zo nou! .... (not)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
Wordt er op de jacuzzi-streams óók minstens 1x per minuut voluit gelachen?
... levend en wel ....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:59 schreef raggende_annie het volgende:
bart is getraceerd
jammerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:59 schreef raggende_annie het volgende:
bart is getraceerd
Volgens mij niet.......hoor alleen steeds de naam Nena en gevolgd door veel nijd, laster,etc.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
Wordt er op de jacuzzi-streams óók minstens 1x per minuut voluit gelachen?
Ik vraag me af of ze dat echt gaan doen, denk het nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... het wachten is dus nu op de tweede waarschuwing en dus exit voor Nathanael.
Graag even snel redactie
Ik verwacht niet dat het zover zal komen, helaas.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... het wachten is dus nu op de tweede waarschuwing en dus exit voor Nathanael.
Graag even snel redactie
Ik wil haar nog meer dood dan gisteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena was altijd erg gereserveerd over haar familie en vrienden. Nu zit Amanda VOLUIT lelijk te roddelen over haar relatie met haar ex.
dat gevoel zal zich in de komende dagen alleen nog maar gaan versterkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil haar nog meer dood dan gisteren.
Ja, ik begin Nena ook steeds meer te waarderen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena was altijd erg gereserveerd over haar familie en vrienden. Nu zit Amanda VOLUIT lelijk te roddelen over haar relatie met haar ex.
Ze is nog niet uitgesproken over Nena hoor ik, ze lijkt wel net zo obsest als Brianquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
De alcohol gaat werken bij Stembanda![]()
vertel...ik luister niet..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind het niet leuk dat er nu allerlei info wordt verteld over het echte privé leven van een bewoner.
Ik snap niet dat er een bekende ingezet is. Het niveau wordt er alleen maar lager van.
Ik ben er ook bang voor omdat Nathanael 'nodig' is voor het programma (denken ze). Maar dan meten ze wel met twee maten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat echt gaan doen, denk het niet
Kan dat dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind het niet leuk dat er nu allerlei info wordt verteld over het echte privé leven van een bewoner.
Ik snap niet dat er een bekende ingezet is. Het niveau wordt er alleen maar lager van.
dood - doder- doodstquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil haar nog meer dood dan gisteren.
Weet wel zeker van niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat echt gaan doen, denk het niet
t is nota bene over nog onbepaalde tijd z'n eigen tuin. als brian ongegeneerd aan z'n pielemuis mag trekken in n hoekje van de douche mag pissen in de tuin toch ook geen probleem zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef CARLAK het volgende:
Huub mag niet meer in zijn tuin pissen? Beste REDACTIE_DGK, zoiets kan je een miljonair toch niet weigeren?![]()
Geestelijk geweld is toegestaan, ookal heeft NL een sanctie te pakken van de vorige keer maar wat je zegt NL is een waardevolle toevoeging voor het programma en de redactie moet daar technisch naar kijken, die weten echt wel wat ze doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor omdat Nathanael 'nodig' is voor het programma (denken ze). Maar dan meten ze wel met twee maten.
Het 6-messen gebral van het Jongetje negeer je dan maar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor omdat Nathanael 'nodig' is voor het programma (denken ze). Maar dan meten ze wel met twee maten.
't is toch ZIJN tuin ? ... dan mag hij pissen waar hij wilquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef CARLAK het volgende:
Huub mag niet meer in zijn tuin pissen? Beste REDACTIE_DGK, zoiets kan je een miljonair toch niet weigeren?![]()
heeeeeeeeeeeeeeeel laag, not dus, alhoewel, we hebben de onderkant nog niet gezien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik de Playboy was, zou ik laag inzetten bij Amanda, ze wil erg graag.
Hopelijk tast het haar stembanden zo aan dat we van die klote stem verlost zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
De alcohol gaat werken bij Stembanda![]()
waarschijnlijk gaat ze ook akkoord als haar moeder nog 20.000 euro bij moet lappenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeel laag, not dus, alhoewel, we hebben de onderkant nog niet gezien.
Is een kwestie van ff op zdngmw , dan zien we dat ook.![]()
Het zou m.i. ook zwaar over de top zijn om NL er hierom uit te zetten, hoe graag sommige mensen dat ook willen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geestelijk geweld is toegestaan, ookal heeft NL een sanctie te pakken van de vorige keer maar wat je zegt NL is een waardevolle toevoeging voor het programma en de redactie moet daar technisch naar kijken, die weten echt wel wat ze doen
Als er zo gedacht wordt had Huub NL beter een kopstoot kunnen gevenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet wel zeker van niet.
Binnen een paar dagen dan twee eruitgezet.
dat is te erge publiciteit.
Denk het niet die zit nu al aan de thee (volgens mij) dus dat wordt nix meerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik zie Huub nog erbij springen in de jacuzzi.
Dus niet, want Huub heeft een waarschuwing gekregen omdat hij de moeder van Nathanael grof beledigde.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geestelijk geweld is toegestaan, ookal heeft NL een sanctie te pakken van de vorige keer maar wat je zegt NL is een waardevolle toevoeging voor het programma en de redactie moet daar technisch naar kijken, die weten echt wel wat ze doen
Absoluut mee eens en het levert toch al leuke beelden op als NL erachter komt dat Huub heeft gebeld naar de redactie en geprobeerd heeft hem nog een sanctie aan te laten naaienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou m.i. ook zwaar over de top zijn om NL er hierom uit te zetten, hoe graag sommige mensen dat ook willen.
Maar dat was ook m.i. veel ernstiger dan wat NL vanavond deedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niet, want Huub heeft een waarschuwing gekregen omdat hij de moeder van Nathanael grof beledigde.
vergeet z'n lege koffertje nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Absoluut mee eens en het levert toch al leuke beelden op als NL erachter komt dat Huub heeft gebeld naar de redactie en geprobeerd heeft hem nog een sanctie aan te laten naaien
Dan hadden ze die vorige keer ook geen waarschuwingen uit moeten delen. Toen was Huub trouwens zwaar bezopen. Nathanael was nu helemaal nuchter. Wat mij betreft was dit enorme uitlokking en ik had begrepen dat dat niet meer werd getolereerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou m.i. ook zwaar over de top zijn om NL er hierom uit te zetten, hoe graag sommige mensen dat ook willen.
had het duwtje daar ook niet iets mee te maken dan...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niet, want Huub heeft een waarschuwing gekregen omdat hij de moeder van Nathanael grof beledigde.
Nog liever zie ik Nathanael eruit .... en Patricia zijn plaats innemen in de villaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou kunnen.. alleen: ze haalt Nena wel heel erg naar beneden hè.. als ik de berichten mag geloven, lulde ze daarnet in de jacuzzi ook weer volop mee over wat voor een slecht, hypocriet en racistisch mens die Nena toch is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Gezien de manier waarop Nena met Brian omging, zal haar vriendschap met Amanda waarschijnlijk ook wel stand houden.
Ze heeft hele hoge (of juist lage) grenzen, of ze vergeeft (wellicht uit makkelijkheid) heel erg snel.
Idd, als Huub volhoud en de punten niet teruggeeft dan kan het nog leuk wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
vergeet z'n lege koffertje niet
Je kunt haar natuurlijk ook hit and runnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
-- ik vind eigenlijk dat amanda eruit getrapt moet worden omdat ze zulke persoonlijke zaken vertelt over een ex bewoner. Die ex is ook niet echt een onbekende en ik denk dat amanda echt grenzen overschrijdt in haar missie om Nena af te branden.
Dus redaktie .. zet die snol aan de kant van de weg. Met een beetje mazzel pikt ze wel een verdwaalde automobilist op. Die komt wel thuis.
en hij zou op zijn moeder pissen en NL zijn hood op een stoeprand leggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef 2live het volgende:
[..]
had het duwtje daar ook niet iets mee te maken dan...
DGK_REDACTIE houdt wel vaker een dagje pauze op FOK!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is al vele cossen geleden, zover ik het heb gevolgd, dat DGK_REDACTIE onder ons was. Loopt het uit de hand? Weten ze daar ook niet meer wat leuk is en wat niet? Een Popi-Poll lop de TIEN-site lijkt me nu heel interressant.
daar staat die villa dus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:15 schreef Sporti het volgende:
Amanda verteld dat ze op het Leidse plein woont![]()
Achter zo'n rood lampje zeker.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:15 schreef Sporti het volgende:
Golddigger Amanda heeft een vriendje aan de haak geslagen met poen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:15 schreef Sporti het volgende:
Heeft misschien te maken met wie er dienst heeft?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE houdt wel vaker een dagje pauze op FOK!
Nee die heb je daar niet. Daar gaat ze naartoe verhuizen zodra die rijke gozer haar het huis uitgeflikkerd heeft.quote:
Nee, die staat in Zuid.quote:
Klopt, er posten maar 2 leden van de redactie meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft misschien te maken met wie er dienst heeft?
ik op avocadoquote:
Och...die regels zijn alleen voor de show, gewoon met een korreltje zout nemen. Als NL vandaag Huub een trap zou geven dan komt ie er nog mee weg ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Dan hadden ze die vorige keer ook geen waarschuwingen uit moeten delen. Toen was Huub trouwens zwaar bezopen. Nathanael was nu helemaal nuchter. Wat mij betreft was dit enorme uitlokking en ik had begrepen dat dat niet meer werd getolereerd.
Hypocriete meeloper!quote:
Wat NL vanavond zei was ook absoluut op het randje maar vond de opmerking van Huub (+de duw) over NL's moeder veel harder en persoonlijker, wat NL zei is meer standaard "Hedda is een hoer" blabla...zoals Sylvia al zei tegen Huub dat ie gewoon moet weten dat het niet zo is en zich er niet zo druk om moet maken dat NL Huub probeert uit de tent te lokkenquote:
krukquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zei die viespeuk nou: Krikmadam zou meegaan naar de zebra-lounge???
ik dacht krukmadamequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Krukmadam.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
vuiligheid ..... komt hierop neer dat ze niet door Nena uit elkaar zijn gegaan. Amanda begreep helemaal niets van dat telefoontje van Nena met haar ex waarin ze min of meer excuses aanbood. Het zou de ex zijn geweest die zich heeft misdragen. Ook vertelde Amanda dat Nena vanaf haar 14e (!!) bij die ex woonde.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:20 schreef Scrupules het volgende:
wat is er dan gezegd over de ex van nena? dat heb ik gemist
moi een hypocriete meeloper?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hypocriete meeloper!
Nu wil Amanda dat Ilona haar naar de Zebra Lounge laat gaan.
Als ze belooft niet meer terug te komen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
Nu wil Amanda dat Ilona haar naar de Zebra Lounge laat gaan.
Enorm knap dat jij en nog een aantal fokkers die stream aan kunnen horen op dit moment.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
'uitgaan moet niet een normaliter worden' aldus Amanda
ik switch, kan het niet laten sorryquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Enorm knap dat jij en nog een aantal fokkers die stream aan kunnen horen op dit moment.
Ik word er zelf bijna zo agressief van als Huub net was, dus luister lekker naar stream 1
Alleen als ik in Amanda-mode benquote:
Ik luister ook gewoon naar stream 3, laat me niet zo snel meeslepen door nare persoontjes, ik bekijk het gewoon neutraalquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Enorm knap dat jij en nog een aantal fokkers die stream aan kunnen horen op dit moment.
Ik word er zelf bijna zo agressief van als Huub net was, dus luister lekker naar stream 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |