abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46043605
En Winamp 5 doet het onder (x64) Vista?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:24:11 #227
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_46043691
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
En Winamp 5 doet het onder (x64) Vista?
x64 weet ik niet.. Zou je eens moeten proberen..

32bit gaat erg goed, zelfs met al m'n obscure al tijden niet meer gemaintainde plugins als in_vqf, in_mpp, etc... Heb 'm zelfs geregistreerd (Shareware rules)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_46044691
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:43 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Je kan alles upgraden zolang je met hetzelfde moederbord blijft werken. Videokaart / HD's / RAM / .... Als je moederbord kapot is mag je het altijd vervangen door een ander exemplaar (als het hetzelfde is). Dit is hoe het theoretisch gaat.
In de praktijk pakt het wel om de 4à5 jaar die een windows gebruikt blijft worden uit te doen met je OEM licentie, aangezien de meesten toch 2a3 jaar met een pc doen. En zolang je niet om het half jaar naar hun belt voor een nieuwe activatie, doen ze niet lastig.
[..]

Ze zeggen niet vaak dat een licentie niet meer geldig is, zo draaide toen ik nog maar 1 XP licentie had zowel mijn ouders, mijn als mijn zus haar pc op 1 OEM licentie. Dit heeft tot nu toe nooit problemen opgeleverd (wel 2 identieke systemen, 1 ander). Via de telefoon vragen ze namelijk nooit naar de hardware die erin zit (en anders vermeld je telkens dezelfde)
[..]

Een retail kan je van de ene pc naar de andere meenemen, maar kost wel een heel pak meer. Je kan al 2 OEM licenties kopen voor de prijs van een retail, en dan nog houd je over.
Dank je. Dat wordt dus gewoon een OEM versie.
Bananenyoghurt...
pi_46044720
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:24 schreef soylent het volgende:

[..]

x64 weet ik niet.. Zou je eens moeten proberen..

32bit gaat erg goed, zelfs met al m'n obscure al tijden niet meer gemaintainde plugins als in_vqf, in_mpp, etc... Heb 'm zelfs geregistreerd (Shareware rules)
Ik heb 2.92 ( 5 is leuk, maar mij een beetje te geheugen en proc-intensief) en hij draait moeiteloos op 64 bit athlon X2 en 64 bit Vista. Alleen de XVID codecs heb ik extra geïnstalleerd, verder de standaard meuk. Qua snelheid is winamp prima, maar met 15.000 bestanden dúúrt het nou eenmaal ff. Eenmaal (een keer) ingeladen draait het perfect.
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 17:17:38 #230
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_46045638
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef remlof het volgende:

[..]

deze?

[afbeelding]

staat gewoon bij de standaard wallpapers C:\Windows\Web\Wallpaper\img33.jpg
Nee die is het niet. Tijdens de alpha en beta versies van -toen nog- Longhorn zijn er ettelijke screenshots verschenen. Daar kwam de hele tijd een wallpaper terug waarbij je echt tussen de grassprietjes zat. En naar die wallpaper ben ik op zoek
Breitling - Instruments for Professionals
pi_46046182
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef CoolGuy het volgende:
Nee die is het niet. Tijdens de alpha en beta versies van -toen nog- Longhorn zijn er ettelijke screenshots verschenen. Daar kwam de hele tijd een wallpaper terug waarbij je echt tussen de grassprietjes zat. En naar die wallpaper ben ik op zoek
Denk dat ik weet op dewelke je het hebt.

Welke resolutie wil je? zal er anders ff virtueel RC1 installeren.

Wel dom dat niet alle achtergronden nog bruikbaar zijn...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:34:47 #232
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46046207
Net even Vista Business op een laptopje geinstalleerd om te kijken of het beetje werkte.

Binnen 2 minuten blauw scherm en Vista op zijn bek

Wederom een wanproduct van Mickeysoft
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:36:01 #233
4180 Hare
Come fly with me!
pi_46046244
Ja, tuurlijk ja, alleen omdat jij hem niet aan de praat krijgt is het een wanproduct
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:37:29 #234
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_46046290
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef thaduck het volgende:
Net even Vista Business op een laptopje geinstalleerd om te kijken of het beetje werkte.

Binnen 2 minuten blauw scherm en Vista op zijn bek

Wederom een wanproduct van Mickeysoft
Ligt w.s. aan een drijver van je harde waren, dus niet aan Mircro$choft.

Wat niet wegneemt dat ik met je meeleef, blauwe schermen zijn naadje. (Ze zouden toch rood worden? )

Wel je crashdump aan Macro$haft zenden he.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_46046295
Heb eindelijk een key gehad van ma3d ga vista zo installeren
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:40:41 #236
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_46046390
Winamp laadt playlists alleen langzaam in bij grote hoeveelheden mp3's als je 'ID3tags uitlezen bij het toevoegen aan de playlist' (oid) aanzet. Je kunt namelijk ook instellen dat Winamp de tags pas leest als een mp3 zichtbaar is in de playlist (dus pas als je naar een mp3 scrollt zie je de tags, anders zie je de bestandsnaam).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  Redactie Games dinsdag 6 februari 2007 @ 18:02:57 #237
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46047060
Dat UAC is me toch een graftakkenprogramma zeg... hoe ongebruiksvriendelijk kun je security maken...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46047168
Waarom gebruiken jullie Windows Vista? Ik heb er eigenlijk alleen maar negatieve dingen over gelezen. Het OS is doordrenkt met DRM, wat het op allerlei fronten zeer moeilijk maakt om normaal gebruik te maken van je pc.

Zijn de andere nieuwe features dan zó schitterend dat jullie deze enorme terugslag in gebruiksvriendelijkheid vergeten
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:07:30 #239
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_46047213
UAC is leip, tenzij je aan je configuratie sleutelt kom je 't zelden tegen... Eerste paar dagen, that's it.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:08:26 #240
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_46047245
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:06 schreef LoggedIn het volgende:
Waarom gebruiken jullie Windows Vista? Ik heb er eigenlijk alleen maar negatieve dingen over gelezen. Het OS is doordrenkt met DRM, wat het op allerlei fronten zeer moeilijk maakt om normaal gebruik te maken van je pc.

Zijn de andere nieuwe features dan zó schitterend dat jullie deze enorme terugslag in gebruiksvriendelijkheid vergeten
Je HOEFT drm niet te gebruiken als je het niet wil? Ik heb geen HD-DVD speler, doe niet aan iTunes/Zune/..., download geen HD films, het zal me eigenlijk worst wezen

Ik gebruik het omdat ik nieuwe technologieen leuk vind, het ziet er een stuk beter uit, glass is mooi, de security is een stuk beter uitgedacht, en het is de way of the future - ik had toch een nieuwe PC gekauft dus om dan eerst een legacy OS te installeren en straks weer te formatteren, neuh...
  Redactie Games dinsdag 6 februari 2007 @ 18:16:04 #241
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46047510
Er was nog even sprake dat Zune/Vista-software de DRM-vrije mp3'tjes ook voorzag van DRM. Ik heb het even getest met Vista, maar tot zover zijn m'n mp3'tjes gewoon nog afspeelbaar op m'n normale mp3-speler na kopieren. Dus dat valt nog wel mee. Nou weet ik niet hoeveel keer ik het mag kopieren, maar goed kan net zo goed zijn dat je die optie DRM-control nog ergens kan instellen ofzo..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46047669
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:40 schreef Devolution het volgende:
Winamp laadt playlists alleen langzaam in bij grote hoeveelheden mp3's als je 'ID3tags uitlezen bij het toevoegen aan de playlist' (oid) aanzet. Je kunt namelijk ook instellen dat Winamp de tags pas leest als een mp3 zichtbaar is in de playlist (dus pas als je naar een mp3 scrollt zie je de tags, anders zie je de bestandsnaam).
Niet helemaal. Als ik 20.000 audio-files inlaadt (die functie staat bij mij uit) is hij toch iets van 30-40 seconden bezig wat mij niet meer dan logisch lijkt. Start je hem de volgende keer op dan laadt hij de files vanuit een swapje oid.
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:08 schreef soylent het volgende:

[..]

Je HOEFT drm niet te gebruiken als je het niet wil? Ik heb geen HD-DVD speler, doe niet aan iTunes/Zune/..., download geen HD films, het zal me eigenlijk worst wezen

Ik gebruik het omdat ik nieuwe technologieen leuk vind, het ziet er een stuk beter uit, glass is mooi, de security is een stuk beter uitgedacht, en het is de way of the future - ik had toch een nieuwe PC gekauft dus om dan eerst een legacy OS te installeren en straks weer te formatteren, neuh...
Het is overall beter. En ik heb allerlei [s]illegale[/i] van het internet afgevallen video's, gecrackte programma's, illegale mp3's enzovoorts. Draait allemaal prima, heb alleen de xvid codecs moeten installeren.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:46:25 #243
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46048353
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:36 schreef Hare het volgende:
Ja, tuurlijk ja, alleen omdat jij hem niet aan de praat krijgt is het een wanproduct
Dat zal het zijn
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:47:30 #244
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46048385
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:37 schreef soylent het volgende:

[..]

Ligt w.s. aan een drijver van je harde waren, dus niet aan Mircro$choft.

Wat niet wegneemt dat ik met je meeleef, blauwe schermen zijn naadje. (Ze zouden toch rood worden? )

Wel je crashdump aan Macro$haft zenden he.
Dat zou me verwonderen, aangezien de laptop Vista Capable is volgens de mooie stickers van meneer Dell

Ikke zend niet, heb al een herinstall gedaan. Dit was een upgrade van WinXP en dat behoort blijkbaar niet bij de mogelijkheden. Nu maar even een clean install gedaan, gok dat die morgen ofzo wel klaar is (tis zooo traag).
pi_46048927
ik heb van t weekend vista geinstalleerd en ik wordt er nu al gek van.

Mijn beeldschermresolutie komt niet boven de 1024 * 786 uit.
Ik heb een ati radeon 9600 pro
en een 19 inch widescreen van viewsonic VG1921wm
Echt al 3 drivers voor de videokaart geprobeert
En verschillende drivers voor t scherm
Bah ik ben het nu al zat.
pi_46048969
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef luukskywalker het volgende:
ik heb van t weekend vista geinstalleerd en ik wordt er nu al gek van.

Mijn beeldschermresolutie komt niet boven de 1024 * 786 uit.
Ik heb een ati radeon 9600 pro
en een 19 inch widescreen van viewsonic VG1921wm
Echt al 3 drivers voor de videokaart geprobeert
En verschillende drivers voor t scherm
Bah ik ben het nu al zat.
Automatische updates gehad? Toen pakte die mn geluidskaart pas goed.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46049046
Die drivers zijn wel een probleem.. ik heb maar gewoon een nieuwe geluidskaart besteld waar ze wel drivers voor hebben. Die voor Live! zitten niet meer in de planning en ik ben toch niet van plan om terug naar XP te gaan..
pi_46049048
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Automatische updates gehad? Toen pakte die mn geluidskaart pas goed.
Jep helemaal in het begin gedaan echt wazig, er moeten toch meer mensen zijn met het probleem. Op google vind ik er maar 2 ofzo die het ook hebben.
pi_46049100
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef luukskywalker het volgende:

[..]

Jep helemaal in het begin gedaan echt wazig, er moeten toch meer mensen zijn met het probleem. Op google vind ik er maar 2 ofzo die het ook hebben.
En nu heeft die geen updates gevonden?

Hij vind voor al mijn hardware allemaal goeie updates.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46049190
hij heeft wel updates maar niet voor mijn monitor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')