abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:16:47 #51
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46047530
geen koffie meer? geen suiker? afvalstoffen? andere eettijden? t kan van alles zijn.
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:17:19 #52
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_46067080
'Mogguh,

Ik zit al een week in de lappenmand, keelontsteking.
Dus week 4 doen we deze week maar over (begin steeds op donderdag) want o wee als die vent van mij op eigen houtje z'n menu aan moet houden..... Dat lukt voor geen meter.
Zelf een week op fruitontbijt, kwark en water geleefd, en af en toe soort van avondeten. Zit nog steeds op 74,8 kg dus dat valt me helemaal niet tegen. Niets er bij maar ook niets er af.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:35:23 #53
131066 scrub_nurse
pi_46067488
ik ben nu 5 kg kwijt en je begint t nu ook te zien broeken zitten (te) ruim 1 broek kan ik zelfs echt niet meer aan, maar die was dan ook al wat te groot
officieel ben ik 29 november begonnen maar ik heb 3-4 weken onderbreking gehad maar ik reken wel vanaf het begin ik ben echt blij, en nu nog meer dan ooit gemotiveerd door te gaan, omdat dit me zelfs nog nooit gelukt is , en dit gaat zo gemakkelijk
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:11:37 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46068534
Wat goed zeg! Keep up the good work!
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:24:00 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46068867
Ik ben ook ziek volgens mij. Nog steeds aan de diarree, keelpijn, lichte buikpijn en een beetje zweverig in m'n hoofd . En ik schommel de hele week al rond hetzelfde gewicht. Dan weer wat meer, dan weer wat minder .
Niet meer actief op Fok!
pi_46069581
Leuk is dat als je het aan je broeken gaat merken. Ik heb inmiddels ook alweer broeken aan die ik al geruime tijd niet meer aan heb gehad omdat ze eigenlijk niet lekker zaten. Nu pas ik er moeiteloos in.
Dat is eens wat anders...
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:00:31 #57
131066 scrub_nurse
pi_46069870
ja precies, ik kan 1 rok alweer aan en heb nog 3 rokken liggen die ik binnenkort hopelijk weer aan kan en 2 broeken, dus ik hoef voorlopig nog geen nieuwe kleding te kopen, gelukkig. pas over 7-8 kilo denk ik , maar dan zitten we ook int voorjaar en dan wil ik natuurlijk nieuwe kleding! showen!
pi_46071201
Net m'n lunch op.. 2 crackers met kaas. Crackers kan je dus niet bewaren in die koelkast en daarna in een trommeltje in je tas.. Net als kaas dat (wat ik altijd al wist) uitdroogt. Was niet te vreten en ik barst nog van de honger. Heb nog 2 mandarijntjes en een liga koek, hopelijk red ik het ermee. Gister had ik ook zo'n honger aan het eind van de middag.
Sinds gister werk ik weer en voorheen had ik amper honger maar gister en vandaag dus ontzettend.. pff
pi_46071341
Gewoon nog een volkorenboterham erbij nemen hoor. Honger is nadrukkelijk niet de bedoeling lijkt me.
pi_46071454
Zit op m'n werk en heb niet meer bij me dan 2 mandarijntjes en een liga.. arme ik
pi_46071583
Een collega met heel veel boterhammetjes lief aan gaan kijken
pi_46071820
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:55 schreef Purky het volgende:
Zit op m'n werk en heb niet meer bij me dan 2 mandarijntjes en een liga.. arme ik
Naar de kantine gaan? Of even naar de supermarkt?
Je gaat jezelf toch niet zitten pesten!
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:18:24 #63
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_46072030
Ik zorg altijd dat ik fruit op voorraad heb bij me werk. Dus hier ligt altijd een kiwi en mandarijn extra. Ook heb ik nu een pakje sultana extra liggen en een paar plakjes ontbijtkoek in een plastic zakje.

Lijkt heel veel maar mijn collega op me kamer doet ook aan Sonja Bakker dus als ze soms iets vergeet kan ze iets van mij nemen en andersom
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:44:46 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46072873
Ik zorg ook altijd voor extra fruit op mijn werk, paar appels of zo.
En er ligt ook altijd iets van een pakje liga of sultana. Je hebt altijd wel van die onverwachte hongerflauwte momenten.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:17:35 #65
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_46079515
Zit op mijn 3e Sonja Bakker dag. Ik ben begonnen op 70.85 kilo en vanmorgen woog ik 69.20 kilo. Dat is in 3 dagen 1 kilo en 650 gram. Gaat dit niet te snel? Ik sport er veel bij en drink veel water. Vandaag is de eerste dag dat ik echt trek had, maar gelukkig is het bij één speculaasje gebleven. Vanavond moet ik witlof met ham en kaas eten maar ik háát witlof dus ben van plan om meer rauwkost te eten. Nog een vraagje; ik eet bij mijn vlees wel gewoon ketchup anders vind ik het niet smaken. Dit mag toch gewoon? Het is een rode saus... Ik hoor 't nog wel!
Dreams do come true
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:38:02 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46080228
Nou, als je zo veel af valt dan zal die ketchup wel meevallen.

Het gaat idd wat snel maar als het goed is wordt dat vanzelf minder.
pi_46080270
Ik ga volgende week ook beginnen met 'bakkeren'. Ik zit nu op 80 kilo en 65 is mijn streefgewicht. Nog even te gaan dus

[ Bericht 4% gewijzigd door Moragh_DaughterofSune op 07-02-2007 20:45:16 ]
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_46090439
Ik ruik de hele dag al
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help !!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:03:57 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46091277
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:17 schreef Jenny_ het volgende:
Zit op mijn 3e Sonja Bakker dag. Ik ben begonnen op 70.85 kilo en vanmorgen woog ik 69.20 kilo. Dat is in 3 dagen 1 kilo en 650 gram. Gaat dit niet te snel? Ik sport er veel bij en drink veel water. Vandaag is de eerste dag dat ik echt trek had, maar gelukkig is het bij één speculaasje gebleven. Vanavond moet ik witlof met ham en kaas eten maar ik háát witlof dus ben van plan om meer rauwkost te eten. Nog een vraagje; ik eet bij mijn vlees wel gewoon ketchup anders vind ik het niet smaken. Dit mag toch gewoon? Het is een rode saus... Ik hoor 't nog wel!
vergeet niet dat je eerst vocht kwijtraakt hè . Ik was ook helemaal in een euforische stemming, maar nu gaat het al niet zo hard meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_46098032
Vandaag heb ik een gedeeltelijke SAS-dag.. Heb me verslapen en had geen tijd om me ontbijt te eten dus ipv een appel en sinaasappelsap heb ik een krentenbol op. En heb voor tussendoor een krentenbol mee ipv een appel omdat we gore appels hebben Maar heb wel gewoon brood mee enzo, dus ik doe toch nog me best

Heb wel steeds meer moeite met het avondeten om de hoeveelheid op te krijgen... Gister prei, 't smaakte me voor geen meter!! Maar ach, doorzetten!
pi_46131824
Nou, de schade valt mee van een paar dagen niet goed sonjabakkeren. 1 Kilootje kwijt.
Gewoon op gelet dat ik niet te veel en vet eet. En natuurlijk geen tussendoortje gemist. (fruit of ontbijtkoek)
pi_46131856
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef Purky het volgende:
Vandaag heb ik een gedeeltelijke SAS-dag.. Heb me verslapen en had geen tijd om me ontbijt te eten dus ipv een appel en sinaasappelsap heb ik een krentenbol op. En heb voor tussendoor een krentenbol mee ipv een appel omdat we gore appels hebben Maar heb wel gewoon brood mee enzo, dus ik doe toch nog me best

Heb wel steeds meer moeite met het avondeten om de hoeveelheid op te krijgen... Gister prei, 't smaakte me voor geen meter!! Maar ach, doorzetten!
Ik eet overal rauwkost bij. Alles meng ik door elkaar. En dan lekker jus erover (uit een pakje). Dat is goed te doen.
Maar lust je geen prei of vind je een gewoon hollands prakje gewoon niet lekker.
pi_46132185
Ik lust prei maar ik vind aardappels niet zo super. Gister wel lekker gegeten, sla met aardappel partjes (ipv die alles bedervende aardappels om te prakken ). Eindelijk smaakte het me weer goed en heb ik de hoeveelheid op gekregen.
Jus lus ik niet dus ik eet het allemaal al best droog. Maar ja, moet gewoon doorzetten want de eerste week kreeg ik alles prima op. Ben dit eten gewoon niet meer gewend. Vanavond sperziebonen en dat lust ik ook nog redelijk dus komt goed.
Morgen wegen, ik ben echt mega benieuwd!
pi_46132281
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:30 schreef Purky het volgende:
Ik lust prei maar ik vind aardappels niet zo super. Gister wel lekker gegeten, sla met aardappel partjes (ipv die alles bedervende aardappels om te prakken ). Eindelijk smaakte het me weer goed en heb ik de hoeveelheid op gekregen.
Jus lus ik niet dus ik eet het allemaal al best droog. Maar ja, moet gewoon doorzetten want de eerste week kreeg ik alles prima op. Ben dit eten gewoon niet meer gewend. Vanavond sperziebonen en dat lust ik ook nog redelijk dus komt goed.
Ja spannend hoor.

Maar je kunt groente ook roerbakken he. Is nog beter voor de vitamientjes ook.
Praktisch alles kun je roerbakken. Ik gooi er zelf dan nog lekker knoflook doorheen en kruiden. Ook de aardappelen kune je erdoorheen roerbakken. Dan smaakt het niet zo "aardappelig"
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:02:30 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46133051
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:30 schreef Purky het volgende:
Als je bepaalde dingen niet lust, kun je dan niet beter op zoek gaan naar een alternatief? Als je na het Sonja Bakkeren gaat eten wat je wel lust, dan kom je zo weer aan. Dan kun je beter op zoek gaan naar een gezond alternatief en is het Sonja Bakkeren nog leuk ook. Want je maakt mij niet wijs dat het leuk is als je geen plezier beleeft aan je avondeten (en ik spreek uit ervaring). Je moet dit patroon wel voor de rest van je leven volhouden, hoor.

Roerbakken doe ik idd ook . Ik houd ook niet van typisch Hollandse kost (op aardappelen met spinazie en boerenkool na dan ).
Niet meer actief op Fok!
pi_46136047
Roerbakken ben ik (ook) niet zo dol op. Wordt vaak slap en ik wil wel iets om op te kauwen hebben
Best lastig ben ik met het avondeten.. maar ja. Moet ook gewoon leren eten want ik ben heel ongezond opgevoed en ben weinig anders gewend als patat en pizza en pannekoeken en af en toe verlepte groenten. Nu kookt m'n broer (vroeger m'n moeder) en die kookt een stuk beter maar ik ben gewoon weinig groente gewend. En er bestaat zoiets als 'leren eten' dus ik hou hoop
pi_46138091
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:50 schreef Purky het volgende:
Roerbakken ben ik (ook) niet zo dol op. Wordt vaak slap en ik wil wel iets om op te kauwen hebben
Best lastig ben ik met het avondeten.. maar ja. Moet ook gewoon leren eten want ik ben heel ongezond opgevoed en ben weinig anders gewend als patat en pizza en pannekoeken en af en toe verlepte groenten. Nu kookt m'n broer (vroeger m'n moeder) en die kookt een stuk beter maar ik ben gewoon weinig groente gewend. En er bestaat zoiets als 'leren eten' dus ik hou hoop
Tuurlijk. Maar verse groente roerbakken op hoog vuur daar wordt het niet zacht van hoor.
Aubergines zijn ook erg lekker om te roerbakken. En champions natuurlijk. Maar ik doe wel overal knoflook bij omdat ik dat het lekkerst vind en het is nog gezond ook.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:12:26 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46165755
, de weegschaal doet de laatste dagen weer lief, hoor . Was bijna een week blijven hangen rond de 82,5 en sinds gisteren zit ik weer in een neerwaartse spiraal --> 82 vanochtend . Ik kan die '82' niet meer zien . Op naar de 81,9 .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:22:39 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46165865
Hey wat goed!

Ik ben ook blij. De afgelopen dagen oiv PMS niet helemaal streng geweest. Lees: helemaal niet
Poffertjes, chipjes, tosti's als lunch (4 boterhammen dus) etc. etc.
En toen ging ik net staan zo van 'kom maar op met het oordeel' en ik ben zelfs afgevallen sinds dinsdag! een halve kilo! De schade van dat weekendje weg is dus weg en ik zit weer op -3 kilo sinds het begin. As dinsdag is dat een maand en 3 kilo per maand was ongeveer mijn doel voor de eerste paar maanden.

Best tevreden dus. En het sterkt me dan ook weer om door te gaan.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:32:19 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46165996
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wat goed!

Ik ben ook blij. De afgelopen dagen oiv PMS niet helemaal streng geweest. Lees: helemaal niet
Poffertjes, chipjes, tosti's als lunch (4 boterhammen dus) etc. etc.
En toen ging ik net staan zo van 'kom maar op met het oordeel' en ik ben zelfs afgevallen sinds dinsdag! een halve kilo! De schade van dat weekendje weg is dus weg en ik zit weer op -3 kilo sinds het begin. As dinsdag is dat een maand en 3 kilo per maand was ongeveer mijn doel voor de eerste paar maanden.

Best tevreden dus. En het sterkt me dan ook weer om door te gaan.
Supergoed . Ik vind de weegschaal alleen maar motiverend. Zo zie je steeds resultaat. Niet altijd het resultaat dat je wilt zien , maar uiteindelijk wel.

, ik ben sinds ik begonnen was (maandag 3 wk geleden) 2,4 kg kwijt . Ik heb niet een bepaald gewicht in mijn hoofd dat ik per maand zou willen kwijtraken. Ik eet gewoon genoeg (hoop ik) en gezond en ik heb nu nog even geen zin in sporten (ga ik bij 75 kg doen), dus verder heb ik ook geen invloed op mijn gewicht. Of ik moet minder gaan eten en dat doe ik niet, want dat houd ik op de lange termijn niet vol. Het gaat zoals het gaat en elk onsje is mooi meegenomen . Hoop wel dat 2 kg per maand lukt. 1 kg is wel erg weinig .

Helaas zie ik nog niks . Begin vorig jaar ben ik naar de diëtist geweest en daar ben ik ongeveer 3 kg afgevallen, dus in totaal al 5 kg. Had verwacht dat wel te zullen zien, maar behalve dan dat ik op bepaalde plaatsen m'n botten meer voel (knieën, polsen, sleutelbeen, elleboog), voelen m'n broeken niet te groot. Als ik op 80 kg zit, ga ik me weer eens in een maat 42 proberen te persen. Zou toch moeten kunnen na -7,5 kg.

Wat me trouwens opvalt:

als ik een dag bij mijn ouders ben en daar ook eet enzo, ben ik de volgende dag ineens een stuk lichter , terwijl ik daar ook nog koekjes vreet bij de thee en dat thuis niet doe . Komende week maar weer eens naar mijn ouders dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_46166015
Nou, ik baal een beetje! Ik ben ook maar een halve kilo afgevallen deze week terwijl ik gehoopt had op minstens 1 kilo want ik raark de motivatie kwijt door al het lekkers dat o.a. op m'n werk voorbij komt. Ik mis een dikke reep chocola of een heerlijke boterham met vlokken!!!
Ben nu in totaal 2,8 kwijt en da's opzich al een hele prestatie voor mij maar ik had teveel gehoopt en dan valt het zo tegen. Maar ik moet ook bijna ongesteld worden, ik hoop dat dat er mee te maken zodat het over 1 of 2 weken weer meevalt. Nou, gelukkig is het nu weekend, daar heb ik niet zo'n moeite mee, dan mag je wel lekker eten vind ik
Gefeliciteerd met jullie prestaties!! Go us!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:44:12 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46166217
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:33 schreef Purky het volgende:
Nou, ik baal een beetje! Ik ben ook maar een halve kilo afgevallen deze week terwijl ik gehoopt had op minstens 1 kilo want ik raark de motivatie kwijt door al het lekkers dat o.a. op m'n werk voorbij komt. Ik mis een dikke reep chocola of een heerlijke boterham met vlokken!!!
Ben nu in totaal 2,8 kwijt en da's opzich al een hele prestatie voor mij maar ik had teveel gehoopt en dan valt het zo tegen. Maar ik moet ook bijna ongesteld worden, ik hoop dat dat er mee te maken zodat het over 1 of 2 weken weer meevalt. Nou, gelukkig is het nu weekend, daar heb ik niet zo'n moeite mee, dan mag je wel lekker eten vind ik
Gefeliciteerd met jullie prestaties!! Go us!
idd vervelend . Mijn huisgenoot doet ook mee met afvallen, dus ik word helemaal niet blootgesteld aan lekkere dingen.
Maar ik moet zeggen: als er visite komt en ik koop een zak chips, dan heb ik zelf ook totaal geen moeite om er vanaf te blijven. Simpel een kwestie van je voortdurend voorhouden dat je een gezond lichaam wilt en dat eten in eerste (en eigenlijk ook enige) instantie bedoeld is om je lichaam energie te geven en gezond te houden en niet om je smaakpapillen te strelen. Maar de kunst is natuurlijk om dingen te vinden die én gezond zijn én lekker zijn . Ik ga volgende week ook weer een keer snacken. Dat moet eens in de zoveel tijd kunnen. Voorheen at ik 1 keer in de week pizza en ook 1 keer in de week patat. Daarnaast 2 keer burrito's en kreeg bij hooguit 2 maaltijden echt groenten binnen.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:14:25 #83
131066 scrub_nurse
pi_46168089
oeh das echt ongezond
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:41:26 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46168885
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:14 schreef scrub_nurse het volgende:
oeh das echt ongezond
.

Nou, tot 2006 at ik regelmatig een bak ijs en een zak chips als avondmaaltijd . Maar ik dacht ws zoiets als: ik eet verder niks op een dag en met een zak chips krijg ik meteen alle calorieën in 1 keer binnen . Er ging gewoon nooit een lampje branden .
Niet meer actief op Fok!
pi_46171624
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:06 schreef Droeke het volgende:
Nou ik heb een SAS-diner gehad dit weekend, maar dat was te merken ook (op de weegschaal)... ! 1 hele kilo erbij Deze week meteen weer strikt eraan houden want eigenlijk wil ik die kilo z.s.m. er weer af!!!

het was dan ook wel een 7-gangendiner met een hele fles rose
Effe tussen neus en lippen door:

Je vreet er van je levensdagen geen kilo aan vet bij in 1 diner.

Sowieso is de weegschaal niet heilig. Zo werkt het simpelweg niet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:44:36 #86
131066 scrub_nurse
pi_46173765
nee niet een kilo aan vet maar wel n kilo in gewicht, door gewoon alleen al het eten (7 gangen!) en de wijn, je houdt vocht cast dan is er zo 1 kilo gewicht bij, maar daas meestal de dag erna al bijna helemaal hersteld
pi_46180454
Hallo allen...! Ik ben voor mijn zusje op zoek naar de weekmenu's van Sonja Bakker. Weet iemand van jullie waar ik dat online kan vinden?
It is your friends who make your world!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:44:26 #88
242 Pinball
Electric Monk
pi_46181046
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef Ikiskoel het volgende:
Hallo allen...! Ik ben voor mijn zusje op zoek naar de weekmenu's van Sonja Bakker. Weet iemand van jullie waar ik dat online kan vinden?
Hierzo.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46181322
Precies, gewoon 't boek kopen. Kost niet veel en er staan veel handige tips in.

Ovenfriet is smerig. Te zacht naar mijn smaak. Morgen de spinazie omelet, wie heeft het op en vond dat lekker?
pi_46181695
spinazieomelet is lekker,wel beetje gedoe, zeker als je hem voor 1 persoon maakt. Ga er gewoon niet vanuit dat' tie als 1 geheel op je bord terecht komt, dan komt het goed

Ik vind ovenfrites ook zwaar overschat.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_46181777
Thanks, ik heb het al gevonden, gratis en voor niks
  zaterdag 10 februari 2007 @ 20:07:03 #92
242 Pinball
Electric Monk
pi_46181863
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Ikiskoel het volgende:
Thanks, ik heb het al gevonden, gratis en voor niks
Waar dan?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46181890
Via een msngroep.
pi_46187914
Mijn ovenfrietjes zijn lekker knapperig. ALs dat niet met de gewone oven lukt eventjes de grill er overheen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 23:21:33 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46189263
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef Ikiskoel het volgende:
Via een msngroep.
welke msngroep?

Ze overtreden de wet, want er zit auteursrecht op de boeken van Sonja. Die mag je niet zomaar online zetten.
Niet meer actief op Fok!
pi_46214263
Nou ehhhh.....ik val superlangzaam af Het schiet eeeeeeecht niet op

De ene keer ben ik blij als er een pondje af is. Een dag later zit hij er dubbel weer aan.

Heb ik dan van die vochtschommelingen ofzo, of doe ik het verkeerd. Ik wil nu eindelijkk wel eens onder die 60 kilo komen. Ik zou het bijna opgeven. HELP
  zondag 11 februari 2007 @ 19:53:30 #97
131066 scrub_nurse
pi_46214376
misschien zit je op je natuurlijke gezonde gewicht?
pi_46229388
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:53 schreef scrub_nurse het volgende:
misschien zit je op je natuurlijke gezonde gewicht?
Dat misschien wel, maar in verhouding met mijn bouw heb ik vetrollen die er gewoon afmoeten. Ik zit nog iets van 6 kilo boven mijn "vroeger" gewicht.
Beetje frustrerend
  maandag 12 februari 2007 @ 09:04:24 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46229586
Sporten dan dus. Dan krijg je wellicht een betere verdeling over je lichaam.
En mss eet je ook wel gewoon te weinig.

Als het echt niet meer wil zou ik als ik jou was kijken of je niet eens een keertje bij een dietist(e) langs kan gaan zodat die kan kijken of er niet dingen zijn die je zou moeten aanpassen.
  maandag 12 februari 2007 @ 09:09:59 #100
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_46229663
Vandaag het begin van Week 5 en vanochtend gaf de weegschaal aan dat ik tot nu toe 7 kilo ben afgevallen! Je aan het dieet houden gaat bij mij erg goed. Soms is het alleen dat ik bepaalde dingen niet in huis heb (zoals gisteravond gewone frietjes op ipv ovenfriet) maar ik wil hier niet te moeilijk over doen, soms komen dit soort dingen gewoon voor
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')