat was n vrij domme actie van me. dacht dat ze t geluid weer uit hadden staan tijdens huub z'n telefoontje maar ik had mn oortjes niet inquote:Op zondag 4 februari 2007 00:29 schreef raggende_annie het volgende:
wat issie toch de hele avond aan t bellen?
tegen het meisje; als je vanavond vroeg vrij bent...je weet waar ik woon.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Haha huub neemt de telefoon op en het word niet weggedraait: grappig gesprek. (Mare huub moet z'n zender om doen)
Nee, dollerijquote:Op zondag 4 februari 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
wtf doet huub?! issie weer lazerus?
Ik gebruik ook altijd om 0.30 een stijltangquote:Op zondag 4 februari 2007 00:32 schreef Mika25 het volgende:
Uhmz...Amanda is constant met haar haar bezig, is dat normaal? Ze is uren bij de kapper geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |