Naar bed?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Waar is Bart?
Hebben ze allemaal al.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
zou mooi zijn ..... of iets waarvan ze vreselijk enge plekken in hun gezicht krijgen, haaruitval, gewichtstoename ..... zucht
Wat zou ik het fijn vinden als jij de naam van Hij Wiens Naam Ik Niet Meer uit Mijn Strot Kan Krijgen ook niet meer gebruikt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
Net het filmpje gezien. NL voor de zoveelste keer was het zum kotzen!!
Brian heeft het maar eens over Nena. Psycho alert! Ik snap niet dat het in het huis mag blijven zitten. Die man is echt ziek in z'n kop.
Gooi nog eens een psycholoog in huis zeg. Zijn mensen die hebben hulp nodig daar!
Ik ga dit niet lang meer volhouden
gaat iedereen hier weer zitten zeuren dat er niks gebeurt....dus het is nooit goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren (de zuigers/pesters eruit) heb je geen programma meer
als Huub dan maar de moordenaar isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik krijg net een hele rare vibe over me. Ik dacht net dat we dit nog twee jaar moeten volohouden. Over 8 maanden hebben we elkaar toch gemoord al uitgemoord?"
die kijkt niet eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Hoe moet Arme Neen hier nou naar kijken ;-(
Van mij mag Nathanael er gewoon uit hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:51 schreef 2live het volgende:
[..]
gaat iedereen hier weer zitten zeuren dat er niks gebeurt....dus het is nooit goed.
Zolang er maar af en toe een actie is waarbij ze flink worden teruggepakt [ de samenzwering van huub en zijn vrouwen bijv.] vind ik het allemaal prima!
Jostiband heeft een hoger IQquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef Sporti het volgende:
Tis echt net de Josti band op vakantie in dat badje, Zwarte divan laat amoebe nog ff weten dat ze heel bizonder is en als ze er voor open staat kan je nog heel veel van MIJ leren vervolgd ze haar wijze les![]()
Koken kan ze goed hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda haar doel is een echte vrouw te worden. Zo wil ze leren koken, leren opruimen, enzo.
Natasia:'je kunt inderdaad heel veel van mij leren, dat is waar'
eh?
Dat was te zien bij het eten vanavond. Ze zat al een uur klaar aan tafel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda haar doel is een echte vrouw te worden. Zo wil ze leren koken, leren opruimen, enzo.
Natasia:'je kunt inderdaad heel veel van mij leren, dat is waar'
eh?
ik heb nog wel een aftandse fohn, heb jij een verlengsnoer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schakel toch maar weer over naar Huub.
Ik lach me dood.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:55 schreef yellowfirst het volgende:
Die Huub, over zijn beschrijving van Amanda gisteren en het draagvlak........![]()
die aap geilt gewoon op amanda en snijdt zo ff het onderwerp aanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia legt Amanda uit hoe het kwam dat Natasia en Nena hebben gesoend.
Natasia vond het so sonde dat Nena het so erg vond achteraf ....
al zou ik nóg zo gezopen hebben ... NEVER met natasia !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:55 schreef raggende_annie het volgende:
zij doet iets en daarna heeft ze dr spijt van. ik zou er ook geen spijt van hebben als ik met nena gezoend zou hebben maar wel met blablasia. met mij waarschijnlijk nog 99% van ons
sorry verkeerde post, ben helemaal in de war vanavond, hoe kan dat toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik heb nog wel een aftandse fohn, heb jij een verlengsnoer?
dan zouden ze nooit zo groot zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben de hersens van Amanda in haar tieten gestopt ofzo
volgens mij hou je t niet tegen als je door dr gegrepen wordt. t enige wat je dan kunt doen is ogen dicht, adem in en aan leuke dingen denken en goed je tanden poetsen als je je losgerukt hebt uit dr klauwenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
al zou ik nóg zo gezopen hebben ... NEVER met natasia !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |