Naar de kantine gaan? Of even naar de supermarkt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:55 schreef Purky het volgende:
Zit op m'n werk en heb niet meer bij me dan 2 mandarijntjes en een liga.. arme ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help !!And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
vergeet niet dat je eerst vocht kwijtraakt hèquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:17 schreef Jenny_ het volgende:
Zit op mijn 3e Sonja Bakker dag. Ik ben begonnen op 70.85 kilo en vanmorgen woog ik 69.20 kilo. Dat is in 3 dagen 1 kilo en 650 gram. Gaat dit niet te snel? Ik sport er veel bij en drink veel water. Vandaag is de eerste dag dat ik echt trek had, maar gelukkig is het bij één speculaasje gebleven. Vanavond moet ik witlof met ham en kaas eten maar ik háát witlof dus ben van plan om meer rauwkost te eten. Nog een vraagje; ik eet bij mijn vlees wel gewoon ketchup anders vind ik het niet smaken. Dit mag toch gewoon? Het is een rode saus... Ik hoor 't nog wel!
Ik eet overal rauwkost bij. Alles meng ik door elkaar. En dan lekker jus erover (uit een pakje). Dat is goed te doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef Purky het volgende:
Vandaag heb ik een gedeeltelijke SAS-dag.. Heb me verslapen en had geen tijd om me ontbijt te eten dus ipv een appel en sinaasappelsap heb ik een krentenbol op. En heb voor tussendoor een krentenbol mee ipv een appel omdat we gore appels hebbenMaar heb wel gewoon brood mee enzo, dus ik doe toch nog me best
Heb wel steeds meer moeite met het avondeten om de hoeveelheid op te krijgen... Gister prei, 't smaakte me voor geen meter!! Maar ach, doorzetten!
Ja spannend hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:30 schreef Purky het volgende:
Ik lust prei maar ik vind aardappels niet zo super. Gister wel lekker gegeten, sla met aardappel partjes (ipv die alles bedervende aardappels om te prakken). Eindelijk smaakte het me weer goed en heb ik de hoeveelheid op gekregen.
Jus lus ik niet dus ik eet het allemaal al best droog. Maar ja, moet gewoon doorzetten want de eerste week kreeg ik alles prima op. Ben dit eten gewoon niet meer gewend. Vanavond sperziebonen en dat lust ik ook nog redelijk dus komt goed.
Morgen wegen, ik ben echt mega benieuwd!
Als je bepaalde dingen niet lust, kun je dan niet beter op zoek gaan naar een alternatief? Als je na het Sonja Bakkeren gaat eten wat je wel lust, dan kom je zo weer aan. Dan kun je beter op zoek gaan naar een gezond alternatief en is het Sonja Bakkeren nog leuk ook. Want je maakt mij niet wijs dat het leuk is als je geen plezier beleeft aan je avondeten (en ik spreek uit ervaring). Je moet dit patroon wel voor de rest van je leven volhouden, hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:30 schreef Purky het volgende:
Ik lust prei maar ik vind aardappels niet zo super. Gister wel lekker gegeten, sla met aardappel partjes (ipv die alles bedervende aardappels om te prakken). Eindelijk smaakte het me weer goed en heb ik de hoeveelheid op gekregen.
Jus lus ik niet dus ik eet het allemaal al best droog. Maar ja, moet gewoon doorzetten want de eerste week kreeg ik alles prima op. Ben dit eten gewoon niet meer gewend. Vanavond sperziebonen en dat lust ik ook nog redelijk dus komt goed.
Morgen wegen, ik ben echt mega benieuwd!
Tuurlijk. Maar verse groente roerbakken op hoog vuur daar wordt het niet zacht van hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:50 schreef Purky het volgende:
Roerbakken ben ik (ook) niet zo dol op. Wordt vaak slap en ik wil wel iets om op te kauwen hebben
Best lastig ben ik met het avondeten.. maar ja. Moet ook gewoon leren eten want ik ben heel ongezond opgevoed en ben weinig anders gewend als patat en pizza en pannekoeken en af en toe verlepte groenten. Nu kookt m'n broer (vroeger m'n moeder) en die kookt een stuk beter maar ik ben gewoon weinig groente gewend. En er bestaat zoiets als 'leren eten' dus ik hou hoop
Supergoedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wat goed!
Ik ben ook blij. De afgelopen dagen oiv PMS niet helemaal streng geweest.Lees: helemaal niet
Poffertjes, chipjes, tosti's als lunch (4 boterhammen dus) etc. etc.
En toen ging ik net staan zo van 'kom maar op met het oordeel' en ik ben zelfs afgevallen sinds dinsdag!een halve kilo!
De schade van dat weekendje weg is dus weg en ik zit weer op -3 kilo sinds het begin. As dinsdag is dat een maand en 3 kilo per maand was ongeveer mijn doel voor de eerste paar maanden.
Best tevreden dus. En het sterkt me dan ook weer om door te gaan.
idd vervelendquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:33 schreef Purky het volgende:
Nou, ik baal een beetje! Ik ben ook maar een halve kilo afgevallen deze week terwijl ik gehoopt had op minstens 1 kilo want ik raark de motivatie kwijt door al het lekkers dat o.a. op m'n werk voorbij komt. Ik mis een dikke reep chocola of een heerlijke boterham met vlokken!!!
Ben nu in totaal 2,8 kwijt en da's opzich al een hele prestatie voor mij maar ik had teveel gehoopt en dan valt het zo tegen. Maar ik moet ook bijna ongesteld worden, ik hoop dat dat er mee te maken zodat het over 1 of 2 weken weer meevalt. Nou, gelukkig is het nu weekend, daar heb ik niet zo'n moeite mee, dan mag je wel lekker eten vind ik
Gefeliciteerd met jullie prestaties!! Go us!
quote:
Effe tussen neus en lippen door:quote:Op maandag 5 februari 2007 16:06 schreef Droeke het volgende:
Nou ik heb een SAS-diner gehad dit weekend, maar dat was te merken ook (op de weegschaal)... ! 1 hele kilo erbijDeze week meteen weer strikt eraan houden want eigenlijk wil ik die kilo z.s.m. er weer af!!!
het was dan ook wel een 7-gangendiner met een hele fles rose![]()
Hierzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef Ikiskoel het volgende:
Hallo allen...! Ik ben voor mijn zusje op zoek naar de weekmenu's van Sonja Bakker. Weet iemand van jullie waar ik dat online kan vinden?
Waar dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Ikiskoel het volgende:
Thanks, ik heb het al gevonden, gratis en voor niks![]()
welke msngroep?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef Ikiskoel het volgende:
Via een msngroep.
Dat misschien wel, maar in verhouding met mijn bouw heb ik vetrollen die er gewoon afmoeten. Ik zit nog iets van 6 kilo boven mijn "vroeger" gewicht.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:53 schreef scrub_nurse het volgende:
misschien zit je op je natuurlijke gezonde gewicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |