Arme Anja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je een goede zangeres bent maar wordt uitgekafferd door een dikke puistenkop?
waarom, omdat hij als enige eerlijk is (behalve bij zijn eigen kandidaat) ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Henk maakt zichzelf echt belachelijk vanavond.
Dat vind ik nu ook. Christian, inderdaad met een band erachter, kan het nog ver gaan schoppen, terwijl Sharon een eendagsvlieg is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef JetFreggel het volgende:
Sharon zingt het beste maar Christian heeft de X factor!!
Voor 13-jarige breezah-meisjes misschien wel, voor iets volwassener mensen echt niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef JetFreggel het volgende:
Sharon zingt het beste maar Christian heeft de X factor!!
Alweer ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Henk maakt zichzelf echt belachelijk vanavond.
ik ben pa sbij aflevering 2... nog steed sgeen tijd om te kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
AInog een paar dagen.
Ik vind het al weken lang saai. Daarom vind ik het niet erg dat ik de tv maar half kan zien. Ik hoor wel of 't goed is of niet.
Ik ook, ik vind het wel een beetje schandalig...van zo'n goedbetaalde bn'er als Wendy van Dijk mag je toch meer verwachten.quote:
Idem. Stiekem blijf ik Richy ook tof vinden, maar over zijn zangkwaliteiten zeg ik maar niksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
En Henkjan.
En Marianne.
En Christian.
En eigenlijk het hele programma, op Anja, Henk en de prestaties van Sharon na.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben pa sbij aflevering 2... nog steed sgeen tijd om te kijkenMaar wel tot nu toe alles binnengehaald geloof ik (t/m 6 klopt dat)
nog nooit opgemerkt... maar dat komt omdat ik half naar de tv kijkt denk ik....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het loopt steeds uit tot kwart voor ong.
dit lijkt inderdaad niet haar ding...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het wel een beetje schandalig...van zo'n goedbetaalde bn'er als Wendy van Dijk mag je toch meer verwachten.
Dit is denk ik gewoon niet haar ding..
Dat over de top hebben ze een keer bedacht en dat houden ze er graag erg inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef --Globe-- het volgende:
Dit keer was ik het niet met Marianne en Henkjan eens. Anja deed het nu gewoon goed.Helemaal niet over the top ofzo.
Jammer dat ze tijdens de finales een beetje kut was.quote:
verkeerde nummerkeuze, en dat is nou precies waar ze deze X factor weer in uitblinkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jammer dat ze tijdens de finales een beetje kut was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |