Hij staat nu naast mequote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
damn die zijn echt gruwelijk lekker, ik kan gewoon zo´n zak niet naast me hebben
Neejoh er is geen verschilquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:00 schreef Jett het volgende:
Alleen de rode zijn lekker.
Dat jij er nog zo lang over kunt doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:00 schreef Bot13 het volgende:
Laatst nog gekocht. Duurde een half uurtje toen waren ze er doorheen. Niet te geloven
hap-slik-weg zakquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:37 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dat jij er nog zo lang over kunt doen![]()
donequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef cerror het volgende:
Stik in ze.
Is dat een doodsverwensing?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef cerror het volgende:
Stik in ze.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Je blijft ze gewoon eten!!!
[afbeelding]
Heb die van ah nog nooit opquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef jors het volgende:
die van AH smaken nergens naar....
die van redband zijn the best
Die zijn gewoon te ranzigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:51 schreef jors het volgende:
[..]
ze zitten in een soort mix van snoep enzo
maak er een topick over ofsoquote:Op zondag 4 februari 2007 01:49 schreef Djeez het volgende:
Ik eet sinds kort alleen maar zure matjes. Die zijn helemaal niet te versmaden!
We hadden het hier over kwaliteit hè ... Niet over imitatie dropfruit duo'squote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
Koop het huismerk eens, daarna vreet je die dingen nooit meer![]()
delen? dan mag jij de oranje, neem ik de gelequote:
Puick plan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
delen? dan mag jij de oranje, neem ik de gele
en die rooie raken we vast wel kwijt
De rode kunnen hierheen hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
delen? dan mag jij de oranje, neem ik de gele
en die rooie raken we vast wel kwijt
Ik heb ook 1 zak gehaald... (nu nog maar een halve...quote:
Autosleutels zoek, fluks nog ff boodschappen doen.....quote:
Kikkertjesquote:
Ja ik heb m ook al weer driekwart leeg. Met veel wilskracht in het keukenkastje gestopt. Zal morgen helaas toch wel op zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:49 schreef BuisGruis het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRMMMMMMM
Zak is op
Ik moet pauzes nemen omdat ik toch wel snel misselijk wordt als ik teveel eetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef Koenz0r het volgende:
Ben ik dan de enigste die zo een zak in pak hem beet.. 10 minuten leeg heeft?
Dat is wel een mooie aanbieding. Normaal zijn ze per zak ongeveer Eur 1,25 ofzo? Ik ben weer bijna door mijn zakje heen dus dan vanmiddag even naar de AHquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze zijn nu deze week bij AH in de bonus, 3 zakken voor ¤2,69..
Boh ik weet nu al dat ik het binnen 3 dagen op heb..
Fantasy ?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh vreselijk ik ben hartstikke fout bezig. Ik heb nu in ruim een dag tijd 2 zakken van die Fantasy's op, en de bodem van mijn Drop Fruit Duo's zak is in zicht.Te lekker gewoon.
Ja, zitten in hetzelfde rek, ook van Red Band: Snoepmix Fantasy.quote:
Ja, die kleine automatenzakjes zijn zo wegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Je blijft ze gewoon eten!!!
[afbeelding]
oh jij hebt een magazijntjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Herkenbaar!
*Trekt ook meteen weer een zak open*
![]()
Hoeveel verdien jij met jouw avatar?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:25 schreef luciferhout het volgende:
zeg... hoeveel verdien je met het openen van zo'n topic?
reclame voor redband en AH, das dubbelverdienen
Jij hebt je zak al op.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:58 schreef DraYtje het volgende:
Mensen die blijven roepen hoeveel zakken ze naast zich hebben liggen of op een dag leegegeten hebben...![]()
Ik heb alleen van burgerking een keer een stapel bonnen gekregen, goed idee van je zal dit topic ook ff naar ze mailenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:25 schreef luciferhout het volgende:
zeg... hoeveel verdien je met het openen van zo'n topic?
reclame voor redband en AH, das dubbelverdienen
Ik scholdquote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef luciferhout het volgende:
Ik vind een zakje chips toch wat anders dan dropfruit duo's
"Geen zorgen voor de dag van morgen"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:06 schreef ta1lormad3 het volgende:
[..]
Is dat een doodsverwensing?![]()
"Wens een ander niet toe wat u zelf niet wenst te overkomen!"
Gayquote:Op donderdag 25 september 2008 05:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik vond ze van autodrop lekkerder, met die busjes enzeau.
quote:
Nice.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Oops i did it again
Eet ze zelfs nu voor m'n ontbijt
Ik word gewoon chagarijnig als de duo's in de supermarkt op zijn. 't is nog niet zo dol dat ik daarvoor speciaal naar een andere supermarkt ga, maar 't scheelt niet veel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:55 schreef Paul het volgende:
Ik eet ze weer
Ze zijn trouwens steeds vaker op in de supermarkt wehehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |