details!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef Kinga het volgende:
WTF BRIAN!!!! Wat een debiel!!!!!!!!
Ik heb m fout gedaan dusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
je bent eerder omdat ik niet wist hoe je jacuzzi moest spellen
Gaat gewoon om zn ex en dat zit hem dwarsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf het wel een beetje raar vinden dat Huub een hoer waarschijnlijk iets heel ergs vindt omdat hij zo flipt als ze dat roepen over zijn vriendin, maar dat hij geen moeite heeft een aantal hoeren uit te nodigen. Maar goed, dat is weer een totaal andere discusiie
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf het wel een beetje raar vinden dat Huub een hoer waarschijnlijk iets heel ergs vindt omdat hij zo flipt als ze dat roepen over zijn vriendin, maar dat hij geen moeite heeft een aantal hoeren uit te nodigen. Maar goed, dat is weer een totaal andere discusiie
wat zeg je toch verstandige dingen vanavond..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Zag je 'm zelfgenoegzaam grijnzen toen hij het had over het filmpje dat van hem en Nena op joewtuup circuleert?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
Brian aant roddelen over Nena. How low can you get Brian?!
This is tv man....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
Net het filmpje gezien. NL voor de zoveelste keer was het zum kotzen!!
Brian heeft het maar eens over Nena. Psycho alert! Ik snap niet dat het in het huis mag blijven zitten. Die man is echt ziek in z'n kop.
Gooi nog eens een psycholoog in huis zeg. Zijn mensen die hebben hulp nodig daar!
Ik ga dit niet lang meer volhouden
Precies, hoe harder/gemener hoe beter (fysiek geweld uitgezonderd natuurlijk)quote:
Het is ook wel een beetje raar dat je zo flipt terwijl degene die het zegt a) die hele Hedda niet eens kent en b) dit alleen maar zegt om je te laten flippen, wat hij prompt ook doet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
het is siegoloogquote:
Dat wijf is zo ongelooflijk dom, die poept zo nog in de jacuzzi.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef Sug4r het volgende:
Amanda had het programma toch niet gevolgd? Ze weet alles van Brian en Nena, wat er gebeurd is tussen hunIk denk dat ze het niet toe wilt geven, dom jaloers wicht
Waarom zegt John dan nog deze week in een intervieuw dat het geen pest show is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, hoe harder/gemener hoe beter (fysiek geweld uitgezonderd natuurlijk)
Hedda is gewoon een teer onderwerp voor Huub, hij is nog niet over haar heenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje raar dat je zo flipt terwijl degene die het zegt a) die hele Hedda niet eens kent en b) dit alleen maar zegt om je te laten flippen, wat hij prompt ook doet.
Ik vond Sylvia weer heel verstandig en integer. Typerend vond ik ook dat ze zei: "Ik ben nu even niet al te aardig tegen Huub, want anders denkt hij dat hij er makkelijk mee weg komt."
Ze zegt precies die dingen die je als moeder ook tegen je zoon zou zeggen....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje raar dat je zo flipt terwijl degene die het zegt a) die hele Hedda niet eens kent en b) dit alleen maar zegt om je te laten flippen, wat hij prompt ook doet.
Ik vond Sylvia weer heel verstandig en integer. Typerend vond ik ook dat ze zei: "Ik ben nu even niet al te aardig tegen Huub, want anders denkt hij dat hij er makkelijk mee weg komt."
Op zich klinkt dat wel aannemelijk, maar er is iets.... ik kan m'n vinger er niet op leggen. Ik was zelf wel meteen mee naar buiten gegaan als een goede vriend van mij zo was behandeld. Ongeacht of ik het met hem eens was of niet. Dan blijf je niet bij 'de vijand' zitten. Daarom begin ik me de laatste tijd ook steeds vaker af te vragen of Sylvia Huub eigenlijk wel zo leuk vindt. De twijfels worden steeds sterker.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren (de zuigers/pesters eruit) heb je geen programma meerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zegt John dan nog deze week in een intervieuw dat het geen pest show is.
En de pesters eruit gehaald worden.
Daar haalt die sukkel momenteel al zijn eigenwaarde uit, uit het feit dat ie Nena geneukt heeft én dat 'iedereen' dat weet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zag je 'm zelfgenoegzaam grijnzen toen hij het had over het filmpje dat van hem en Nena op joewtuup circuleert?
Dan hadden Natasia en Nathanael er al lang uit moeten zijn. Vooral natasia maakt de andere bewoners nogal eens uit voor van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zegt John dan nog deze week in een intervieuw dat het geen pest show is.
En de pesters eruit gehaald worden.
Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor, alleen ik heb dat totaal niet. In mijn optiek deed ze wat ze deed juist omdát ze om Huub geeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich klinkt dat wel aannemelijk, maar er is iets.... ik kan m'n vinger er niet op leggen. Ik was zelf wel meteen mee naar buiten gegaan als een goede vriend van mij zo was behandeld. Ongeacht of ik het met hem eens was of niet. Dan blijf je niet bij 'de vijand' zitten. Daarom begin ik me de laatste tijd ook steeds vaker af te vragen of Sylvia Huub eigenlijk wel zo leuk vindt. De twijfels worden steeds sterker.
Ze klapt veel uit de school over Nena, die is vreselijk jaloers op Nena.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:45 schreef Kinga het volgende:
Oh my god. Die Amanda is ook nog zo dom als een kokosnoot!!!
Met een donkere voetballer als ex-vriendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou is Nena weer een racist ..... vinden die ..die ..lui in het bubbelbad
doen hartsvriendinnen altijd toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef Kinga het volgende:
Zow, Amanda valt Nena lekker af.
zou mooi zijn ..... of iets waarvan ze vreselijk enge plekken in hun gezicht krijgen, haaruitval, gewichtstoename ..... zuchtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef CARLAK het volgende:
Zou er nog een samonella besmetting in de jacuzzi zijn?![]()
Ja daarom snap ik het niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hadden Natasia en Nathanael er al lang uit moeten zijn. Vooral natasia maakt de andere bewoners nogal eens uit voor van alles en nog wat.
Wat ben ik blij dat ik niet naar dat stelletje gore ratten hoef te luisteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou is Nena weer een racist ..... vinden die ..die ..lui in het bubbelbad
Naar bed?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Waar is Bart?
Hebben ze allemaal al.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
zou mooi zijn ..... of iets waarvan ze vreselijk enge plekken in hun gezicht krijgen, haaruitval, gewichtstoename ..... zucht
Wat zou ik het fijn vinden als jij de naam van Hij Wiens Naam Ik Niet Meer uit Mijn Strot Kan Krijgen ook niet meer gebruikt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
Net het filmpje gezien. NL voor de zoveelste keer was het zum kotzen!!
Brian heeft het maar eens over Nena. Psycho alert! Ik snap niet dat het in het huis mag blijven zitten. Die man is echt ziek in z'n kop.
Gooi nog eens een psycholoog in huis zeg. Zijn mensen die hebben hulp nodig daar!
Ik ga dit niet lang meer volhouden
gaat iedereen hier weer zitten zeuren dat er niks gebeurt....dus het is nooit goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren (de zuigers/pesters eruit) heb je geen programma meer
als Huub dan maar de moordenaar isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik krijg net een hele rare vibe over me. Ik dacht net dat we dit nog twee jaar moeten volohouden. Over 8 maanden hebben we elkaar toch gemoord al uitgemoord?"
die kijkt niet eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Hoe moet Arme Neen hier nou naar kijken ;-(
Van mij mag Nathanael er gewoon uit hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:51 schreef 2live het volgende:
[..]
gaat iedereen hier weer zitten zeuren dat er niks gebeurt....dus het is nooit goed.
Zolang er maar af en toe een actie is waarbij ze flink worden teruggepakt [ de samenzwering van huub en zijn vrouwen bijv.] vind ik het allemaal prima!
Jostiband heeft een hoger IQquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef Sporti het volgende:
Tis echt net de Josti band op vakantie in dat badje, Zwarte divan laat amoebe nog ff weten dat ze heel bizonder is en als ze er voor open staat kan je nog heel veel van MIJ leren vervolgd ze haar wijze les![]()
Koken kan ze goed hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda haar doel is een echte vrouw te worden. Zo wil ze leren koken, leren opruimen, enzo.
Natasia:'je kunt inderdaad heel veel van mij leren, dat is waar'
eh?
Dat was te zien bij het eten vanavond. Ze zat al een uur klaar aan tafel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda haar doel is een echte vrouw te worden. Zo wil ze leren koken, leren opruimen, enzo.
Natasia:'je kunt inderdaad heel veel van mij leren, dat is waar'
eh?
ik heb nog wel een aftandse fohn, heb jij een verlengsnoer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schakel toch maar weer over naar Huub.
Ik lach me dood.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:55 schreef yellowfirst het volgende:
Die Huub, over zijn beschrijving van Amanda gisteren en het draagvlak........![]()
die aap geilt gewoon op amanda en snijdt zo ff het onderwerp aanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia legt Amanda uit hoe het kwam dat Natasia en Nena hebben gesoend.
Natasia vond het so sonde dat Nena het so erg vond achteraf ....
al zou ik nóg zo gezopen hebben ... NEVER met natasia !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:55 schreef raggende_annie het volgende:
zij doet iets en daarna heeft ze dr spijt van. ik zou er ook geen spijt van hebben als ik met nena gezoend zou hebben maar wel met blablasia. met mij waarschijnlijk nog 99% van ons
sorry verkeerde post, ben helemaal in de war vanavond, hoe kan dat toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik heb nog wel een aftandse fohn, heb jij een verlengsnoer?
dan zouden ze nooit zo groot zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben de hersens van Amanda in haar tieten gestopt ofzo
volgens mij hou je t niet tegen als je door dr gegrepen wordt. t enige wat je dan kunt doen is ogen dicht, adem in en aan leuke dingen denken en goed je tanden poetsen als je je losgerukt hebt uit dr klauwenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
al zou ik nóg zo gezopen hebben ... NEVER met natasia !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |