Toen ik op de lagere school zat was Moldavie niet zelfstandig en hoefde je dus ook geen hoofdstad te kennenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Dit lijkt me toch standaard basisschool topografie.
Toen was het nog gewoon USSR.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Dit lijkt me toch standaard basisschool topografie.
Wij leerden nog gewoon Москваquote:Op zondag 4 februari 2007 00:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Toen ik op de lagere school zat was Moldavie niet zelfstandig en hoefde je dus ook geen hoofdstad te kennen
Voor mij ook trouwens, maar er zitten hier behoorlijk wat jonge studenten, die zouden het geleerd moeten hebben.quote:
Don't mention Ze war.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:20 schreef Mister1977 het volgende:
Te laat.
Ik denk nu aan die Monty Python scene met Hilter, Bimler en von Bibbentrop.
Is dat niet Fawlty Towers?quote:
Zeker: "a Herman Goering and an Eva Prawn."quote:Op zondag 4 februari 2007 00:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jaaaa klopt, je hebt gelijk.
Ook wel eenwaard, toch?
En de Colditz-saladequote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeker: "a Herman Goering and an Eva Prawn."![]()
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De naam was een kleur
Of ik ben in de war met andere opmarsen, dat kan ook nog.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Fall Blau toch?
D'r blijft soms wel eens iets hangen bij Geschiedenis.
Jawel,quote:Op zondag 4 februari 2007 00:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Of ik ben in de war met andere opmarsen, dat kan ook nog.
Ik poste wat maar dat moest in een anders topicquote:Op zondag 4 februari 2007 01:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
???
Weerstand heeft idd Ohm als eenheid. Nu de andere nog.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ohm en ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |