Ik ook, maar desondanks niet bijster origineelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:30 schreef SpecialGuest het volgende:
Ontzettend eens met de TT.
Ik vind de grimassen bij Sharon lang zo storend niet als bij Christian, Sharon komt veel minder "gemaakt" op me over.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
Zoals altijd weer goed. Maar ik ergerde me weer aan dat overdreven gedoe met die armen en die grimassen. Verder is ze natuurlijk de beste.
Ik vind Sharon leuker worden, maar toch is zij niet mijn favoriet. Christian is nep....ik hoop zo erg dat eentje van HJ deze week eruit gaat, met voorkeur Christian. 3x is scheepsrecht.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind de grimassen bij Sharon lang zo storend niet als bij Christian, Sharon komt veel minder "gemaakt" op me over.
Blijft voor mij ook zo, maar gelukkig hoor je dat niet op de cdquote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Fir3fly het volgende:
Zoals altijd weer goed. Maar ik ergerde me weer aan dat overdreven gedoe met die armen en die grimassen. Verder is ze natuurlijk de beste.
Ik vind het vooral dit keer heel erg, juist omdat het nummer zo'n mooi, simpel en ingetogen nummer is wat je met je stem moet laten schitteren. De rest erbij (de armen dus) maakt het theatraal en overdreven, gespeeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef Natalie het volgende:
Ze maaide altijd al met haar armen. Valt het sommigen nu pas op
Dat begin ik steeds irritanter te vinden, samen met die persweeën op d'r gezicht. Ze maakt er elke keer weer zo'n drama van.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef Natalie het volgende:
Ze maaide altijd al met haar armen. Valt het sommigen nu pas op
Zelfde hier. Ik hoop dan ook dat ze genadeloos verliest in de finale. Maakt me niet eens meer uit van wiequote:Op zondag 4 februari 2007 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt op zich geweldig maar ze doet me helemaal niks...
Ze kan me niet echt raken, ik vind haar wat nep overkomen, gespeeld gevoelig zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |