quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:28 schreef RoodWitBlauw het volgende:
uh. mannetje....
wil niet lullig zijn hoor maar: je hebt een apple.
Ow jah, dat heb ik ook nog niet voor elkaar gekregen met Vista en m'n GeForce Go 7600... Helemaal geen beeld trouwens, maar ik zal het nog eens met een ander kabeltje proberenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:13 schreef schvvmert het volgende:
TV-out in kleur en Nvidea Vista drivers gaat lekker.Terug naar XP maar weer.
![]()
gefeliciteerd, na al die ontberingen!quote:
Nero 7 Premium reloaded.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:13 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben alleen niet zo te spreken over de Vista dvd-brand-software geloof ik, wil eignelijk gewoon mijn Nero 7 terug. Maar die wil niet installeren in Vista, zijn er mensen met een oplossing voor dit probleem?
Gewoon Nero Micro gebruiken. Is niks uit de kluiten gewassen aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
Nero is een achterlijk uit te kluiten gewassen bloatpakket.
Kijk eens naar http://www.cdburnerxp.se/ (alhoewel ik niet weet of het al Vista ready is).
windows-brandsoftware kan dacht ik geen DVD's branden, en kan ook geen dataverificatie uitvoeren na het branden. (en het is standaard-microsoft; het werkt dus wel goed, maar meestal zijn er betere alternatieven)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:43 schreef Jarno het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik echt gebrand heb, ik doe alles met de Windows brandsoftware of de brand engine in m'n xvid -> dvd proggie.
Of bedoel je Vista?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon Nero Micro gebruiken. Is niks uit de kluiten gewassen aan
En werkt zonder problemen op xp.
Maar natuurlijkquote:
Woehoequote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:50 schreef Hare het volgende:
Gewoon Nero Micro gebruiken. Is niks uit de kluiten gewassen aan
En werkt zonder problemen op vista.
Ja, ik ook, maar we hebben het nu over die xpburner.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:34 schreef FJD het volgende:
Ik gebruik voor DVD-Video ipv SmartStart (oid) altijd Nero Burning Rom dus dat moet goed komen iddSmartstart is sowieso niets meer dan een fancy interface.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |