Ja, merk geen verschilquote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft iemand van Optimel dat "control" al eens uitgeprobeerd? Daar schijnt je eetlust van af te nemen en dat lijkt me wel fijn, want ik heb nl. áltijd trek, niet normaal!
He, jammer! Misschien ook een beetje te mooi om waar te zijn...quote:
Ja,daar ben ik ook mee bezig. Maar ik heb de gewoonte om in het weekend wel lekkernijen zoals patat toe te laten maar door de weeks niet meerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanaf eind nov. of zo, er kan nog 12 af![]()
En ik weet precies hoe e.e.a. werkt door mijn vroegere opleiding voedingsassistent en diëtetiek. Ik ben dus niet aan 'de lijn' maar ben bezig mijn eet en bewegingspatroon blijvend een draai te geven
OT : Het was lekkah :
[afbeelding]
Verander je tussendoortjes dan in light crackers met light smeerkaas of zo? Of een beker magere yoghurt? Verder normaal eten, 4 tot 5 keer per dag wat... er moet ong. 3 uur tussen zitten.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef conleche het volgende:
Ik ben vandaag maar weer eens begonnen met MINDER te eten. (Bluezz mag dan 8 kilo zijn afgevallen, ik ben sinds begin december juist 8 kilo áangekomen, erg hè, terwijl ik niet eens belachelijk veel eet) Vandaag op: 2 sportvolkoren wasa-crackers met filet Americain en ui. Voor vanavond heb ik zalm, japanse teryaki groenten van iglo en basmatirijst in gedachte. En ergens om 4 uur een kop eigengemaakte groentensoep. Ga er nu even uit om vers fruit te halen en ook wat zuivelachtigs, ik denk Optimelvla of zo. Dat vind ik dan toch lekkerder dan magere kwark en zoveel meer calorieen zitten er niet in. Heeft iemand van Optimel dat "control" al eens uitgeprobeerd? Daar schijnt je eetlust van af te nemen en dat lijkt me wel fijn, want ik heb nl. áltijd trek, niet normaal!
Salade met pasta en kip is het geworden.. Nouja, gaat het worden over een half uurtjequote:
Thanks!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:42 schreef Muck het volgende:
ja dat kan, en dat is zeker wel een paar weken houdbaar
Eigenlijk at ik niet zoveel tussendoor, maar ik nam wel behoorlijke porties avondeten en dan niet altijd gezond, dus gewoon jus en soms friet erbij en een toetje en eigenlijk at ik ook behoorlijk vet broodbeleg, als eiersalade, pindakaas, gebakken eitjes of dik roomboter. Ik denk aan calorieen per dag zo'n 2500 en dat zijn er toch al gauw 500 meer dan je er nodig hebt. Ook heb ik de sportschool nogal links laten liggen. Nou ja alles bij elkaar...ik moet wel zeggen dat ik enorme aanleg heb om aan te komen. 8 kilo in ruim 2 maanden, daar moeten sommige mensen écht hun best voor doen!! Ik heb bij de Appie net wel de volgende tussendoortjes gekocht:quote:Op maandag 5 februari 2007 16:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verander je tussendoortjes dan in light crackers met light smeerkaas of zo? Of een beker magere yoghurt? Verder normaal eten, 4 tot 5 keer per dag wat... er moet ong. 3 uur tussen zitten.
En drink veel water tussendoor... eventueel met bubbels, gegarandeerd dat je dan een vol gevoel hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |