vergeet z'n lege koffertje nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Absoluut mee eens en het levert toch al leuke beelden op als NL erachter komt dat Huub heeft gebeld naar de redactie en geprobeerd heeft hem nog een sanctie aan te laten naaien
Dan hadden ze die vorige keer ook geen waarschuwingen uit moeten delen. Toen was Huub trouwens zwaar bezopen. Nathanael was nu helemaal nuchter. Wat mij betreft was dit enorme uitlokking en ik had begrepen dat dat niet meer werd getolereerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou m.i. ook zwaar over de top zijn om NL er hierom uit te zetten, hoe graag sommige mensen dat ook willen.
had het duwtje daar ook niet iets mee te maken dan...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niet, want Huub heeft een waarschuwing gekregen omdat hij de moeder van Nathanael grof beledigde.
Nog liever zie ik Nathanael eruit .... en Patricia zijn plaats innemen in de villaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou m.i. ook zwaar over de top zijn om NL er hierom uit te zetten, hoe graag sommige mensen dat ook willen.
Zou kunnen.. alleen: ze haalt Nena wel heel erg naar beneden hè.. als ik de berichten mag geloven, lulde ze daarnet in de jacuzzi ook weer volop mee over wat voor een slecht, hypocriet en racistisch mens die Nena toch is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Gezien de manier waarop Nena met Brian omging, zal haar vriendschap met Amanda waarschijnlijk ook wel stand houden.
Ze heeft hele hoge (of juist lage) grenzen, of ze vergeeft (wellicht uit makkelijkheid) heel erg snel.
Idd, als Huub volhoud en de punten niet teruggeeft dan kan het nog leuk wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
vergeet z'n lege koffertje niet
Je kunt haar natuurlijk ook hit and runnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
-- ik vind eigenlijk dat amanda eruit getrapt moet worden omdat ze zulke persoonlijke zaken vertelt over een ex bewoner. Die ex is ook niet echt een onbekende en ik denk dat amanda echt grenzen overschrijdt in haar missie om Nena af te branden.
Dus redaktie .. zet die snol aan de kant van de weg. Met een beetje mazzel pikt ze wel een verdwaalde automobilist op. Die komt wel thuis.
en hij zou op zijn moeder pissen en NL zijn hood op een stoeprand leggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef 2live het volgende:
[..]
had het duwtje daar ook niet iets mee te maken dan...
DGK_REDACTIE houdt wel vaker een dagje pauze op FOK!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is al vele cossen geleden, zover ik het heb gevolgd, dat DGK_REDACTIE onder ons was. Loopt het uit de hand? Weten ze daar ook niet meer wat leuk is en wat niet? Een Popi-Poll lop de TIEN-site lijkt me nu heel interressant.
daar staat die villa dus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:15 schreef Sporti het volgende:
Amanda verteld dat ze op het Leidse plein woont![]()
Achter zo'n rood lampje zeker.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:15 schreef Sporti het volgende:
Golddigger Amanda heeft een vriendje aan de haak geslagen met poen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:15 schreef Sporti het volgende:
Heeft misschien te maken met wie er dienst heeft?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE houdt wel vaker een dagje pauze op FOK!
Nee die heb je daar niet. Daar gaat ze naartoe verhuizen zodra die rijke gozer haar het huis uitgeflikkerd heeft.quote:
Nee, die staat in Zuid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |