Monitor boeit ook niet, je videokaart wel..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef luukskywalker het volgende:
hij heeft wel updates maar niet voor mijn monitor
Denk eerder dat het aan je videokaart ligt hoor, of kan je monitor wel groter dan 1024? Aangezien de mijne max. 1280 kan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef luukskywalker het volgende:
hij heeft wel updates maar niet voor mijn monitor
Ow jawel. Ik heb een 19" widescreen Acer en een 7300GS. Met de correcte drivers voor de 7300 zag het er nog steeds kut uit, de windows update voor m'n monitor deed het 'mquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Monitor boeit ook niet, je videokaart wel..
Ok, my bad dan, ik heb een 24inch Acer en die deed het perfect meteenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ow jawel. Ik heb een 19" widescreen Acer en een 7300GS. Met de correcte drivers voor de 7300 zag het er nog steeds kut uit, de windows update voor m'n monitor deed het 'm![]()
Ja, en in die 5 jaar hebben ze.... ook echt een ENORM marktaandeel weten te veroveren met hun "wow".quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:26 schreef sanni het volgende:
Beste Vista vrienden als reactie op jullie mooie Vista banner is er nu
ook een andere banner uitgekomen![]()
![]()
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar ALLE DivX, XVid, MP3, WMA, en andere muziek en film bestanden spelen tot nu toe zonder enig probleem af.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:06 schreef LoggedIn het volgende:
Waarom gebruiken jullie Windows Vista? Ik heb er eigenlijk alleen maar negatieve dingen over gelezen. Het OS is doordrenkt met DRM, wat het op allerlei fronten zeer moeilijk maakt om normaal gebruik te maken van je pc.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef sanni het volgende:
Hebben jullie inmiddels al de lijst ontdekt van de 10 mythes
die over Windows Vista de ronde doen en worden ontkracht?
Nou..ze staan hier.![]()
quote:The page you've requested cannot be found.
http://techrepublic.com.com/5208-6230-0.html?forumID=102&threadID=210518&start=0quote:
Dat lijkt me sterk. Standaard zit er geen divx/xvid ondersteuning in Vista.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:41 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar ALLE DivX, XVid, MP3, WMA, en andere muziek en film bestanden spelen tot nu toe zonder enig probleem af.
En nee, ik heb niet eventjes een 20 Gb HD-DVD rip gedownload om te testen.....
Wat wil je nou eigenlijk bereiken?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef sanni het volgende:
Hebben jullie inmiddels al de lijst ontdekt van de 10 mythes
die over Windows Vista de ronde doen en ontkracht worden?
Nou..ze staan hier.![]()
Heb je het stuk uberhaupt gelezen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk bereiken?Dit topic gaat over Vista, en jij komt er tussendoor om proberen wat tegengas te geven ofzo? Beetje sneu.
Heb je z'n eerdere post gezien?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb je het stuk uberhaupt gelezen?
Aero is ook geen verplichting he. Home Basic draait echt op de meeste low budget systemen die tussen nu en een jaar tot anderhalf jaar geleden zijn aangeschaft.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:47 schreef Autoreply het volgende:
Dat eerste puntje is wel degelijk waar. Zonder een athlon 3000+, minimaal een nieuwe low-end videokaart (7300/1300) en 1 gieg geheugen draait het echt totáál niet. Zelfs mijn set-up is maar net genoeg om Aero met alles aan soepel te draaien.
Euh...Aero 'met alles aan'? Forgive me for asking maar...wat bedoel je met 'alles aan'? Ik heb nl een 7300, das een budgetkaartje, maar Aero staat aan en Vista draait als een op hol geslagen trein.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:47 schreef Autoreply het volgende:
Dat eerste puntje is wel degelijk waar. Zonder een athlon 3000+, minimaal een nieuwe low-end videokaart (7300/1300) en 1 gieg geheugen draait het echt totáál niet. Zelfs mijn set-up is maar net genoeg om Aero met alles aan soepel te draaien.
Wat noem jij soepel draaien? Dat ligt er namelijk volledig aan met welke hardware je gewend bent om te werken. Geef mij een AMD3500+ met 1 gig ram en een gewone Sata HD op Windows XP, en volgens mij is dat ding dan niet vooruit te krijgen, terwijl de mensen aan wie je zo'n pc levert (en van een P3 of een duron afkomen) het een droompc vinden die supersnel reageert...quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:47 schreef Autoreply het volgende:
Windowskey+TABquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:19 schreef __Saviour__ het volgende:
gister eens even vista geprobeerd. wel geinig, leuke eyeandy hoor. vooral dat 3d effect waarbij je tussen windows kunt schakelen is erg geinig de eerste keer. kan dat ook nog met een toetsencombinatie of moet je alleen dat knopje naast de vistaknop linksonderin ervoor hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |