Ow kijk eens aan...dat zal het zijn. En zijn er al drivers voor mijn GeForce 7300 dan....iemand die dat weet misschien?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zonder videokaartdrivers gaat de score een stuk omlaag.
Ik heb wel drivers geïnstalleerd. heb een Ati Radeon X1600quote:Op maandag 5 februari 2007 20:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zonder videokaartdrivers gaat de score een stuk omlaag.
De 8800 gaf met alleen Vista drivers 1.0 na installeren van (nog brakke) beta Nvidea drivers werd dat een stuk hoger.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb wel drivers geïnstalleerd. heb een Ati Radeon X1600
Dat score ding in Vista geeft de laagste score in 't geheel als eindscore.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:59 schreef maartena het volgende:
Mijn score is 5.3 - gebaseerd op de CPU:
CPU verwerking: 5.3
Grafisch: 5.9
Grafisch voor spellen: 5.8
Geheugen: 5.6
Harddisk: 5.7
Core 2 Duo E6600 met 2 Gb en een ATIx 1950Pro kaart en een 250 Gb SATA drive.
Ik kan de score denk ik nog wel een puntje of 0,2 omhoog krijgen denk ik door de BIOS te optimaliseren, want dat heb ik nog niet gedaan.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar die wallpaper die ik tijdens de vele screenshots van Vista toen het nog in ontwikkeling was voorbij heb zien komen. Dit was met die grassprieten (tenminste, ik denk dat het dat waren) waar je dan 'in' zat. Weet iemand waar ik die kan vinden, het liefst ook nog in breedbeeld?![]()
Volgens mij staat die op de achterkant van de doos... niet dat je dr veel aan hebt maar oke...quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar die wallpaper die ik tijdens de vele screenshots van Vista toen het nog in ontwikkeling was voorbij heb zien komen. Dit was met die grassprieten (tenminste, ik denk dat het dat waren) waar je dan 'in' zat. Weet iemand waar ik die kan vinden, het liefst ook nog in breedbeeld?![]()
deze?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb 25 gb gereserveerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:05 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Mijn windows xp mce is met programma's 13 gig (vind ik al megaveel!!)
Hoe groot zal ik de partitie moeten maken voor waar ik Vista dan op wil instaleren...
Hoorde dat Vista wil zwemmen in de vrije diskspace
Heb je 25 gereserverd voor vrije space??quote:
Snapte je tekst al niet over je windows updat SP1..quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:28 schreef RoodWitBlauw het volgende:
uh. mannetje....
wil niet lullig zijn hoor maar: je hebt een apple.
Ow jah, dat heb ik ook nog niet voor elkaar gekregen met Vista en m'n GeForce Go 7600... Helemaal geen beeld trouwens, maar ik zal het nog eens met een ander kabeltje proberenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:13 schreef schvvmert het volgende:
TV-out in kleur en Nvidea Vista drivers gaat lekker.Terug naar XP maar weer.
![]()
gefeliciteerd, na al die ontberingen!quote:
Nero 7 Premium reloaded.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:13 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben alleen niet zo te spreken over de Vista dvd-brand-software geloof ik, wil eignelijk gewoon mijn Nero 7 terug. Maar die wil niet installeren in Vista, zijn er mensen met een oplossing voor dit probleem?
Gewoon Nero Micro gebruiken. Is niks uit de kluiten gewassen aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
Nero is een achterlijk uit te kluiten gewassen bloatpakket.
Kijk eens naar http://www.cdburnerxp.se/ (alhoewel ik niet weet of het al Vista ready is).
windows-brandsoftware kan dacht ik geen DVD's branden, en kan ook geen dataverificatie uitvoeren na het branden. (en het is standaard-microsoft; het werkt dus wel goed, maar meestal zijn er betere alternatieven)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:43 schreef Jarno het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik echt gebrand heb, ik doe alles met de Windows brandsoftware of de brand engine in m'n xvid -> dvd proggie.
Of bedoel je Vista?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon Nero Micro gebruiken. Is niks uit de kluiten gewassen aan
En werkt zonder problemen op xp.
Maar natuurlijkquote:
Woehoequote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:50 schreef Hare het volgende:
Gewoon Nero Micro gebruiken. Is niks uit de kluiten gewassen aan
En werkt zonder problemen op vista.
Ja, ik ook, maar we hebben het nu over die xpburner.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:34 schreef FJD het volgende:
Ik gebruik voor DVD-Video ipv SmartStart (oid) altijd Nero Burning Rom dus dat moet goed komen iddSmartstart is sowieso niets meer dan een fancy interface.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |