x64 weet ik niet.. Zou je eens moeten proberen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
En Winamp 5 doet het onder (x64) Vista?
Dank je. Dat wordt dus gewoon een OEM versie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Je kan alles upgraden zolang je met hetzelfde moederbord blijft werken. Videokaart / HD's / RAM / .... Als je moederbord kapot is mag je het altijd vervangen door een ander exemplaar (als het hetzelfde is). Dit is hoe het theoretisch gaat.
In de praktijk pakt het wel om de 4à5 jaar die een windows gebruikt blijft worden uit te doen met je OEM licentie, aangezien de meesten toch 2a3 jaar met een pc doen. En zolang je niet om het half jaar naar hun belt voor een nieuwe activatie, doen ze niet lastig.
[..]
Ze zeggen niet vaak dat een licentie niet meer geldig is, zo draaide toen ik nog maar 1 XP licentie had zowel mijn ouders, mijn als mijn zus haar pc op 1 OEM licentie. Dit heeft tot nu toe nooit problemen opgeleverd (wel 2 identieke systemen, 1 ander). Via de telefoon vragen ze namelijk nooit naar de hardware die erin zit (en anders vermeld je telkens dezelfde)
[..]
Een retail kan je van de ene pc naar de andere meenemen, maar kost wel een heel pak meer. Je kan al 2 OEM licenties kopen voor de prijs van een retail, en dan nog houd je over.
Ik heb 2.92 ( 5 is leuk, maar mij een beetje te geheugen en proc-intensief) en hij draait moeiteloos op 64 bit athlon X2 en 64 bit Vista. Alleen de XVID codecs heb ik extra geïnstalleerd, verder de standaard meuk. Qua snelheid is winamp prima, maar met 15.000 bestanden dúúrt het nou eenmaal ff. Eenmaal (een keer) ingeladen draait het perfect.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:24 schreef soylent het volgende:
[..]
x64 weet ik niet.. Zou je eens moeten proberen..
32bit gaat erg goed, zelfs met al m'n obscure al tijden niet meer gemaintainde plugins als in_vqf, in_mpp, etc... Heb 'm zelfs geregistreerd(Shareware rules)
Nee die is het niet. Tijdens de alpha en beta versies van -toen nog- Longhorn zijn er ettelijke screenshots verschenen. Daar kwam de hele tijd een wallpaper terug waarbij je echt tussen de grassprietjes zat. En naar die wallpaper ben ik op zoekquote:Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
deze?
[afbeelding]
staat gewoon bij de standaard wallpapers C:\Windows\Web\Wallpaper\img33.jpg
Denk dat ik weet op dewelke je het hebt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef CoolGuy het volgende:
Nee die is het niet. Tijdens de alpha en beta versies van -toen nog- Longhorn zijn er ettelijke screenshots verschenen. Daar kwam de hele tijd een wallpaper terug waarbij je echt tussen de grassprietjes zat. En naar die wallpaper ben ik op zoek![]()
Ligt w.s. aan een drijver van je harde waren, dus niet aan Mircro$choft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef thaduck het volgende:
Net even Vista Business op een laptopje geinstalleerd om te kijken of het beetje werkte.
Binnen 2 minuten blauw scherm en Vista op zijn bek![]()
Wederom een wanproduct van Mickeysoft![]()
Je HOEFT drm niet te gebruiken als je het niet wil? Ik heb geen HD-DVD speler, doe niet aan iTunes/Zune/..., download geen HD films, het zal me eigenlijk worst wezenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:06 schreef LoggedIn het volgende:
Waarom gebruiken jullie Windows Vista? Ik heb er eigenlijk alleen maar negatieve dingen over gelezen. Het OS is doordrenkt met DRM, wat het op allerlei fronten zeer moeilijk maakt om normaal gebruik te maken van je pc.
Zijn de andere nieuwe features dan zó schitterend dat jullie deze enorme terugslag in gebruiksvriendelijkheid vergeten
Niet helemaal. Als ik 20.000 audio-files inlaadt (die functie staat bij mij uit) is hij toch iets van 30-40 seconden bezig wat mij niet meer dan logisch lijkt. Start je hem de volgende keer op dan laadt hij de files vanuit een swapje oid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:40 schreef Devolution het volgende:
Winamp laadt playlists alleen langzaam in bij grote hoeveelheden mp3's als je 'ID3tags uitlezen bij het toevoegen aan de playlist' (oid) aanzet. Je kunt namelijk ook instellen dat Winamp de tags pas leest als een mp3 zichtbaar is in de playlist (dus pas als je naar een mp3 scrollt zie je de tags, anders zie je de bestandsnaam).
Het is overall beter. En ik heb allerlei [s]illegale[/i] van het internet afgevallen video's, gecrackte programma's, illegale mp3's enzovoorts. Draait allemaal prima, heb alleen de xvid codecs moeten installeren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Je HOEFT drm niet te gebruiken als je het niet wil? Ik heb geen HD-DVD speler, doe niet aan iTunes/Zune/..., download geen HD films, het zal me eigenlijk worst wezen![]()
Ik gebruik het omdat ik nieuwe technologieen leuk vind, het ziet er een stuk beter uit, glass is mooi, de security is een stuk beter uitgedacht, en het is de way of the future - ik had toch een nieuwe PC gekauft dus om dan eerst een legacy OS te installeren en straks weer te formatteren, neuh...
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:36 schreef Hare het volgende:
Ja, tuurlijk ja, alleen omdat jij hem niet aan de praat krijgt is het een wanproduct
Dat zou me verwonderen, aangezien de laptop Vista Capable is volgens de mooie stickers van meneer Dellquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:37 schreef soylent het volgende:
[..]
Ligt w.s. aan een drijver van je harde waren, dus niet aan Mircro$choft.
Wat niet wegneemt dat ik met je meeleef, blauwe schermen zijn naadje. (Ze zouden toch rood worden?)
Wel je crashdump aan Macro$haft zenden he.
Automatische updates gehad? Toen pakte die mn geluidskaart pas goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef luukskywalker het volgende:
ik heb van t weekend vista geinstalleerd en ik wordt er nu al gek van.
Mijn beeldschermresolutie komt niet boven de 1024 * 786 uit.
Ik heb een ati radeon 9600 pro
en een 19 inch widescreen van viewsonic VG1921wm
Echt al 3 drivers voor de videokaart geprobeert
En verschillende drivers voor t scherm
Bah ik ben het nu al zat.
Jep helemaal in het begin gedaan echt wazig, er moeten toch meer mensen zijn met het probleem. Op google vind ik er maar 2 ofzo die het ook hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Automatische updates gehad? Toen pakte die mn geluidskaart pas goed.
En nu heeft die geen updates gevonden?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef luukskywalker het volgende:
[..]
Jep helemaal in het begin gedaan echt wazig, er moeten toch meer mensen zijn met het probleem. Op google vind ik er maar 2 ofzo die het ook hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |