Nou dat zal niet veel helpen hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef Karina het volgende:
Leuk sjaaltje Christian, zeker keelpijn?
hij loopt nu tochquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef Lynx666 het volgende:
Kan ie ook wel eens optreden zónder mic standaard?
Hij denkt dat hij voor een stadion vol gillende meiden staatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor popi jopi gedoe met dat handjes geven?
eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Gavin DeGraw
En Christian's versie is weer eens belabberd
het weer is prima, het optreden wat minderquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
het weer is prima, het optreden wat minder
Ik vind x factor sowieso een beetje een geforceerd gebeuren. Ik vind het bijna genant.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor popi jopi gedoe met dat handjes geven?
Als ik Henk was had ik er allang mee gekapt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
En Henk wordt weer afgekapt door Wendy![]()
![]()
![]()
Marianne ga fietsen
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind x factor sowieso een beetje een geforceerd gebeuren. Ik vind het bijna genant.
Idols was anders...
Wendy is gewoon fucking irritant zoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
En Henk wordt weer afgekapt door Wendy![]()
![]()
![]()
Marianne ga fietsen
Dichterbij dan dit gaat het niet komen voor hem ben ik bangquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij voor een stadion vol gillende meiden staat
Wel nadat ik HJ op zijn dikke arrogante kop had geslagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik Henk was had ik er allang mee gekapt.
Over de kwaliteit van de jury? Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef m-materazzi het volgende:
Dat zelfs de 2 andere juryleden positief zijn, zegt wel genoeg lijkt me!
Nou!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef m-materazzi het volgende:
diep- en dieptriest inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Over de kwaliteit van de jury? Inderdaad.
Yep. Dat je je gehoorapparaat echt niet bij Hans Anders in de aanbieding moet halen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef m-materazzi het volgende:
nee, de boel gaat pas open na afloopquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Cee het volgende:
Het is vast wel eens eerder gevraagd, maar krijgt Christian nu niet langer de tijd om stemmen te vergaren?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Karina het volgende:
Wendy kan zo een belspelletje presenteren.
Mwah, ik denk dat de stempiek toch vooral ligt na een optreden, dus dat zijn netto winst minimaal is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Cee het volgende:
Het is vast wel eens eerder gevraagd, maar krijgt Christian nu niet langer de tijd om stemmen te vergaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |