hahaha niet zo zuur kindjequote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gaat die signature van je over jullie trainer?
Ik hoop dat hij er wel komt. Ik hou van spelers zoals Vincken.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mwah heeft wel vaker goede momenten gehad. Maar dit was wel 1 van de eerste wedstrijden dat er de hele wedstrijd dreiging van hem afkwam. Het is nog een jonge speler, maar zeker eentje met potentie, dat heeft hij vandaag in een relatief grotere wedstrijd bewezen.
Zo slecht was Timme rniet hoord. Hij was redelijk goed.. Centraal staat het niet goed bij Feyenoord.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:39 schreef Erasmusch het volgende:
Zou Ekramy het nou zoveel minder hebben gedaan dan Timmer?
Een echte rechtsbuiten.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef gday het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er wel komt. Ik hou van spelers zoals Vincken.
Precies! Die mis ik zoveel in het huidige voetbal. Een buitenspeler die niet te bang is om zijn tegenstander op te zoeken en een actie te maken.quote:
Grappenmaker.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:41 schreef Sora het volgende:
Geweldige wedstrijd. Kom op mensen, niet zo negatief over feyenoord, die jongens hebben gewoon keihard hun best gedaan, 't is gewoon zuur voor ze dat ze niet meer mee kunnen draaien op het niveau van de profs, maar ja je moet toch wat als rotje-knor? Ze hebben nog altijd de reputatie dat het een sub-topper is, een reputatie die stamt uit de jaren '90 en die moet je dan natuurlijk proberen hoog te houden.
Nou...paar keer bal verkeerde kant opstompen en uittrappenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo slecht was Timme rniet hoord. Hij was redelijk goed.. Centraal staat het niet goed bij Feyenoord.
Zijn enige actie is zijn snelheid als er ruimte in de rug is. Verder is ie tamelijk technish zeer matig.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:42 schreef gday het volgende:
[..]
Precies! Die mis ik zoveel in het huidige voetbal. Een buitenspeler die niet te bang is om zijn tegenstander op te zoeken en een actie te maken.
Ik denk dat je aan het doel niks moet veranderen. Wel aan de linie ervoor.. die is echt beroerd... vooral als de man die z emoeten opvangen uit de ruimte komt en niet in de ruimte staat. 1-1 kunnen ze aardig spelen maar op het mopment dat de man er komt zijn ze de weg kwijt.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou...paar keer bal verkeerde kant opstompen en uittrappenWe missen een leider.
En daar is Overmars niet ver mee gekomen bedoel je?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zijn enige actie is zijn snelheid als er ruimte in de rug is. Verder is ie tamelijk technish zeer matig.
Wat je tegenwoordig veel ziet is dat ze naar binnen trekken om voor eigen succes te gaan. Vincken probeert het relatief vaak buitenom voor een goede voorzet. Leuk om te zien ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:42 schreef gday het volgende:
Precies! Die mis ik zoveel in het huidige voetbal. Een buitenspeler die niet te bang is om zijn tegenstander op te zoeken en een actie te maken.
Dit was verdomme ook de eerste wedstrijd waar hij eens van Koeman langer dan 20 minuten mocht spelen...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mwah heeft wel vaker goede momenten gehad. Maar dit was wel 1 van de eerste wedstrijden dat er de hele wedstrijd dreiging van hem afkwam. Het is nog een jonge speler, maar zeker eentje met potentie, dat heeft hij vandaag in een relatief grotere wedstrijd bewezen.
Was verrassend, opa Kolkka niet in de basis.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit was verdomme ook de eerste wedstrijd waar hij eens van Koeman langer dan 20 minuten mocht spelen...
Overmars had het geluk dat ie aardig 2 benig was. en er dus dreiging van hem uitging naar binnen toe waardoor die altijd buitenlangs de vrije doortocht kreeg. Technisch was ie ook niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:45 schreef gday het volgende:
[..]
En daar is Overmars niet ver mee gekomen bedoel je?
Omdat ie ziek was jaquote:Op zondag 4 februari 2007 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Was verrassend, opa Kolkka niet in de basis.
Ja, ik zeg niet dat hij al even goed is als Overmars of wie dan ook. Ik zeg alleen dat het een speler is die me wel bevalt en waarvan ik hoop dat hij zich goed zal ontwikkelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Overmars had het geluk dat ie aardig 2 benig was. en er dus dreiging van hem uitging naar binnen toe waardoor die altijd buitenlangs de vrije doortocht kreeg. Technisch was ie ook niet.
Anders had die Koeman natuurlijk "gewoon" weer voor zijn aankoop gekozenquote:
Waarschijnlijk. Die 2 hebben vroeger natuurlijk bij elkaar in de klas gezeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Anders had die Koeman natuurlijk "gewoon" weer voor zijn aankoop gekozen
Ja misschien wordt het wel wat. Zou leuk zijn voor de competitie en voor Feyenoord...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:50 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, ik zeg niet dat hij al even goed is als Overmars of wie dan ook. Ik zeg alleen dat het een speler is die me wel bevalt en waarvan ik hoop dat hij zich goed zal ontwikkelen.
Ja, maar dan mag hij tegen Ajax van mij wel op de bank blijven zitten.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja misschien wordt het wel wat. Zou leuk zijn voor de competitie en voor Feyenoord...
Wel de eerste 'verstandige' wissel van Koeman vandaagquote:Op zondag 4 februari 2007 14:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Die 2 hebben vroeger natuurlijk bij elkaar in de klas gezeten.
Hij heeft wel wat mazzel gehad .. met een Stam erin had ie gewoon op een snellere verdediger gestaan ipv op Urby.. dan had er ook een ander centraal duo gestaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag hij tegen Ajax van mij wel op de bank blijven zitten.
Urby stond daar inderdaad te schutteren. Als je de man niet kan bijhouden moet je de ruimte dekken...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hij Urby wel helemaal zoek gespeeld, die werd gewisseld door Lindenbergh omdat hij hem niet aankon.
Typisch dan dat Lindenbergh hem daarna wel aardig onder controle had. Vincken was gevaarlijk, maar dat was een beetje een gevolg van Emanuelson die telkens bij de cornervlag van Feyenoord paaltje stond te pissen. Dan vraag je om die problemen. Vandaag had Feyenoord het via de vleugels aardig voor elkaar, gezien Ajax met 2 zeer aanvallend ingestelde backs speelde.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hij Urby wel helemaal zoek gespeeld, die werd gewisseld door Lindenbergh omdat hij hem niet aankon.
dankzij vincken stond feyenoord al snel 1-0 achter. Die achterlijke laffe hondenlul dook gewoon achter de muur. Als hij in de muur had blijven staan als een echte man en een echte feyenoorder dan had hij de bal niet geschampt maar tegengehouden en had het gewoon 0-0 gestaan. Als ik trainer of speler was had ik hem gelijk naar de kant gestuurd.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vincken speelde lekker. De wedstrijd heeft Feyenoord binnen 1 kwartier weggegeven.
Hij stond daar wat ongelukkig volgens Erwin Koeman. Hij moest Davids dekken en kwam doordat Davids weg liep en Vincken hem volgde toevallig daar (achter/naast de muur) terecht. Pure pech.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:17 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dankzij vincken stond feyenoord al snel 1-0 achter. Die achterlijke laffe hondenlul dook gewoon achter de muur. Als hij in de muur had blijven staan als een echte man en een echte feyenoorder dan had hij de bal niet geschampt maar tegengehouden en had het gewoon 0-0 gestaan. Als ik trainer of speler was had ik hem gelijk naar de kant gestuurd.
Klopt, viel me ook al op, hij dook meteen weg achter een andere speler.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:17 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dankzij vincken stond feyenoord al snel 1-0 achter. Die achterlijke laffe hondenlul dook gewoon achter de muur. Als hij in de muur had blijven staan als een echte man en een echte feyenoorder dan had hij de bal niet geschampt maar tegengehouden en had het gewoon 0-0 gestaan. Als ik trainer of speler was had ik hem gelijk naar de kant gestuurd.
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:17 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Blijkbaar is zijn lafheid en angst om een bal tegen zich aan te krijgen groter dan de wil om te winnen en de liefde voor zijn club. Ik vond hem al een matige voetballer maar nu mag hij van mij helemaal naar een andere club.
NEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:17 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Blijkbaar is zijn lafheid en angst om een bal tegen zich aan te krijgen groter dan de wil om te winnen en de liefde voor zijn club. Ik vond hem al een matige voetballer maar nu mag hij van mij helemaal naar een andere club.
Mens wat een geblaat, je hebt dit laatste stuk later erbij geedit zie ik. Je oorspronkelijke post had nog inhoud, maar met deze edit erbij maak jezelf weer compleet belachelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:17 schreef yvette1982 het volgende:
ik heb gewoon gelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE.
Heb je deze domme, blinde doos ook weer
Had je niet beter onder die steen kunnen blijven?
Met dit stuk heb ik vooral gelijk. Als voetballer en al helemaal in de klassieker dan duik je toch niet achter een andere speler omdat je anders de bal tegen je aan krijgt. Eigenlijk verdien je het dan om door al je teamgenoten kapot geschopt te worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mens wat een geblaat, je hebt dit laatste stuk later erbij geedit zie ik. Je oorspronkelijke post had nog inhoud, maar met deze edit erbij maak jezelf weer compleet belachelijk.
Eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:24 schreef yvette1982 het volgende:
Als voetballer en al helemaal in de klassieker dan duik je toch niet achter een andere speler omdat je anders de bal tegen je aan krijgt.
Nu ik het gifje zie, zie ik dat dat eigenlijk onzin isquote:Op zondag 4 februari 2007 15:19 schreef twi het volgende:
[..]
Hij stond daar wat ongelukkig volgens Erwin Koeman. Hij moest Davids dekken en kwam doordat Davids weg liep en Vincken hem volgde toevallig daar (achter/naast de muur) terecht. Pure pech.
Dat klopt, maar om nou te zeggen dat ie slecht was en gewisseld had moeten worden... van wie had dan het gevaar af moeten komen?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:24 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Met dit stuk heb ik vooral gelijk. Als voetballer en al helemaal in de klassieker dan duik je toch niet achter een andere speler omdat je anders de bal tegen je aan krijgt. Eigenlijk verdien je het dan om door al je teamgenoten kapot geschopt te worden.
Je hebt gelijk met betrekking tot die vrije trap, maar het was voor de rest wel de Feyenoorder waarvan het meeste dreiging uitging vanmiddag. Die zou ik toch liever niet gewisseld zien worden.quote:
Goh, heeft weer een succes supporter het VBL forum gevonden.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:33 schreef dvdfreak het volgende:
kakkerlakken denken nu echt dat ze landskampioen gaan worden
Nee, je bent gewoon een blind kutpaardquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:24 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Eigenlijk verdien je het dan om door al je teamgenoten kapot geschopt te worden.
Wat een stelletje losers. Mensen bekogelen die geen kant op kunnen. Zullen wel van die 410 pubers zijn geweest.quote:Onrust voorafgaand aan Ajax-Feyenoord
Voorafgaand aan Ajax-Feyenoord was het onrustig bij het stadion, zo meldt de NOS. De politie meldt een aantal Ajax supporters gearresteerd te hebben. Ook zouden de ME en politie charges hebben uitgevoerd om de rust terug te laten keren. Het ging mis toen Feyenoord-fans uit de trein kwamen en bekogeld werden door Ajax-aanhangers.
Daar weten jullie alles vanaf hequote:Op zondag 4 februari 2007 15:43 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat een stelletje losers. Mensen bekogelen die geen kant op kunnen.
WTF, ik ben blij dat je geen Ajax-fan bent.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:24 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Met dit stuk heb ik vooral gelijk. Als voetballer en al helemaal in de klassieker dan duik je toch niet achter een andere speler omdat je anders de bal tegen je aan krijgt. Eigenlijk verdien je het dan om door al je teamgenoten kapot geschopt te worden.
Ja zeg, Rotterdam heeft daar geen patent op hoor!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:43 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat een stelletje losers. Mensen bekogelen die geen kant op kunnen. Zullen wel van die 410 pubers zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |