Geen Davy Crockettquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:41 schreef Mark het volgende:
Als iemand een nieuw topic maakt, stel ik hier nog snel even een vraag:
Wie?
En van wanneer tot wanneer zou die geleefd moeten hebben?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:18 schreef Yestuuur het volgende:
lucky luke?
rond 1900quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:19 schreef Mark het volgende:
En van wanneer tot wanneer zou die geleefd moeten hebben?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:20 schreef ChrisJX het volgende:
Of is het een vrouw?
TSE!quote:
Toch is dit waarschijnlijk de allerbekendstequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:26 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken geen vrouwelijke cowboys
Ik betwijfel dat ze er zo bijgelopen heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Florence Nightingale? Die was toch verpleegster in het leger?
Ziet er inderdaad meer uit als een cowgirl, dan zandhazin.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ze er zo bijgelopen heeft.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef Neleos het volgende:
Calamity Jane?
Daar ken ik haar ook van, van Lucky Luke.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:31 schreef Mark het volgende:
[..]
De bekendste vrouw uit het wilde westen, ook te zien in Lucky Luke:
[afbeelding]
Neleos +1
Punten behaald in deel 592:
Neleos 1
Florence is meer een vrouwtje-vrouwtje:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad meer uit als een cowgirl, dan zandhazin.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:45 schreef Mister1977 het volgende:
Joe Dalton
Kreeg Mark dat punt voor Lucky Luke? Had Chris die niet al genoemd?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Yestuuur het volgende:
Mark +1
Punten behaald in deel 592:
Neleos 1
Mark 1
Strikt genomen nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kreeg Mark dat punt voor Lucky Luke? Had Chris die niet al genoemd?
Verkeerde sport en nationaliteitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:58 schreef SaskiaR het volgende:
wim jansen?
... dit is niet zeggen dat lucky luke voor de pony express gewerkt heeft...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:40 schreef ChrisJX het volgende:
De pony express, die zit toch ook in Lucky Luke?
Aan je ondertitel kan ik wel raden welke dat isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:28 schreef ChrisJX het volgende:
Het is ook niet de serie die ik nu aan het lezen ben en waar ik nog eens een vraag over wil stellen
Oh ja, die had ik net veranderdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:31 schreef SaskiaR het volgende:
Aan je ondertitel kan ik wel raden welke dat isen als je die goed vindt, vind je deze die ik bedoel nog veel beter
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:32 schreef SaskiaR het volgende:
de naam van de schrijver is vrijwel gelijk aan die van de producer van de Beatles.
Punten behaald in deel 592:quote:The books are known for complex characters, sudden and often violent plot twists, and intricate political intrigue. In a genre where magic usually takes center stage, this series has a reputation for its limited and subtle use of magic, employing it as an ambiguous and often sinister background force.[2] Finally, the novels do not (presently) center around a climactic clash between "Good" and "Evil;" plot lines have revolved primarily around political infighting and civil war, with only one or two storyline arcs even suggesting the possibility of an external threat.
The novels are narrated from a very strict third person limited omniscient perspective, the chapters alternating between different point of view characters. Martin's treatment of his characters makes them extremely hard to classify: very few can be labeled as "good" or "evil". The author also has a reputation of not being afraid to kill any character, no matter how major.
En natuurlijk gaat dan altijd mijn favo personage doodquote:The author also has a reputation of not being afraid to kill any character, no matter how major
Nee, das Marianne Rosenberg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Zelfde zangeres als ich bin wie du?
Homdeck +1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:25 schreef Homdeck het volgende:
Lucilectric
SaskiaR +1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef SaskiaR het volgende:
windhoek?
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:43 schreef SaskiaR het volgende:
nee er moet nog een naam tussen
no shit, sherlockquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:43 schreef SaskiaR het volgende:
nee er moet nog een naam tussen
ow een kennerquote:
Wel in de hoek van obscure advocatenkantoren.........quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef SaskiaR het volgende:
ik zit totaal niet in die hoek, dus ik geloof je meteen
je geeft een fout antwoordquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:16 schreef Mark_V het volgende:
paul mccarney
Ik ben historicaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wel in de hoek van obscure advocatenkantoren.........
Twas een gokquote:
quote:(14 maart 1933) was van oorsprong jazzmuzikant, maar vanaf 1951 oogstte hij aan de lopende band successen als arrangeur en producer.
TSE +1quote:
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef Mark_V het volgende:
Nee het is simon vestdijk natuurlijk
INGEVING
Lijkt hij inderdaad beetje op:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat lijkt wel die gevangenisdirecteur van Shawshank Redemption.
Briljante filmquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Lijkt hij inderdaad beetje op:
[afbeelding]
Wil je dat als quizvraag, of als interesse?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef Mark_V het volgende:
OT: Wie is die engerd van het plaatje van mister1977?
Interesse helaasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wil je dat als quizvraag, of als interesse?
Ze nemen steeds nieuwe als er eentje doodgaat...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, maar zoveel is er niet meer van over...
Wie?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:37 schreef SaskiaR het volgende:
multatuli
Dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:50 schreef Mark_V het volgende:
sjors orwell
Je vergeet de bekendstequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:59 schreef SaskiaR het volgende:
soren lerby is 1
MARK_V+1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:50 schreef Mark_V het volgende:
sjors orwell
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:00 schreef Yurithemaster het volgende:
john de mol toch?
Dat is die Lerby.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Een voetbal coach dacht ik?
Jeejquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:11 schreef Mark_V het volgende:
Yuri +1
Dat is hemquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:48 schreef Supersheep het volgende:
Die Hard With A Vengeance (3 dus) dan
quote:
Het zijn inderdaad dieren, maar dit rijtje is niet correct.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:04 schreef SaskiaR het volgende:
olifant, giraf, zebra, neushoorn, nijlpaard?
En dat is wel goedquote:
Als je het met een vijzel maakt zorgt het zout ervoor dat de basilicum goed gemalen wordt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom?
Het gaat steeds verder. De Donau komt nog in Roemenie, de Moldau in Tsjechie, maar nu zijn we in Duitsland aanbeland...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef Mister1977 het volgende:
Elbe?
Of zit ik er nu heel ver naast?![]()
sqrt(+)=-&+quote:
Die is weer te oostelijk. Er is trouwens blijkbaar wel een rivier Moldova, maar die stroomt door het roemeense gedeelte van Moldaviëquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:55 schreef Mister1977 het volgende:
Toch niet de Denjpr?
Het is wel lastig. De naam lijkt trouwens wel op een eerder genoemde rivier.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er enige kans dat we hem weten met de gemiddelede topografische kennis?
Voor sportkenners welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:06 schreef SaskiaR het volgende:
jezus da's ook niet echt een bekende sporter
Het antwoord ookquote:Op zondag 4 februari 2007 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Deze vraag is al eens eerder geweest
quote:
Otsytstvie Idei????quote:Op zondag 4 februari 2007 00:07 schreef Mister1977 het volgende:
отсутствие идеи
Ja maar ze spreken er vaak ook Russisch en Roemeens.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Otsytstie Idei????
In moldavie gebruiken ze gewoon het Latijnse schrift![]()
Dan maar een andere vraag:
Wat is de hoofdstad van Moldavie?
Toen ik op de lagere school zat was Moldavie niet zelfstandig en hoefde je dus ook geen hoofdstad te kennenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Dit lijkt me toch standaard basisschool topografie.
Toen was het nog gewoon USSR.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Dit lijkt me toch standaard basisschool topografie.
Wij leerden nog gewoon Москваquote:Op zondag 4 februari 2007 00:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Toen ik op de lagere school zat was Moldavie niet zelfstandig en hoefde je dus ook geen hoofdstad te kennen
Voor mij ook trouwens, maar er zitten hier behoorlijk wat jonge studenten, die zouden het geleerd moeten hebben.quote:
Don't mention Ze war.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:20 schreef Mister1977 het volgende:
Te laat.
Ik denk nu aan die Monty Python scene met Hilter, Bimler en von Bibbentrop.
Is dat niet Fawlty Towers?quote:
Zeker: "a Herman Goering and an Eva Prawn."quote:Op zondag 4 februari 2007 00:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jaaaa klopt, je hebt gelijk.
Ook wel eenwaard, toch?
En de Colditz-saladequote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeker: "a Herman Goering and an Eva Prawn."![]()
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De naam was een kleur
Of ik ben in de war met andere opmarsen, dat kan ook nog.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Fall Blau toch?
D'r blijft soms wel eens iets hangen bij Geschiedenis.
Jawel,quote:Op zondag 4 februari 2007 00:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Of ik ben in de war met andere opmarsen, dat kan ook nog.
Ik poste wat maar dat moest in een anders topicquote:Op zondag 4 februari 2007 01:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
???
Weerstand heeft idd Ohm als eenheid. Nu de andere nog.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ohm en ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |