je kunt je ook niet onderscheiden met zo'n pokkenummer van Whitney Houstonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Leuk gezongen maar dit heb ik ook al een stuk of 40 zangeressen op dezelfde goede manier horen zingen... Hier onderscheidt ze zich dus ook totaal niet mee, beste Henkjan....
dat bedoel ik dus... dit nummer kan echt door honderden zangeressen overal ter wereld op deze manier gezongen wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind het niet echt een eigen interpretatie, het is meer Soundmixshow.
Dat riep mijn vriendje hier ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind het niet echt een eigen interpretatie, het is meer Soundmixshow.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Yeahinho het volgende:
Maar ze had haar oksels wel eens mogen scheren.
Ah, das een andere, merk het nu pas.quote:
Schindler's listquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
Enthousiast super bedankt lekker swingen. OMG ik moet iedere keer na X-Factor even Schindler's List opzetten om al die suikerzoete overdreven blije positiviteit een tandje lager te zetten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
Enthousiast super bedankt lekker swingen. OMG ik moet iedere keer na X-Factor even Schindler's List opzetten om al die suikerzoete overdreven blije positiviteit een tandje lager te zetten.
Whaha, je bent echt op dreef he. Ik kom niet zo vaak hier, maar is dat elke keer zoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
waar jullie opletten zeggenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:35 schreef Yeahinho het volgende:
Prachtig.
Maar ze had haar oksels wel eens mogen scheren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |